Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Volgens Morten Olsen en Frank de Boer is Zimling de jongere en betere versie van Poulsen.
Precies.Ajaciedjuh schreef:Dat laatste klopt niet. Poulsen melde zich juist bij Ajax, maar had toen net Zimling gehuurd.
Wat is wijsheid? Wie weet had Poulsen het niveau niet meer aangekund of was hij geblesseerd geraakt. Dan was het geweest: waarom zijn ze doorgegaan met die ouwe ***?
Wat Zimling betreft: De Boer heeft vertrouwd op Olsen en wellicht ook JS Olsen. Ditmaal ten onrechte.
Daar denkt Poulsen heel anders over: http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... ling-.htmlAjaciedjuh schreef:Dat laatste klopt niet. Poulsen melde zich juist bij Ajax, maar had toen net Zimling gehuurd.
Ik geloof Poulsen in deze wel, gezien het totale gebrek aan inventiviteit bij Ajax v.w.b. het personeelsbeleid. Het gaat hier om gasten die in 5 maanden geen geschikte VM weten te vinden he.
Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.
Kan best dat Ajax hem nog eens gepolst heeft. Maar blijkbaar vond hij het niet nodig om meteen te reageren. Dan gaat het over, nietwaar? Zeker als De Boer een speler weet te zitten die beter dan Poulsen is!
Kan best dat Ajax hem nog eens gepolst heeft. Maar blijkbaar vond hij het niet nodig om meteen te reageren. Dan gaat het over, nietwaar? Zeker als De Boer een speler weet te zitten die beter dan Poulsen is!

In de veronderstelling dat Blind zou blijven, neem ik aan.Yopi schreef:Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.
Toen Blind weg was, had ie er ineens wel weer oren naar. Toen moest het TH immers eens weer reageren, i.p.v. een goede oplossing paraat te hebben.
Je bent opvallend mild voor die heren, Joop. Ze hebben bijv. in 5 maanden geen VM weten te strikken. Zou je ook zo coulant zijn wanneer de TD naar de naam Blind zou luisteren?

Overigens heeft Zimling het wel degelijk goed gedaan bij Club Brugge en op het EK 2012. Destijds beval Olsen hem dan ook aan. Inmiddels komt Zimling allang niet meer in aanmerking voor het Deense elftal. Die jongen zat drie jaar geleden aan zijn top, en is sindsdien steeds iets minder goed geworden.
Ervaring is daarom een leuk modewoordje, maar het is normaal gesproken gewoonweg zo dat een voetballer tussen zijn 24ste en 28ste levensjaar in de bloei van zijn carriere zit, en daarna vooral minder goed wordt. (Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk. Zo wordt Arjen Robben nog elk jaar beter en zat Van der Vaart op zijn 17de al aan zijn top.)
Moisander en Schöne zijn nu onze ervaren jongens, blijkbaar, maar dat is juist de denkfout. Die jongens hebben het twee jaar lang goed gedaan omdat ze toen op de top van hun kunnen presteerden. Nu zijn ze weliswaar ervarener, maar ook minder, en dan heb je er weinig meer aan.
Ervaring is daarom een leuk modewoordje, maar het is normaal gesproken gewoonweg zo dat een voetballer tussen zijn 24ste en 28ste levensjaar in de bloei van zijn carriere zit, en daarna vooral minder goed wordt. (Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk. Zo wordt Arjen Robben nog elk jaar beter en zat Van der Vaart op zijn 17de al aan zijn top.)
Moisander en Schöne zijn nu onze ervaren jongens, blijkbaar, maar dat is juist de denkfout. Die jongens hebben het twee jaar lang goed gedaan omdat ze toen op de top van hun kunnen presteerden. Nu zijn ze weliswaar ervarener, maar ook minder, en dan heb je er weinig meer aan.
Begrippen als ervaring en leidinggevende capaciteiten worden inderdaad nogal eens door elkaar gehaald.
Nil volentibus arduum
Plus dat ze betere spelers om zich heen hadden, in wiens slipstream ze mee konden...Jöhnk schreef: Moisander en Schöne zijn nu onze ervaren jongens, blijkbaar, maar dat is juist de denkfout. Die jongens hebben het twee jaar lang goed gedaan omdat ze toen op de top van hun kunnen presteerden. Nu zijn ze weliswaar ervarener, maar ook minder, en dan heb je er weinig meer aan.
In dit geval vind ik je niet fair. Poulsen mocht blijven. Zei hij geen ja op. Later hebben ze hem nog eens gevraagd. Zei hij weer geen ja. Blijkbaar wilde hij wachten of er iets leukers kwam. Het houdt een keer op.wimpey schreef:In de veronderstelling dat Blind zou blijven, neem ik aan.Yopi schreef:Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.
Toen Blind weg was, had ie er ineens wel weer oren naar. Toen moest het TH immers eens weer reageren, i.p.v. een goede oplossing paraat te hebben.
Je bent opvallend mild voor die heren, Joop. Ze hebben bijv. in 5 maanden geen VM weten te strikken. Zou je ook zo coulant zijn wanneer de TD naar de naam Blind zou luisteren?
Verder ben ik het met je eens. Alleen begrijp ik ergens wel dat ze bij Ajax vertrouwen op hun beste scout en op de Deense bondscoach. Die twee volgen het Deense aanbod intensiever dan wie dan ook bij de club.
Poulsen is wel zo'n speler die steeds beter en belangrijker wordt naarmate hij langer weg is, en het minder gaat met Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Precies, Duke. Hij had moeite om het bij te sloffen. Nog een jaar had zomaar de verkeerde beslissing kunnen zijn.
beelzebub schreef:Mano schreef:een goede CV waardoor Veltman vertrouwen krijgt om door te schuiven.
Hier gaat Ajax ook altijd mis met aankopen.... Als een team 2 goede CV's heeft, koopt Ajax altijd de voetballende CV. terwijl vaak deze kan voetballen omdat die ander zo hard bikkelt. Schijnt Ajax niet te zien...
Dus een beul naast Veltman kopen, zal je zien worden we weer lovend over Veltman.
Euh.. Dus de oplossing is Hoorn naast Veltman posteren?
Hoorn lijkt een beul maar is een papieren tijger...

