Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » za nov 28, 2015 10:01 pm

De Man United fans bij mij in de pub zijn helemaal klaar met dit voetbal en vragen inmidels of we kunnen ruilen van manager, fat change, morgen maar eens kijken of Liverpool voor de derde keer deze week kan winnen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo nov 29, 2015 11:51 am

Tottenham-Chelsea!
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo nov 29, 2015 7:12 pm

Derde overwinning in een week 1-0 tegen Swansea en opgerukt naar de 6de plaats. Henderson en Sturridge hebben voor het eerst in maanden minuten gemaakt. Lekkah herr Klopp. :biggthumpup.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 29, 2015 7:21 pm

Ja, die Klopp laat tenminste zien hoe je de ene kans na de andere uitspeelt en hoe mooi voetbal kan zijn, met zijn eerste thuisoverwinning tegen het sterke Swansea.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » zo nov 29, 2015 7:33 pm

Swansea is beresterk hoor. Laatste 3 keer steeds van Man U gewonnen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo nov 29, 2015 9:09 pm

Van Zweden heeft daar elke keer weer veel plezier in. Er is dankzij Louis "ik investeer 300 miljoen en kom niet verder dan boring football" van Gaal, geen club waar hij met Swansea liever van wint. :smallgrin.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 29, 2015 10:06 pm

wimpey schreef:Swansea is beresterk hoor. Laatste 3 keer steeds van Man U gewonnen.
Die zitten inmiddels in een diepe crisis, de vraag is of de trainer de kerst haalt. Nou kun je in de PL tegen iedereen een moeilijke wedstrijd hebben, maar ik dacht dat Klopp mooi voetbal ging laten zien.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 29, 2015 10:15 pm

Van MU winnen zegt niets.

Lionel

Bericht door Lionel » zo nov 29, 2015 10:47 pm

Yopi schreef:Van MU winnen zegt niets.
Inderdaad. PSV heeft er 4 punten tegen gepakt :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo nov 29, 2015 11:10 pm

Ik ben benieuwd hoe het zou verlopen wanneer Willem II of Heracles wedstrijden tegen Man United zou spelen. Ik denk dat ze gewoonweg een serieuze kans zouden maken.... :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 30, 2015 8:29 am

Le T. schreef: Die zitten inmiddels in een diepe crisis, de vraag is of de trainer de kerst haalt.
Ik zou Van Gaal gewoon laten zitten.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 30, 2015 9:13 am

:drecul.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 30, 2015 10:14 am

Ik ook, is een bron van vermaak. :headbang.gif:

Al zal Valdes daar anders over denken.

http://www.redcafe.net/threads/valdes-n ... er.411925/

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma nov 30, 2015 12:05 pm

Ik vraag me af wat het zegt over de kracht (of zwakte) van het Engelse voetbal dat jongens zoals James Vardy en Chris Smallig zeven/acht jaar geleden liepen te ballen in de zesde/zevende profdivisie en binnen zulke korte tijd zich hebben opgewerkt tot topscorer van de PL resp. captain van Manchester United. Loopt de scouting daar te slapen? Is het zo sterk in de breedte als die gasten 17/18/19 zijn? :confused.gif:

Ik weet dat Aron Winter op zijn 18e nog rondliep bij SV Lelystad en Dirk Kuyt nog ergens bij Quick Boys, maar dan zijn de Nederlandse voorbeelden (qua internationals) wel op toch? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 30, 2015 12:14 pm

Cocu, Stam...

Vandaag de dag gebeurt dat niet meer. Elke speler die een bal recht vooruit kan trappen belandt bij een BVO.

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 30, 2015 12:24 pm

beelzebub schreef: Loopt de scouting daar te slapen?
Dit is een retorische vraag.

Ik sta op het punt een BV-tje te openen dat handelt in gefingeerde scoutingsrapporten. Ajax en Man U hebben dat through the grapevine blijkbaar meegekregen en hun interesse al kenbaar gemaakt. :hypocrite.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma nov 30, 2015 12:51 pm

beelzebub schreef:Ik vraag me af wat het zegt over de kracht (of zwakte) van het Engelse voetbal dat jongens zoals James Vardy en Chris Smallig zeven/acht jaar geleden liepen te ballen in de zesde/zevende profdivisie en binnen zulke korte tijd zich hebben opgewerkt tot topscorer van de PL resp. captain van Manchester United. Loopt de scouting daar te slapen? Is het zo sterk in de breedte als die gasten 17/18/19 zijn? :confused.gif:
Het geeft vooral aan dat het, ook in de Premier League, de afgelopen jaren allemaal een stuk minder is geworden. Ook die competitie is flink uitgehold.

De enorme vrachtladingen aan geld hebben de PL helaas grotendeels verpest.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 30, 2015 1:46 pm

wimpey schreef:Ik sta op het punt een BV-tje te openen dat handelt in gefingeerde scoutingsrapporten. Ajax en Man U hebben dat through the grapevine blijkbaar meegekregen en hun interesse al kenbaar gemaakt. :hypocrite.gif:
Luisteren ze daar dan naar scouts? :smallgrin.gif:

Veel clubs hebben dure scouts die rapporten voor niets maken. Uiteindelijk beslist de trainer, uit (al dan niet financieel) eigenbelang.

Volgens mij zou jij prima scoutingsrapporten maken, trouwens. Je hebt er alvast meer kijk op dan onze technisch directeur.

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 02, 2015 10:20 pm

IH heeft weer een leuke avond in O'Keessie. Klopp veegt de vloer aan met Koeman. Die man heeft in no time een goed voetballende en presterende ploeg neergezet. Titelkandidaat gezien het spel van de concurrentie.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo dec 02, 2015 10:51 pm

1-6 uiteindelijk en met Stekelenburg, Van Dijk en Clasie in de as bij Southampton. Zegt dat iets? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo dec 02, 2015 11:51 pm

Dat het drie prutsers zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 02, 2015 11:56 pm

wimpey schreef:IH heeft weer een leuke avond in O'Keessie. Klopp veegt de vloer aan met Koeman. Die man heeft in no time een goed voetballende en presterende ploeg neergezet. Titelkandidaat gezien het spel van de concurrentie.
Hoe weet je dat, zit je mijn FB account te hacken? :smile-ajax.gif: Was er inderdaad, december is tenslotte een feestmaand nietwaar. Het eerste kwartier was overigens niet best, een jeugdige rechtsback die het verschil niet gaat maken, Cliyne is de nummer 1 maar Tete mag komen. :hypocrite.gif: Liverpool speelde met 6 andere en dat zag je. Doorselecteren Klopp zeker op het middenveld en in de spits. Sturridge is terug en hoe en je hebt Benteke maar daar zit niet te veel achter. Maar goed 1-6 en door naar de halve finale, zondag uit naar Newcastle. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 03, 2015 12:02 am

beelzebub schreef:1-6 uiteindelijk en met Stekelenburg, Van Dijk en Clasie in de as bij Southampton. Zegt dat iets? :ajaxsmiley.gif:
Van Dijk dacht dat hij in de movie set van Pirates of the Caribbean terecht gekomen was, Stekelenburg zag er zeker bij de derde goal niet best uit en Clasie speelde tegen Can, ach gut kerels tegen jochies, was eigenlijk niet eerlijk. :drecul.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 03, 2015 8:33 am

Hoe deed Origi het?

Can en Firmino hebben sinds Klopp's entree een boost gekregen. Kenden elkaar natuurlijk uit Duitsland. Klopp is goed bezig, maar dat was te verwachten. LFC heeft het momentum, eens kijken of ze daarmee om kunnen gaan en of Klopp in Januari wat op de transfermarkt gaat doen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 03, 2015 9:30 am

wimpey schreef:Hoe deed Origi het?
Pfiff die kan mij nog niet bekoren. Toen Klopp er net was heeft hij een paar keer meegedaan, Beteke en Sturridge waren toen geblesseerd en nu gisteravond weer. In de kleine ruimte lukt het van Dijk zelfs om hem onzichtbaar te maken, als er ruimte is zoals in de tweede helft en Liverpool kon counteren werd hij gevaarlijk en scoorde hij tweemaal. Is duidelijk de derde spits.

LFC is prima aan de reeks van 11 wedstrijden in 6 weken begonnen met 4 overwinningen op rij.
Can en Firmino hebben sinds Klopp's entree een boost gekregen. Kenden elkaar natuurlijk uit Duitsland.
Klopt en eigenlijk is iedereen van een doubter in een believer geworden, je ziet steeds beter hoe ze in het veld met tegenslagen omgaan, achterstand, geen paniek gewoon doorgaan hoe we afgesproken hadden dan komt het goed. BTW Lucas is ook helemaal opgebloeid, die regeert van achteruit het middenveld als een veldheer, soms laat Klopp Joe Allen op zijn plaats spelen maar dan is het gelijk minder
Klopp is goed bezig, maar dat was te verwachten. LFC heeft het momentum, eens kijken of ze daarmee om kunnen gaan en of Klopp in Januari wat op de transfermarkt gaat doen.
Geen idee wat hij van plan is, hij laat zich er totaal niet over uit al denk ik persoonlijk dat iemand als Bazoer onder zijn leiding nog veel sneller tot een topper zou uitgroeien. :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie