PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?
Ik weet niet hoe fit Schaars is op het moment maar als ik kijk naar de sterke en zwakke punten van die twee zou ik voor hem kiezen. Maher is speler waar je de oorlog niet mee wint. Nu is Schaars natuurlijk absoluut minder dan Guardado maar in mijn ogen zou hij mits fit een betere keuze zijn.
PSV heeft het uit syndroom weer te pakken. Buiten Eindhoven vliegen de punten aan alle kanten weer uit hun handen. Prima ontwikkeling.
PSV heeft het uit syndroom weer te pakken. Buiten Eindhoven vliegen de punten aan alle kanten weer uit hun handen. Prima ontwikkeling.

Nil volentibus arduum
Hij zat zich op de bank duidelijk te verbijten.
Cocu na afloop van PSV - MU. Consistent figuur."Ik vond dat Stijn de ploeg weer aanzette om verder vooruit te verdedigen. We moesten meer van de goal af," zo gaf hij aan tegenover het Eindhovens Dagblad. "Het is knap om er in zo’n wedstrijd te staan. Vanaf de voorbereiding is hij steeds sterker geworden. Stijn geeft iedere dag honderd procent op de training en komt van heel ver. Dat weet hij zelf ook. In de kleedkamer was er al een rol voor hem weggelegd en nu wordt hij ook op het veld weer belangrijker."
In Engeland is het nieuws ook doorgekomen. Wederom zeer ongecontroleerd inkomen, pure onkunde. Gestrekt been over de bal heen. Aardig moyenne zo; 2 wedstrijden, 2 spelers het veld afgeschopt.
En dan die Guzubuyuk die die spelers van Heracles nog even terecht wijst. Bah
En dan die Guzubuyuk die die spelers van Heracles nog even terecht wijst. Bah

Lomp vooral. Het lijkt wel alsof hij een stukje controle mist in zijn tackles. Heracles was inderdaad veel beter. Dankzij de tactische onkunde van Phillip.wimpey schreef:Vond je van de overtreding van Moreno? Mag ik hopen dat die idioot zelf eens doormidden geschopt wordt?generaal schreef:...
Mooi resultaat trouwens, Heracles was behoorlijk veel beter.
- Ajaciedjuh
Heeft niks met lomp te maken als je zo met gestrekt been over de bal gaat. Jammer dat ze niet tegen Chelsea spelen 
Oordeel zelf..... http://www.ad.nl/ad/nl/1430/Heracles-Al ... reno.dhtml

Oordeel zelf..... http://www.ad.nl/ad/nl/1430/Heracles-Al ... reno.dhtml
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 20, 2015 8:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Hoe zit het nu met die jarenlange dominantie van PSV onder leiding van tovenaar Brands? 
BTW, toen die Moreno zijn tweede slachtoffer in een week maakte, was hij weer oprecht geschrokken?

BTW, toen die Moreno zijn tweede slachtoffer in een week maakte, was hij weer oprecht geschrokken?

