Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » zo aug 09, 2015 5:45 pm

Coutinho!

Dat uittrekken van roze schoentjes is toch het geheim. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 09, 2015 5:57 pm

Lekkah, 3 puntjes. :smile-ajax.gif:

Rodgers moet natuurlijk gewoon met Firmino beginnen ipv die slappe Lallana.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 10, 2015 5:51 pm

InnerHarbour schreef:Lekkah, 3 puntjes. :smile-ajax.gif:
Mooie zege, IH. :biggthumpup.gif: Stoke is een lastige ploeg. Denk dat Liverpool wel eens een mooi seizoen kan gaan draaien. Het zit op het oog een stuk logischer in elkaar dan vorig seizoen.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 10, 2015 8:27 pm

Ze winnen met moeite van Stoke.. Op basis daarvan denk je dat ze een mooi seizoen tegemoet gaan?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 11, 2015 6:57 am

wimpey schreef:Mooie zege, IH. :biggthumpup.gif: Stoke is een lastige ploeg. Denk dat Liverpool wel eens een mooi seizoen kan gaan draaien. Het zit op het oog een stuk logischer in elkaar dan vorig seizoen.
Belangrijk om goed te beginnen met een lastige uitwedstrijd in en tegen Stoke waar er nog vele toppers het moelijk gaan krijgen.

Zeker achterin stond het een stuk beter met de nieuwelingen Nathaniel Clyne en Joe Gomez op de backposities. Dejan Lovren had een moeilijk eerste jaar maar stond zondag als een huis achterin. Ik kende die Firmino totaal niet zoals ik al eerder scheef, zie nooit Duits voetbal, maar jullie gaven gelijk al aan dat hij een goeie is. Nou er gebeurde inderdaad wat toen die erin kwam, er ontstond direct ruimte waar o.a. Coutinho van profiteerde. Gister scoorde hij een hartrick met de reserves. Duurt niet lang of die mag beginnen.

Ik heb vast een slok van de Rishi-pint genomen. :smallgrin.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di aug 11, 2015 8:03 am

Stoke viel me zeker niet tegen. Aanvallende impulsen ook. Benieuwd hoe Affelay en Van Ginkel het daar gaan doen. Die spits Diouf is echter een brekebeen. Als daar iemand staat die meer met ballen weet te doen, zijn ze een stuk gevaarlijker.

Vond Liverpool bij tijd en wijle redelijk machteloos.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di aug 11, 2015 9:08 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Mooie zege, IH. :biggthumpup.gif: Stoke is een lastige ploeg. Denk dat Liverpool wel eens een mooi seizoen kan gaan draaien. Het zit op het oog een stuk logischer in elkaar dan vorig seizoen.
Belangrijk om goed te beginnen met een lastige uitwedstrijd in en tegen Stoke waar er nog vele toppers het moelijk gaan krijgen.

Zeker achterin stond het een stuk beter met de nieuwelingen Nathaniel Clyne en Joe Gomez op de backposities. Dejan Lovren had een moeilijk eerste jaar maar stond zondag als een huis achterin. Ik kende die Firmino totaal niet zoals ik al eerder scheef, zie nooit Duits voetbal, maar jullie gaven gelijk al aan dat hij een goeie is. Nou er gebeurde inderdaad wat toen die erin kwam, er ontstond direct ruimte waar o.a. Coutinho van profiteerde. Gister scoorde hij een hartrick met de reserves. Duurt niet lang of die mag beginnen.

Ik heb vast een slok van de Rishi-pint genomen. :smallgrin.gif:
Als gisteren een hattrick scoren bij de reserves een belangrijk aanknopingspunt is, wordt Sanogo een grote!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 11, 2015 9:27 am

Sanogo is al groot. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 11, 2015 11:58 am

Wat vind je van al die zaalvoetballers bij Liverpool, IH?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 11, 2015 12:06 pm

Over wie heb je het Rishi?
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 11, 2015 12:20 pm

Coutinho, Firmino, Lallana.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 11, 2015 12:40 pm

Lallana is een slappe zak waar ik me vorig jaar al dood aan ergerde en ook van Coutinho ben ik niet stuk. Veel te vaak dat onnodig aanraken van de bal ipv te spelen al kan ik niet zeggen dat ik dat ik zondag ongelukkig met hem was. :hypocrite.gif:

Wat ik tot nu toe van Firmino heb gezien bevalt me, veel power en drive juist wat ik bij die andere twee mis en vind hem dan zeker ook geen zaalvoetballer ondanks zijn gebrek aan lengte.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 11, 2015 1:21 pm

