Journalisten zijn geen helden.Lionel schreef:Nou wat een held die journalist. Misschien had hij wat minder moeten eten en niet een blessure als een excuus moeten gebruiken

Moderator: mods
Journalisten zijn geen helden.Lionel schreef:Nou wat een held die journalist. Misschien had hij wat minder moeten eten en niet een blessure als een excuus moeten gebruiken
Haha, dacht het niet, hoor.zeux schreef:Op Red Café wordt gesuggereerd dat Van Gaal niet 'fat man' zei, maar 'that man, there'. Teruggeluisterd, zou kunnen. Zijn Engels (en uitspraak) is bepaald niet perfect. Hier gaan we vast meer over horen.
Does anyone in this room not have the feeling they should apologize to fat man... eh, zet man?Yopi schreef: Je hoeft geen liplezer te zijn om te zien dat die theorie niet klopt. S, z, d (van 'zet', 'set' of 'det', wat hij dan zou moeten zeggen) zijn alveolaire klanken, daarbij trek je je mond breed. Dat doet hij duidelijk niet.
Inderdaad, zeg! Weet je wel hoe het is voor de vrouw en kinderen van fat...eh...zet man, en voor zijn vrienden? Het zal je gebeuren, voor de hele wereld op je overgewicht gewezen!wimpey schreef:Does anyone in this room not have the feeling they should apologize to fat man... eh, zet man?Yopi schreef: Je hoeft geen liplezer te zijn om te zien dat die theorie niet klopt. S, z, d (van 'zet', 'set' of 'det', wat hij dan zou moeten zeggen) zijn alveolaire klanken, daarbij trek je je mond breed. Dat doet hij duidelijk niet.
I did not say fat. I said zet. I have told this to my players. I shall never call a total person fat. My English left me in the steak for a moment.Yopi schreef: Inderdaad, zeg! Weet je wel hoe het is voor de vrouw en kinderen van fat...eh...zet man, en voor zijn vrienden? Het zal je gebeuren, voor de hele wereld op je overgewicht gewezen!
Vetzucht is een ziekte, Rishi.Lionel schreef: De meest dikke mensen proppen daar pannenkoeken met Nutella EN slagroom naar binnen. Dat verzin je toch niet?
Ik vind het inderdaad grappig ja. Het verhaal is helemaal niet ruk hij durft zichzelf kwetsbaar op te stellen en te verklaren waarom hij 12 kilo is aangekomen. Hij begint er niet zelf over, nee de hork van Gaal brengt het naar boven en daar reageert hij volkomen terecht op.Lionel schreef:Inderdaad. Maar jij vindt het zo ge-wel-dig wat hij schreef... Hij had meer moeten schrijven en minder moeten eten i.p.v. zo een rukverhaal plaatsen.
Daarnaast geloof ik ook niet dat Van Gaal 'fat' wilde zeggen.
Misschien moet hij net als jij maar alles slikken wat zijn eigen krant en vergelijkbare serveren, dan wordt je niet fat maar thick, een nuance in de Engelse taal die Van Gaal ongetwijfeld ontgaat.InnerHarbour schreef:Ik vind het inderdaad grappig ja. Het verhaal is helemaal niet ruk hij durft zichzelf kwetsbaar op te stellen en te verklaren waarom hij 12 kilo is aangekomen.
Laten we eens beginnen met a.s. zondag, dan volgt de rest vanzelf wel.Dubbel schreef:Het beste wat de voetbalwereld zou kunnen overkomen is dat zijn club de komende 6 wedstrijden verliest
Fat man daagt Van Gaal uitCustis koppelde echter wel een uitdaging aan zijn inspanningen. In een artikel in The Sun van vrijdag wil hij een weddenschap aangaan met Louis van Gaal. ,,Ik ga flink sporten om de strijd tegen de kilo's te winnen, maar jij, Louis, moet de strijd tegen de punten aangaan. Hoeveel pondjes krijg ik eraf en hoeveel puntjes krijg jij erbij? Kortom, wie wint?''
De Evangaallisten zitten al een tijdje in de ontkenningsfase, wist niet dat jij er ook last van had en dat er doofheid bijgekomen is.Lionel schreef:Nee hoor. Maar het klopt gewoon niet. Past ook niet bij Van Gaal.
Wat hij zegt , past toch zo vaak niet in de context? Daarom is het ook zo vermakelijk.Lionel schreef:Want Hugo Borst is te vertrouwen?
Ik ben absoluut geen Evangalist. Alles behalve. Maar hij heeft dat gewoon niet gezegd. Klopt niet in de context.
Als IH een heroinehoer is met een eiwittekort dan is The Sun een zeeman met een volle zak.Lionel schreef:Zijn Engels is beroerd, IH.
Maar iemand met een neutrale blik gelooft niet meteen alles wat hij leest.