Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door InnerHarbour » do jan 14, 2016 10:05 am

Lionel schreef:Nou wat een held die journalist. Misschien had hij wat minder moeten eten en niet een blessure als een excuus moeten gebruiken :excited.gif:
Journalisten zijn geen helden. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2016 10:36 am

Inderdaad. Maar jij vindt het zo ge-wel-dig wat hij schreef... Hij had meer moeten schrijven en minder moeten eten i.p.v. zo een rukverhaal plaatsen.

Daarnaast geloof ik ook niet dat Van Gaal 'fat' wilde zeggen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jan 14, 2016 10:45 am

zeux schreef:Op Red Café wordt gesuggereerd dat Van Gaal niet 'fat man' zei, maar 'that man, there'. Teruggeluisterd, zou kunnen. Zijn Engels (en uitspraak) is bepaald niet perfect. Hier gaan we vast meer over horen.
Haha, dacht het niet, hoor. :smallgrin.gif:

Je hoeft geen liplezer te zijn om te zien dat die theorie niet klopt. S, z, d (van 'zet', 'set' of 'det', wat hij dan zou moeten zeggen) zijn alveolaire klanken, daarbij trek je je mond breed. Dat doet hij duidelijk niet.

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 14, 2016 10:49 am

Yopi schreef: Je hoeft geen liplezer te zijn om te zien dat die theorie niet klopt. S, z, d (van 'zet', 'set' of 'det', wat hij dan zou moeten zeggen) zijn alveolaire klanken, daarbij trek je je mond breed. Dat doet hij duidelijk niet.
Does anyone in this room not have the feeling they should apologize to fat man... eh, zet man? :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jan 14, 2016 10:54 am

wimpey schreef:
Yopi schreef: Je hoeft geen liplezer te zijn om te zien dat die theorie niet klopt. S, z, d (van 'zet', 'set' of 'det', wat hij dan zou moeten zeggen) zijn alveolaire klanken, daarbij trek je je mond breed. Dat doet hij duidelijk niet.
Does anyone in this room not have the feeling they should apologize to fat man... eh, zet man? :hypocrite.gif:
Inderdaad, zeg! Weet je wel hoe het is voor de vrouw en kinderen van fat...eh...zet man, en voor zijn vrienden? Het zal je gebeuren, voor de hele wereld op je overgewicht gewezen! :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2016 11:11 am

Zou best goed zijn hoor. Als dat vaker zou gebeuren.

Was gisteren in de Foodhallen. De meest dikke mensen proppen daar pannenkoeken met Nutella EN slagroom naar binnen. Dat verzin je toch niet?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 14, 2016 11:12 am

Yopi schreef: Inderdaad, zeg! Weet je wel hoe het is voor de vrouw en kinderen van fat...eh...zet man, en voor zijn vrienden? Het zal je gebeuren, voor de hele wereld op je overgewicht gewezen! :hypocrite.gif:
I did not say fat. I said zet. I have told this to my players. I shall never call a total person fat. My English left me in the steak for a moment.

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 14, 2016 11:13 am

Lionel schreef: De meest dikke mensen proppen daar pannenkoeken met Nutella EN slagroom naar binnen. Dat verzin je toch niet?
Vetzucht is een ziekte, Rishi.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2016 11:26 am

Mwahh, bij sommigen wel. Bij veel ook niet.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jan 14, 2016 11:27 am

Lionel schreef:Inderdaad. Maar jij vindt het zo ge-wel-dig wat hij schreef... Hij had meer moeten schrijven en minder moeten eten i.p.v. zo een rukverhaal plaatsen.

Daarnaast geloof ik ook niet dat Van Gaal 'fat' wilde zeggen.
Ik vind het inderdaad grappig ja. Het verhaal is helemaal niet ruk hij durft zichzelf kwetsbaar op te stellen en te verklaren waarom hij 12 kilo is aangekomen. Hij begint er niet zelf over, nee de hork van Gaal brengt het naar boven en daar reageert hij volkomen terecht op.

Maar vertel eens Rishi, volgens de namaak Cruijff en je ook veel te dik geweest, reageer je daarom zo fel op dikke mensen. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2016 11:50 am

Als Van Gaal dat echt gezegd heeft moet hij ontslagen worden. Dan ben je het niet waard, en gezien de resultaten is hij dat ook niet, om trainer van United te zijn.

