Dat uittrekken van roze schoentjes is toch het geheim.

Moderator: mods
Mooie zege, IH.InnerHarbour schreef:Lekkah, 3 puntjes.![]()
Belangrijk om goed te beginnen met een lastige uitwedstrijd in en tegen Stoke waar er nog vele toppers het moelijk gaan krijgen.wimpey schreef:Mooie zege, IH.Stoke is een lastige ploeg. Denk dat Liverpool wel eens een mooi seizoen kan gaan draaien. Het zit op het oog een stuk logischer in elkaar dan vorig seizoen.
Als gisteren een hattrick scoren bij de reserves een belangrijk aanknopingspunt is, wordt Sanogo een grote!InnerHarbour schreef:Belangrijk om goed te beginnen met een lastige uitwedstrijd in en tegen Stoke waar er nog vele toppers het moelijk gaan krijgen.wimpey schreef:Mooie zege, IH.Stoke is een lastige ploeg. Denk dat Liverpool wel eens een mooi seizoen kan gaan draaien. Het zit op het oog een stuk logischer in elkaar dan vorig seizoen.
Zeker achterin stond het een stuk beter met de nieuwelingen Nathaniel Clyne en Joe Gomez op de backposities. Dejan Lovren had een moeilijk eerste jaar maar stond zondag als een huis achterin. Ik kende die Firmino totaal niet zoals ik al eerder scheef, zie nooit Duits voetbal, maar jullie gaven gelijk al aan dat hij een goeie is. Nou er gebeurde inderdaad wat toen die erin kwam, er ontstond direct ruimte waar o.a. Coutinho van profiteerde. Gister scoorde hij een hartrick met de reserves. Duurt niet lang of die mag beginnen.
Ik heb vast een slok van de Rishi-pint genomen.
InnerHarbour schreef:Lallana is een slappe zak waar ik me vorig jaar al dood aan ergerde en ook van Coutinho ben ik niet stuk. Veel te vaak dat onnodig aanraken van de bal ipv te spelen al kan ik niet zeggen dat ik dat ik zondag ongelukkig met hem was.![]()
Wat ik tot nu toe van Firmino heb gezien bevalt me, veel power en drive juist wat ik bij die andere twee mis en vind hem dan zeker ook geen zaalvoetballer ondanks zijn gebrek aan lengte.
Firmino is een klasbak, die zich in no time in het elftal speelt. En die veel meer goals en assists zal geven dan Sterling deed.InnerHarbour schreef: Wat ik tot nu toe van Firmino heb gezien bevalt me, veel power en drive juist wat ik bij die andere twee mis en vind hem dan zeker ook geen zaalvoetballer ondanks zijn gebrek aan lengte.
Klinkt in elk geval als een tafeltje bejaarde transsexuelen die op zoek zijn naar een kaartmaatje. Voetbal in Engeland; al draagt een aap een gouden ring....Lionel schreef:Coutinho, Firmino, Lallana.
De 4e man!Jinne schreef:Shaqiri binnen een half jaar van Bayern naar Inter en nu naar Stoke.
Hopelijk loopt het beter af dan met die andere 3. Shaqiri: beware of Renee Soutendijk!!Dubbel schreef:De 4e man!Jinne schreef:Shaqiri binnen een half jaar van Bayern naar Inter en nu naar Stoke.
Gaat Perisic naar Inter dan?Peter schreef:Shaqiri OUT en Perisic IN is een goede deal voor Inter?