Persoonlijk had ik er wel zin in. Al werd de pret gedrukt dat er weer alcoholvrij bier geschonken werd......wimpey schreef:Dat uitverkochte huis geloofde er niet echt in, was mijn indruk. Er stond ook geen elftal dat de vonk deed overslaan naar de tribunes. Het was wel zo ongeveer het scenario wat ik vooraf verwachtte: door een fout van hen op 1-0, die Konoplyanka die het duel beslist. Lekker verdedigd trouwens, voor m'n gevoel kreeg die gozer rond de middenlijn de bal. En pas na de 2-1 iets van urgentie bij Ajax...GangstaRiB schreef: Gisteren was de Arena er klaar voor... uitverkocht huis... en dan krijg je zo'n slappe hap.
Er zit echt veel te weinig kwaliteit in de ploeg. Als Dnjepr het al zo makkelijk heeft.....
Bizar moment: laatste minuut extra tijd na 90 minuten. Vrije trap Ajax diep op de helft van Dnipro. Je zou denken: koppers naar voren en gooi die bal hoog. Voor ik het wist waren ze weer aan het pielen rond de middenlijn. Het somt Ajax aardig op: geen urgentie, te weinig intensiteit, te weinig weerbaar.
Het middenveld bezit veel kwaliteit, ik vond Sinkgraven heel sterk. Die jongen wint ook gewoon kopduels en lijf aan lijf gevechten. Voorin is het grillig, maar er zit veel potentieel in. Achterin is het, op Veltman en Cillessen na, niveau Cambuur. Zo slap, angstig, ongeconcentreerd. Onze backs staan vanuit stilstand op een meter of 5 hun man te 'verdedigen'. Genant.
Maar voor de rest klopt het wel. Ajax heeft in 120 minuten niet veel laten zien. Eén kans in de eerste helft en de goal in de tweede. Verlenging geloofde ik wel. Je zag na de 1-1 de urgentie bij Ajax wegvloeien. Geen moment het idee gehad dat Ajax echt iets ging halen.