Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
De Man United fans bij mij in de pub zijn helemaal klaar met dit voetbal en vragen inmidels of we kunnen ruilen van manager, fat change, morgen maar eens kijken of Liverpool voor de derde keer deze week kan winnen.
YNWA
- InnerHarbour
Derde overwinning in een week 1-0 tegen Swansea en opgerukt naar de 6de plaats. Henderson en Sturridge hebben voor het eerst in maanden minuten gemaakt. Lekkah herr Klopp. 

YNWA
Ja, die Klopp laat tenminste zien hoe je de ene kans na de andere uitspeelt en hoe mooi voetbal kan zijn, met zijn eerste thuisoverwinning tegen het sterke Swansea.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Swansea is beresterk hoor. Laatste 3 keer steeds van Man U gewonnen.
- InnerHarbour
Van Zweden heeft daar elke keer weer veel plezier in. Er is dankzij Louis "ik investeer 300 miljoen en kom niet verder dan boring football" van Gaal, geen club waar hij met Swansea liever van wint. 

YNWA
Die zitten inmiddels in een diepe crisis, de vraag is of de trainer de kerst haalt. Nou kun je in de PL tegen iedereen een moeilijke wedstrijd hebben, maar ik dacht dat Klopp mooi voetbal ging laten zien.wimpey schreef:Swansea is beresterk hoor. Laatste 3 keer steeds van Man U gewonnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Van MU winnen zegt niets.
Inderdaad. PSV heeft er 4 punten tegen gepaktYopi schreef:Van MU winnen zegt niets.

IK GELOOF!!!!!!
Ik ben benieuwd hoe het zou verlopen wanneer Willem II of Heracles wedstrijden tegen Man United zou spelen. Ik denk dat ze gewoonweg een serieuze kans zouden maken.... 

Ik zou Van Gaal gewoon laten zitten.Le T. schreef: Die zitten inmiddels in een diepe crisis, de vraag is of de trainer de kerst haalt.
- InnerHarbour
Ik ook, is een bron van vermaak.
Al zal Valdes daar anders over denken.
http://www.redcafe.net/threads/valdes-n ... er.411925/

Al zal Valdes daar anders over denken.
http://www.redcafe.net/threads/valdes-n ... er.411925/
Ik vraag me af wat het zegt over de kracht (of zwakte) van het Engelse voetbal dat jongens zoals James Vardy en Chris Smallig zeven/acht jaar geleden liepen te ballen in de zesde/zevende profdivisie en binnen zulke korte tijd zich hebben opgewerkt tot topscorer van de PL resp. captain van Manchester United. Loopt de scouting daar te slapen? Is het zo sterk in de breedte als die gasten 17/18/19 zijn? 
Ik weet dat Aron Winter op zijn 18e nog rondliep bij SV Lelystad en Dirk Kuyt nog ergens bij Quick Boys, maar dan zijn de Nederlandse voorbeelden (qua internationals) wel op toch?

Ik weet dat Aron Winter op zijn 18e nog rondliep bij SV Lelystad en Dirk Kuyt nog ergens bij Quick Boys, maar dan zijn de Nederlandse voorbeelden (qua internationals) wel op toch?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Cocu, Stam...
Vandaag de dag gebeurt dat niet meer. Elke speler die een bal recht vooruit kan trappen belandt bij een BVO.
Vandaag de dag gebeurt dat niet meer. Elke speler die een bal recht vooruit kan trappen belandt bij een BVO.
Dit is een retorische vraag.beelzebub schreef: Loopt de scouting daar te slapen?
Ik sta op het punt een BV-tje te openen dat handelt in gefingeerde scoutingsrapporten. Ajax en Man U hebben dat through the grapevine blijkbaar meegekregen en hun interesse al kenbaar gemaakt.

Het geeft vooral aan dat het, ook in de Premier League, de afgelopen jaren allemaal een stuk minder is geworden. Ook die competitie is flink uitgehold.beelzebub schreef:Ik vraag me af wat het zegt over de kracht (of zwakte) van het Engelse voetbal dat jongens zoals James Vardy en Chris Smallig zeven/acht jaar geleden liepen te ballen in de zesde/zevende profdivisie en binnen zulke korte tijd zich hebben opgewerkt tot topscorer van de PL resp. captain van Manchester United. Loopt de scouting daar te slapen? Is het zo sterk in de breedte als die gasten 17/18/19 zijn?![]()
De enorme vrachtladingen aan geld hebben de PL helaas grotendeels verpest.
Luisteren ze daar dan naar scouts?wimpey schreef:Ik sta op het punt een BV-tje te openen dat handelt in gefingeerde scoutingsrapporten. Ajax en Man U hebben dat through the grapevine blijkbaar meegekregen en hun interesse al kenbaar gemaakt.