InnerHarbour schreef:Lallana is een slappe zak waar ik me vorig jaar al dood aan ergerde en ook van Coutinho ben ik niet stuk. Veel te vaak dat onnodig aanraken van de bal ipv te spelen al kan ik niet zeggen dat ik dat ik zondag ongelukkig met hem was. :hypocrite.gif:

Wat ik tot nu toe van Firmino heb gezien bevalt me, veel power en drive juist wat ik bij die andere twee mis en vind hem dan zeker ook geen zaalvoetballer ondanks zijn gebrek aan lengte.
:biggthumpup.gif:

Coutinho een mooie speler hoor. Als hij ook nog eens wedstrijden gaat beslissen... Ga jij een biertje krijgen denk ik zo. Al denk ik dat het straks wel in elkaar valt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 11, 2015 3:25 pm

InnerHarbour schreef: Wat ik tot nu toe van Firmino heb gezien bevalt me, veel power en drive juist wat ik bij die andere twee mis en vind hem dan zeker ook geen zaalvoetballer ondanks zijn gebrek aan lengte.
Firmino is een klasbak, die zich in no time in het elftal speelt. En die veel meer goals en assists zal geven dan Sterling deed.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 11, 2015 3:40 pm

Ik vond Sterling wel echt goed hoor. Ze missen toch wel wat op de vleugels daar. Of hebben ze iemand gekocht?
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di aug 11, 2015 6:25 pm

City zag er ook goed uit. Een van mijn favoriete spelers, Yaya Toure, speelde weer prima.

Van Gaal kan zijn borst natmaken. De passing is veel korter en sneller bij teams als Chelsea, City, and Arsenal, en het voetbal veel verzorgder. Daarnaast zijn die drie teams veel beter ingespeeld dan ManU op dit moment, en zal van Gaal zichzelf wel weer een periode toekennen om de balans te vinden (ik gok dat het experiment Blind in het midden achterin geen stand houdt). Het zwakke punt van van Gaal vorig seizoen was dat het zoeken naar de juiste balans te lang duurde. Als hij daar niks van geleerd heeft speel je bij de kerst alweer voor plekken drie en vier.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di aug 11, 2015 6:34 pm

Lionel schreef:Coutinho, Firmino, Lallana.
Klinkt in elk geval als een tafeltje bejaarde transsexuelen die op zoek zijn naar een kaartmaatje. Voetbal in Engeland; al draagt een aap een gouden ring....

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di aug 11, 2015 7:18 pm

Shaqiri binnen een half jaar van Bayern naar Inter en nu naar Stoke. Extra concurrentie ook voor Afellay.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 11, 2015 7:38 pm

Werd van luiheid beticht bij Inter. Maakte ook weinig impact in dat half jaartje. Wel wat meer dan de dramatische Podolski, maar ook van zijn kant was het niet veel.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di aug 11, 2015 7:42 pm

Jinne schreef:Shaqiri binnen een half jaar van Bayern naar Inter en nu naar Stoke.
De 4e man! :ajaxsmiley.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 11, 2015 7:53 pm

Dubbel schreef:
Jinne schreef:Shaqiri binnen een half jaar van Bayern naar Inter en nu naar Stoke.
De 4e man! :ajaxsmiley.gif:
Hopelijk loopt het beter af dan met die andere 3. Shaqiri: beware of Renee Soutendijk!! :smallgrin.gif:

Shaqiri is met z'n vinnige, snelle stijl wel op z'n plek in de PL. Tactisch geen groot licht, maar bij Stoke ontwikkelen spelers zich onder Hughes wel aardig.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 11, 2015 8:05 pm

Shaqiri OUT en Perisic IN is een goede deal voor Inter?

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 11, 2015 11:13 pm

Normaliter niet. Maar die Perisic sleurt wel.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 12, 2015 8:46 am

Peter schreef:Shaqiri OUT en Perisic IN is een goede deal voor Inter?
Gaat Perisic naar Inter dan? :confused.gif: Wolfsburg heeft geld als water, hij is er basisspeler en die club gaat de CL in. Wat moet ie dan bij Inter?

Shaqiri is een klein krachtpatsertje, opportunist en niet al te snugger spelend. Perisic is een stilist, tenger mannetje met een prima overzicht. Dus het is maar aan welke kwaliteiten Inter behoefte heeft... Inter had Shaqiri blijkbaar niet nodig. Een half jaar geleden nog wel. Dat lijkt me geen goed teken.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 12, 2015 11:25 am

In Italië doen ze meestal toch maar wat?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie