PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

LucaS

Re: PSV

Bericht door LucaS » za sep 19, 2015 8:38 pm

Lekker hoor.
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za sep 19, 2015 8:39 pm

Wat een dominantie, zeg. Heerlijk.

Nou wel winnen morgen daar in Rotjeknor!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

generaal

Bericht door generaal » za sep 19, 2015 9:15 pm

Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 19, 2015 9:30 pm

Ik weet niet hoe fit Schaars is op het moment maar als ik kijk naar de sterke en zwakke punten van die twee zou ik voor hem kiezen. Maher is speler waar je de oorlog niet mee wint. Nu is Schaars natuurlijk absoluut minder dan Guardado maar in mijn ogen zou hij mits fit een betere keuze zijn.

PSV heeft het uit syndroom weer te pakken. Buiten Eindhoven vliegen de punten aan alle kanten weer uit hun handen. Prima ontwikkeling. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » za sep 19, 2015 9:33 pm

Hij zat zich op de bank duidelijk te verbijten.
"Ik vond dat Stijn de ploeg weer aanzette om verder vooruit te verdedigen. We moesten meer van de goal af," zo gaf hij aan tegenover het Eindhovens Dagblad. "Het is knap om er in zo’n wedstrijd te staan. Vanaf de voorbereiding is hij steeds sterker geworden. Stijn geeft iedere dag honderd procent op de training en komt van heel ver. Dat weet hij zelf ook. In de kleedkamer was er al een rol voor hem weggelegd en nu wordt hij ook op het veld weer belangrijker."
Cocu na afloop van PSV - MU. Consistent figuur.

beelzebub

Bericht door beelzebub » za sep 19, 2015 10:19 pm

Acht miljoen zet je niet zomaar op de bank... :confused.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » za sep 19, 2015 11:14 pm

generaal schreef:...
Vond je van de overtreding van Moreno? Mag ik hopen dat die idioot zelf eens doormidden geschopt wordt?

Mooi resultaat trouwens, Heracles was behoorlijk veel beter. :biggthumpup.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » za sep 19, 2015 11:18 pm

In Engeland is het nieuws ook doorgekomen. Wederom zeer ongecontroleerd inkomen, pure onkunde. Gestrekt been over de bal heen. Aardig moyenne zo; 2 wedstrijden, 2 spelers het veld afgeschopt.

En dan die Guzubuyuk die die spelers van Heracles nog even terecht wijst. Bah :excited.gif:

generaal

Bericht door generaal » za sep 19, 2015 11:27 pm

wimpey schreef:
generaal schreef:...
Vond je van de overtreding van Moreno? Mag ik hopen dat die idioot zelf eens doormidden geschopt wordt?

Mooi resultaat trouwens, Heracles was behoorlijk veel beter. :biggthumpup.gif:
Lomp vooral. Het lijkt wel alsof hij een stukje controle mist in zijn tackles. Heracles was inderdaad veel beter. Dankzij de tactische onkunde van Phillip.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo sep 20, 2015 5:17 am

Heeft niks met lomp te maken als je zo met gestrekt been over de bal gaat. Jammer dat ze niet tegen Chelsea spelen :666.gif:

Oordeel zelf..... http://www.ad.nl/ad/nl/1430/Heracles-Al ... reno.dhtml
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 20, 2015 8:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 20, 2015 7:21 am

Hoe zit het nu met die jarenlange dominantie van PSV onder leiding van tovenaar Brands? :hypocrite.gif:

BTW, toen die Moreno zijn tweede slachtoffer in een week maakte, was hij weer oprecht geschrokken? :smallgrin.gif:
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » zo sep 20, 2015 8:30 am

generaal schreef:Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?
Hendrix vulde dat toch in?
Je kan je afvragen wat die proper doet op het veld. De stress druipt er vanaf
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo sep 20, 2015 9:07 am

Op PN jammeren ze al op voorhand dat Moreno nu waarschijnlijk 'gezocht' gaat worden. Wie weet gebeurt dat ook, maar daar vraag je zelf om als je binnen een week twee collega's de WIA in schopt.

Zo zie je maar, al dat gejubel over PSV is zwaar overdreven. Als ze niet scherp zijn, verliezen ze gewoon van Heracles. En niet scherp zijn, dat zal nog wel eens voorkomen. De omschakeling van CL naar Eredivisie is vooral mentaal enorm zwaar. Puntverlies ligt dan op de loer.

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 20, 2015 9:10 am

elliquido schreef: Je kan je afvragen wat die proper doet op het veld. De stress druipt er vanaf
Pröpper is een prima speler. Ik vraag me vooral af wat Maher nog bij psv te zoeken heeft. Flagrante miskoop des tovenaars.

Als Moreno moet corrigeren, dan berg je als tegenstander maar want dan lijkt de coördinatie 'm volledig in de steek te laten. Tegen Shaw kwam ie als een dolle stier invliegen, tegen Tannane ging ie met gestrekt been over de bal. Misschien dat een scheids- of grensrechter eens z'n verantwoordelijkheid durft te nemen?! Wanneer Ramon Zomer bijv. Luuk zo de wedstrijd uit schopt wordt er natuurlijk wel rood getrokken.

Die elleboog van Weghorst tegen Hendrix was ook gewoon rood. Ik vond die Turk altijd wel een aardige ref, maar na kakkies - Vitesse en gisteren zou ie ff een paar weken moeten Jupileren.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo sep 20, 2015 9:49 am

wimpey schreef:Tegen Shaw kwam ie als een dolle stier invliegen, tegen Tannane ging ie met gestrekt been over de bal. Misschien dat een scheids- of grensrechter eens z'n verantwoordelijkheid durft te nemen?!
Inderdaad. De intentie (opzet of geen opzet) blijkt daarbij overigens niet echt te tellen voor de scheidsrechter. Die valt namelijk niet te bewijzen, aldus de experts. Wel moet gekeken worden naar de uitvoering (van de tackle enz) en het risico dat je daarmee iemand blesseert. Zie ook:

http://www.jeroen-sanders.nl/spelregels ... ige-inzet/

Zowel de overtredingen tegen Shaw als Tannane lijken mij dan toch wel te vallen in de categorie 'onbesuisd' of 'met buitensporige inzet'. Moreno is in ieder geval al rap een reputatie als dolle stier aan het vestigen. Als de media zijn strapatsen ook nog gaan uitvergroten, verwacht ik toch wel dat het scheidsrechterskorps hem met meer dan normale aandacht gaat volgen. En terecht wat mij betreft. Hoogste tijd om zo'n gast eens flink tot de orde te roepen. Hij heeft inmiddels wel genoeg schade aangericht. Hard moet kunnen, te hard nooit. Opzet of geen opzet.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » zo sep 20, 2015 10:06 am

generaal schreef:Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?
Schaars is een Van Bommel wannabee. Best een aardige speler, maar hij heeft vooral voor zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij zo'n onverbiddellijke winnaarsmentaliteit heeft en doet erg zijn best om dat uit te dragen in andere dingen dan het voetbal zelf. Hij zakt nogal eens door het ijs als het op mentaliteit en vechtlust aankomt en hij met een verbeten trek om de mond en een gebald vuistje naar rood solliciteert.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 20, 2015 10:08 am

Schaars gaat er net zo hard af bij psv als Van Bommel in 2012/13. Alleen heeft de psv-fan zich wijsgemaakt dat Brands zonder zonden is. Brands zichzelf trouwens ook.

Arthur

Bericht door Arthur » zo sep 20, 2015 10:10 am

Schaars vind ik een zelfde type als Gudelj: vooral uitstralen dat je het toonbeeld van inzet bent, maar als het er echt op aankomt gewoon je man laten lopen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2015 10:18 am

Oh, Schaars is zeker geen wonderspeler. Die jongen moet in principe blij zijn met zijn contract bij PSV. Maar hij is denk ik wel een nuttige selectiespeler en ééntje die ik in deze rol eerder zou opstellen dan Maher.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo sep 20, 2015 10:41 am

Waarom niet Hendrix? :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2015 11:01 am

Die speelde toch ook 'gewoon' 90 minuten.
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » zo sep 20, 2015 11:17 am

Le T. schreef:
Schaars is een Van Bommel wannabee. Best een aardige speler, maar hij heeft vooral voor zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij zo'n onverbiddellijke winnaarsmentaliteit heeft en doet erg zijn best om dat uit te dragen in andere dingen dan het voetbal zelf. Hij zakt nogal eens door het ijs als het op mentaliteit en vechtlust aankomt en hij met een verbeten trek om de mond en een gebald vuistje naar rood solliciteert.
Maar stukken beter dan Maher en Pröpper op punten als duelkracht en verdedigende taken op het middenveld. PSV werd gisteren overlopen door Heracles.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo sep 20, 2015 11:30 am

Dat kwam doordat de spelers niet alles gaven, generaal. Dat was tenminste de verklaring van Cocu.

Wouter

Bericht door Wouter » zo sep 20, 2015 7:10 pm

Klopt toch ook wel? Heb je Pröpper gezien tegen Man U en tegen Heracles? Het leek wel of zijn broertje tegen Heracles in de ploeg stond.

Wouter

Bericht door Wouter » zo sep 20, 2015 7:10 pm

Klopt toch ook wel? Heb je Pröpper gezien tegen Man U en tegen Heracles? Het leek wel of zijn broertje tegen Heracles in de ploeg stond.

Plaats reactie