Waarom wil je dat ik met de meute meehol en die man o.b.v. een stukkie niveau schoolkrant affakkel?brigade zuid schreef:Wimpey waarom zit jij eigenlijk zo diep in Cruyff?
Ligt het buiten je comfort zone om niet vanuit de onderbuik te reageren?
Moderator: mods
Waarom wil je dat ik met de meute meehol en die man o.b.v. een stukkie niveau schoolkrant affakkel?brigade zuid schreef:Wimpey waarom zit jij eigenlijk zo diep in Cruyff?
Volgens mij volgt de meute juist De Verlosser en zijn het de uitzonderingen die zijn gedrag aan de kaak willen stellen..wimpey schreef:Waarom wil je dat ik met de meute meehol en die man o.b.v. een stukkie niveau schoolkrant affakkel?brigade zuid schreef:Wimpey waarom zit jij eigenlijk zo diep in Cruyff?
Ligt het buiten je comfort zone om niet vanuit de onderbuik te reageren?
En hoe weet jij dit zo zeker? Hopelijk heb je iets meer dan een 'onderzoek' uit de azijnbode.LucaS schreef:Blijkbaar zit niemand ermee dat Cruijff's grote held Ling, onze toekomstige AD, geld heeft geboden om zichzelf aan onze club te kunnen verrijken.
Nou ik vind het best wel een verschil of we zeggen, die en die speller komt want het staat in de VI, of dat iemand beschuldigd wordt van omkoping enkel op een duidelijk bevooroordeelde populistische krant zoals de VK dat is.Marillion schreef:Nu baseren we ons hier natuurlijk wel vaker op een stuk uit een krant of van een website. Als we alleen maar spreken over bronnen die we zelf hebben kon het wel eens stil worden.
Cruijff doet niet anders. Hij loopt altijd zijn protegés te pushen, evident tegen de belangen in van degene die hij adviseert. Hij wilde eerst Van Basten met zijn "extreem goede technische staf" (Witschge en Schip) aan het roer. Later wilde hij wederom Van Basten als AD, mits er extra personeel (duur!) zou worden aangenomen: o.a. zijn vrienden Fonteijn en De Groot. Later was hij klaar met Van Basten toen die een eigen mening bleek te hebben.Arthur schreef:Hun belangen gingen regelmatig tegen die van Ajax in door spelers aan Ajax te verkopen die daar niks te zoeken hadden.zeux schreef:
Dat is bij Jol, Raiola en Lemic toch ook geen argument?
.
Het is net als mensen die geloven in God. De beloften zijn prachtig, de praktijk weerbarstig.brigade zuid schreef:Wimpey waarom zit jij eigenlijk zo diep in Cruyff?
Ja, zoals LVG heel professioneel AD van Ajax wilde worden hoewel ie liever trainer is en Ajax z'n club niet meer is. En niét om Jonk e.c. eruit te stampen.Ajax Rules schreef: Als Cruijff het beste met Ajax had voorgehad, had hij vrede gesloten met Louis van Gaal en hem als eerste benaderd bij elke keer dat de trainerspost vacant was. Dan ben je een professional, gericht op kwaliteit en het zakelijke boven het persoonlijke.
Haha, een geniaal idee.Ajax Rules schreef:Als Cruijff het beste met Ajax had voorgehad, had hij vrede gesloten met Louis van Gaal en hem als eerste benaderd bij elke keer dat de trainerspost vacant was. Dan ben je een professional, gericht op kwaliteit en het zakelijke boven het persoonlijke.
Onderzoeksjournalist noteert op dat 'de vorige directie' Ling van backhanders beschuldigt. Als onderzoeksjournalist stel je blijkbaar geen vraagtekens bij de rol van juist die directie v.w.b. de constructie Boog - Jol - Raiola.Peter schreef: Het is zoals Yopi al zegt. Ik zet zo'n verhaaltje in een uurtje in elkaar als 'goede onderzoeksjournalist'.
Huh?Mano schreef:Hij krijgt altijd de credits maar nooit de kritiek.
Ging het verhaal over Boog, Jol of Raiola?wimpey schreef:Onderzoeksjournalist noteert op dat 'de vorige directie' Ling van backhanders beschuldigt. Als onderzoeksjournalist stel je blijkbaar geen vraagtekens bij de rol van juist die directie v.w.b. de constructie Boog - Jol - Raiola.Peter schreef: Het is zoals Yopi al zegt. Ik zet zo'n verhaaltje in een uurtje in elkaar als 'goede onderzoeksjournalist'.
Tsja, zouden we hier niet het concept van de ministriele verantwoordelijkheid moeten toepassen?GangstaRiB schreef:De feiten zijn dat Cruijff iets heeft neergezet dat niet werkt.
Dat is nu juist het punt wat ik maak.Yopi schreef: Dan gaan ze rollend over straat. Hoezo, professioneel?