Als ie al zijn duels won, was hij de juiste ja
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het blijven benaderen van die gast begint ietwat sneu te worden. Er zijn ook nog andere spelers op de markt.
Hoe kom je daarbij, Duke?Duke schreef:Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.
Kappen met die jongen inderdaad. Laat hem lekker z'n loopbaan verpesten.
Dat heeft De Boer net op de persconferentie verteld.Yopi schreef:Hoe kom je daarbij, Duke?Duke schreef:Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dank!
Die jongen is hardleers.

Die jongen is hardleers.

Anders het TH wel.Yopi schreef: Die jongen is hardleers.
Dat ook. 
Ik hoef hem niet. Wat zit er in zijn hoofd? Pudding?

Ik hoef hem niet. Wat zit er in zijn hoofd? Pudding?
Vraag me af hoe zo'n gesprekje verloopt. Iemand echt proberen lekker te maken en te overtuigen da Ajax een goede keuze is of een babbeltje dat ze heb goed kunnen gebruiken omdat we wat dunnetjes in de middenvelders zitten.
Op dit moment is bij mij het vertrouwen in het TH inmiddels tot onder nul gezakt en geef ik het voordeel van de twijfel niet aan Overmars en co.
Op dit moment is bij mij het vertrouwen in het TH inmiddels tot onder nul gezakt en geef ik het voordeel van de twijfel niet aan Overmars en co.
Gezien de communicatieskills van Overmars...columbus schreef:Vraag me af hoe zo'n gesprekje verloopt. Iemand echt proberen lekker te maken en te overtuigen da Ajax een goede keuze is of een babbeltje dat ze heb goed kunnen gebruiken omdat we wat dunnetjes in de middenvelders zitten.
Gesprek?
Zaakwaarnemer zegt dat de speler niet wil en dat is het dan.

Zaakwaarnemer zegt dat de speler niet wil en dat is het dan.
Niet onlogisch dat het nog een keer geprobeerd is. Maar de afgelopen weken mocht Van Ginkel weer een paar keer opdraven volgens mij. Wellicht is dat voor hem de reden om dáár voor zijn kansen te gaan. Of hij wil sowieso niet meer terug naar Nederland. Dat Ajax is doorgeschakeld naar Sinkgraven betekent denk ik dat dit de laatste poging voor Van Ginkel is geweest.
Nil volentibus arduum
Hahaha dit is inderdaad te triest. En behoorlijk amateuristisch. Snap ook niet waarom zoiets weer gecommuniceerd wordt.wimpey schreef:Het blijven benaderen van die gast begint ietwat sneu te worden. Er zijn ook nog andere spelers op de markt.
IK GELOOF!!!!!!