Hij was al niet rap, maar de sleet lijkt er nou wel helemaal op te zitten. Speelt te vaak als een uitgebluste veteraan, die bijna alleen nog bij dode spelmomenten rendeert.Yopi schreef:Schöne heeft een goede trap, maar zijn handelingssnelheid is laaaag. Haalt steeds het tempo eruit.
Zeker. Die jongens hebben beslist bovengemiddeld talent (ieder in hun eigen stiel) en kunnen altijd met een individuele bevlieging een wedstrijd ineens een wending geven. Hopelijk wordt dat de komende seizoenen nog een stuk beter en structureler.AEG en Kishna speelden allebei matig, maar de een scoort en de ander geeft de assist voor een niet te missen kans. Dat is toch de klasse van die jongens.
Die jongen kan onmiskenbaar voetballen, maar ik vind hem nog wel heel erg licht als middenvelder.Sinkgraven gaat zich gegarandeerd in de basis spelen.
Vind ik ook. Laat Klaassen maar weer terug gaan naar de rechtshalf, daar komt ie wat mij betreft toch aanmerkelijk beter tot zijn recht. Op 6 mogen vooral Serero en Bazoer het dan uitvechten. En op de linkshalf Serero en Sinkgraven.Ik zie Klaassen niet graag op 6. Wat mij betreft speelden ze op het middenveld op de verkeerde posities.