Veel clubs hebben dure scouts die rapporten voor niets maken. Uiteindelijk beslist de trainer, uit (al dan niet financieel) eigenbelang.
Volgens mij zou jij prima scoutingsrapporten maken, trouwens. Je hebt er alvast meer kijk op dan onze technisch directeur.
IH heeft weer een leuke avond in O'Keessie. Klopp veegt de vloer aan met Koeman. Die man heeft in no time een goed voetballende en presterende ploeg neergezet. Titelkandidaat gezien het spel van de concurrentie.
1-6 uiteindelijk en met Stekelenburg, Van Dijk en Clasie in de as bij Southampton. Zegt dat iets? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat het drie prutsers zijn.
- InnerHarbour
Hoe weet je dat, zit je mijn FB account te hacken?wimpey schreef:IH heeft weer een leuke avond in O'Keessie. Klopp veegt de vloer aan met Koeman. Die man heeft in no time een goed voetballende en presterende ploeg neergezet. Titelkandidaat gezien het spel van de concurrentie.

YNWA
- InnerHarbour
Van Dijk dacht dat hij in de movie set van Pirates of the Caribbean terecht gekomen was, Stekelenburg zag er zeker bij de derde goal niet best uit en Clasie speelde tegen Can, ach gut kerels tegen jochies, was eigenlijk niet eerlijk.beelzebub schreef:1-6 uiteindelijk en met Stekelenburg, Van Dijk en Clasie in de as bij Southampton. Zegt dat iets?

YNWA
Hoe deed Origi het?
Can en Firmino hebben sinds Klopp's entree een boost gekregen. Kenden elkaar natuurlijk uit Duitsland. Klopp is goed bezig, maar dat was te verwachten. LFC heeft het momentum, eens kijken of ze daarmee om kunnen gaan en of Klopp in Januari wat op de transfermarkt gaat doen.
Can en Firmino hebben sinds Klopp's entree een boost gekregen. Kenden elkaar natuurlijk uit Duitsland. Klopp is goed bezig, maar dat was te verwachten. LFC heeft het momentum, eens kijken of ze daarmee om kunnen gaan en of Klopp in Januari wat op de transfermarkt gaat doen.
- InnerHarbour
Pfiff die kan mij nog niet bekoren. Toen Klopp er net was heeft hij een paar keer meegedaan, Beteke en Sturridge waren toen geblesseerd en nu gisteravond weer. In de kleine ruimte lukt het van Dijk zelfs om hem onzichtbaar te maken, als er ruimte is zoals in de tweede helft en Liverpool kon counteren werd hij gevaarlijk en scoorde hij tweemaal. Is duidelijk de derde spits.wimpey schreef:Hoe deed Origi het?
LFC is prima aan de reeks van 11 wedstrijden in 6 weken begonnen met 4 overwinningen op rij.
Klopt en eigenlijk is iedereen van een doubter in een believer geworden, je ziet steeds beter hoe ze in het veld met tegenslagen omgaan, achterstand, geen paniek gewoon doorgaan hoe we afgesproken hadden dan komt het goed. BTW Lucas is ook helemaal opgebloeid, die regeert van achteruit het middenveld als een veldheer, soms laat Klopp Joe Allen op zijn plaats spelen maar dan is het gelijk minderCan en Firmino hebben sinds Klopp's entree een boost gekregen. Kenden elkaar natuurlijk uit Duitsland.
Geen idee wat hij van plan is, hij laat zich er totaal niet over uit al denk ik persoonlijk dat iemand als Bazoer onder zijn leiding nog veel sneller tot een topper zou uitgroeien.Klopp is goed bezig, maar dat was te verwachten. LFC heeft het momentum, eens kijken of ze daarmee om kunnen gaan en of Klopp in Januari wat op de transfermarkt gaat doen.

YNWA