YNWA
Hendrix vulde dat toch in?generaal schreef:Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?
Je kan je afvragen wat die proper doet op het veld. De stress druipt er vanaf
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Op PN jammeren ze al op voorhand dat Moreno nu waarschijnlijk 'gezocht' gaat worden. Wie weet gebeurt dat ook, maar daar vraag je zelf om als je binnen een week twee collega's de WIA in schopt.
Zo zie je maar, al dat gejubel over PSV is zwaar overdreven. Als ze niet scherp zijn, verliezen ze gewoon van Heracles. En niet scherp zijn, dat zal nog wel eens voorkomen. De omschakeling van CL naar Eredivisie is vooral mentaal enorm zwaar. Puntverlies ligt dan op de loer.
Zo zie je maar, al dat gejubel over PSV is zwaar overdreven. Als ze niet scherp zijn, verliezen ze gewoon van Heracles. En niet scherp zijn, dat zal nog wel eens voorkomen. De omschakeling van CL naar Eredivisie is vooral mentaal enorm zwaar. Puntverlies ligt dan op de loer.
Pröpper is een prima speler. Ik vraag me vooral af wat Maher nog bij psv te zoeken heeft. Flagrante miskoop des tovenaars.elliquido schreef: Je kan je afvragen wat die proper doet op het veld. De stress druipt er vanaf
Als Moreno moet corrigeren, dan berg je als tegenstander maar want dan lijkt de coördinatie 'm volledig in de steek te laten. Tegen Shaw kwam ie als een dolle stier invliegen, tegen Tannane ging ie met gestrekt been over de bal. Misschien dat een scheids- of grensrechter eens z'n verantwoordelijkheid durft te nemen?! Wanneer Ramon Zomer bijv. Luuk zo de wedstrijd uit schopt wordt er natuurlijk wel rood getrokken.
Die elleboog van Weghorst tegen Hendrix was ook gewoon rood. Ik vond die Turk altijd wel een aardige ref, maar na kakkies - Vitesse en gisteren zou ie ff een paar weken moeten Jupileren.
Inderdaad. De intentie (opzet of geen opzet) blijkt daarbij overigens niet echt te tellen voor de scheidsrechter. Die valt namelijk niet te bewijzen, aldus de experts. Wel moet gekeken worden naar de uitvoering (van de tackle enz) en het risico dat je daarmee iemand blesseert. Zie ook:wimpey schreef:Tegen Shaw kwam ie als een dolle stier invliegen, tegen Tannane ging ie met gestrekt been over de bal. Misschien dat een scheids- of grensrechter eens z'n verantwoordelijkheid durft te nemen?!
http://www.jeroen-sanders.nl/spelregels ... ige-inzet/
Zowel de overtredingen tegen Shaw als Tannane lijken mij dan toch wel te vallen in de categorie 'onbesuisd' of 'met buitensporige inzet'. Moreno is in ieder geval al rap een reputatie als dolle stier aan het vestigen. Als de media zijn strapatsen ook nog gaan uitvergroten, verwacht ik toch wel dat het scheidsrechterskorps hem met meer dan normale aandacht gaat volgen. En terecht wat mij betreft. Hoogste tijd om zo'n gast eens flink tot de orde te roepen. Hij heeft inmiddels wel genoeg schade aangericht. Hard moet kunnen, te hard nooit. Opzet of geen opzet.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Schaars is een Van Bommel wannabee. Best een aardige speler, maar hij heeft vooral voor zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij zo'n onverbiddellijke winnaarsmentaliteit heeft en doet erg zijn best om dat uit te dragen in andere dingen dan het voetbal zelf. Hij zakt nogal eens door het ijs als het op mentaliteit en vechtlust aankomt en hij met een verbeten trek om de mond en een gebald vuistje naar rood solliciteert.generaal schreef:Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Oh, Schaars is zeker geen wonderspeler. Die jongen moet in principe blij zijn met zijn contract bij PSV. Maar hij is denk ik wel een nuttige selectiespeler en ééntje die ik in deze rol eerder zou opstellen dan Maher.
Nil volentibus arduum
Maar stukken beter dan Maher en Pröpper op punten als duelkracht en verdedigende taken op het middenveld. PSV werd gisteren overlopen door Heracles.Le T. schreef:Schaars is een Van Bommel wannabee. Best een aardige speler, maar hij heeft vooral voor zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij zo'n onverbiddellijke winnaarsmentaliteit heeft en doet erg zijn best om dat uit te dragen in andere dingen dan het voetbal zelf. Hij zakt nogal eens door het ijs als het op mentaliteit en vechtlust aankomt en hij met een verbeten trek om de mond en een gebald vuistje naar rood solliciteert.generaal schreef:Een vraagje aan jullie AT'ers. Als jullie, als relatieve buitenstaanders, een speler moesten uitkiezen om de leemte van de geblesseerde Guardado in te vullen, zou jullie keuze dan op Maher vallen? Of is Schaars een logischer keuze, met al zijn inzicht, ervaring, rust, duelkracht en werklust?