Ik was ook een jaar veel te dik. Aardig wat blessures ook gehad maar dat is niet de reden. Wat je in je mond stopt aan voedsel... dat maakt je dik. Niet een blessure..
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » do jan 14, 2016 2:32 pm

InnerHarbour schreef:Ik vind het inderdaad grappig ja. Het verhaal is helemaal niet ruk hij durft zichzelf kwetsbaar op te stellen en te verklaren waarom hij 12 kilo is aangekomen.
Misschien moet hij net als jij maar alles slikken wat zijn eigen krant en vergelijkbare serveren, dan wordt je niet fat maar thick, een nuance in de Engelse taal die Van Gaal ongetwijfeld ontgaat.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jan 14, 2016 4:26 pm

Vet, gezet of dik, Van Gaal is al heel lang de weg kwijt. Het beste wat de voetbalwereld zou kunnen overkomen is dat zijn club de komende 6 wedstrijden verliest, hem ontslaat en geen enkele andere club hem dan nog weer in dienst neemt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jan 14, 2016 4:33 pm

Dubbel schreef:Het beste wat de voetbalwereld zou kunnen overkomen is dat zijn club de komende 6 wedstrijden verliest
Laten we eens beginnen met a.s. zondag, dan volgt de rest vanzelf wel. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2016 9:49 am

Hij zei helemaal geen 'fat man'. Dus dit kan ook weer de prullenbak in.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 15, 2016 11:49 am

Oh nee, ben jij doof?
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2016 11:53 am

Nee hoor. Maar het klopt gewoon niet. Past ook niet bij Van Gaal.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 15, 2016 11:54 am

Custis koppelde echter wel een uitdaging aan zijn inspanningen. In een artikel in The Sun van vrijdag wil hij een weddenschap aangaan met Louis van Gaal. ,,Ik ga flink sporten om de strijd tegen de kilo's te winnen, maar jij, Louis, moet de strijd tegen de punten aangaan. Hoeveel pondjes krijg ik eraf en hoeveel puntjes krijg jij erbij? Kortom, wie wint?''
Fat man daagt Van Gaal uit
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 15, 2016 11:57 am

Lionel schreef:Nee hoor. Maar het klopt gewoon niet. Past ook niet bij Van Gaal.
De Evangaallisten zitten al een tijdje in de ontkenningsfase, wist niet dat jij er ook last van had en dat er doofheid bijgekomen is. :smallgrin.gif:

BTW, als jij denkt dat van Gaal daar te beschaafd voor is lees dan Hugo Borst, een gewezen huisvriend van hem, zijn boek over van Gaal dan maar eens. Je zal dan zien dat het met die beschaaafdheid flink tegenvalt.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2016 12:02 pm

Want Hugo Borst is te vertrouwen?

Ik ben absoluut geen Evangalist. Alles behalve. Maar hij heeft dat gewoon niet gezegd. Klopt niet in de context.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 15, 2016 12:16 pm

Tuurlijk als de boodschap je niet bevalt trek je gewoon de boodschapper in twijfel. :excited.gif:

Op de beelden is duidelijk te zien en te horen dat hij hem een fat man noemt en voor iemand zoals van Gaal al jaren is past dat gedrag precies, zeker als hij door het gebrek aan resultaten en zijn boring manier van voetballen steeds verder onder druk komt te staan.

Kijk het zal me verder een rotzorg of hij gestraft wordt voor die uitspraak, hij gaat al jaren tekeer als het tegen zit maar I have to call a spade a spade. De man is een onbeschofte hork.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2016 1:20 pm

Zijn Engels is beroerd, IH.

Ik heb het boek gelezen van Hugo Borst maar waarom zou je dat, ook al weet ik niet wat er in staat, moeten geloven? Het komt je uit en daarom geloof je het. Prima hoor. Maar iemand met een neutrale blik gelooft niet meteen alles wat hij leest.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jan 15, 2016 1:26 pm

Nou en?

Hij heeft zo vaak journalisten geschoffeerd. Waarom zou dit niet bij hem passen? :confused.gif:

Wat Hugo Borst schrijft (dat hij een kwade dronk heeft, dat hij zijn vrouw kleineert, enz) kan wel of niet waar zijn. Interesseert me ook niet want het heeft niets met voetbal te maken. Wat mensen in hun privéleven doen moeten ze zelf weten.

Sandro

Bericht door Sandro » vr jan 15, 2016 1:44 pm

Lionel schreef:Want Hugo Borst is te vertrouwen?

Ik ben absoluut geen Evangalist. Alles behalve. Maar hij heeft dat gewoon niet gezegd. Klopt niet in de context.
Wat hij zegt , past toch zo vaak niet in de context? Daarom is het ook zo vermakelijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Le T.

Bericht door Le T. » vr jan 15, 2016 2:15 pm

Lionel schreef:Zijn Engels is beroerd, IH.
Maar iemand met een neutrale blik gelooft niet meteen alles wat hij leest.
Als IH een heroinehoer is met een eiwittekort dan is The Sun een zeeman met een volle zak.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie