Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » di feb 03, 2015 11:55 am

Volgens Morten Olsen en Frank de Boer is Zimling de jongere en betere versie van Poulsen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 03, 2015 12:04 pm

Ajaciedjuh schreef:Dat laatste klopt niet. Poulsen melde zich juist bij Ajax, maar had toen net Zimling gehuurd.
Precies.

Wat is wijsheid? Wie weet had Poulsen het niveau niet meer aangekund of was hij geblesseerd geraakt. Dan was het geweest: waarom zijn ze doorgegaan met die ouwe ***?

Wat Zimling betreft: De Boer heeft vertrouwd op Olsen en wellicht ook JS Olsen. Ditmaal ten onrechte.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 03, 2015 12:30 pm

Ajaciedjuh schreef:Dat laatste klopt niet. Poulsen melde zich juist bij Ajax, maar had toen net Zimling gehuurd.
Daar denkt Poulsen heel anders over: http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... ling-.html

Ik geloof Poulsen in deze wel, gezien het totale gebrek aan inventiviteit bij Ajax v.w.b. het personeelsbeleid. Het gaat hier om gasten die in 5 maanden geen geschikte VM weten te vinden he.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 03, 2015 12:34 pm

Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.

Kan best dat Ajax hem nog eens gepolst heeft. Maar blijkbaar vond hij het niet nodig om meteen te reageren. Dan gaat het over, nietwaar? Zeker als De Boer een speler weet te zitten die beter dan Poulsen is! :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 03, 2015 12:56 pm

Yopi schreef:Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.
In de veronderstelling dat Blind zou blijven, neem ik aan.

Toen Blind weg was, had ie er ineens wel weer oren naar. Toen moest het TH immers eens weer reageren, i.p.v. een goede oplossing paraat te hebben.

Je bent opvallend mild voor die heren, Joop. Ze hebben bijv. in 5 maanden geen VM weten te strikken. Zou je ook zo coulant zijn wanneer de TD naar de naam Blind zou luisteren? :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 03, 2015 12:56 pm

Overigens heeft Zimling het wel degelijk goed gedaan bij Club Brugge en op het EK 2012. Destijds beval Olsen hem dan ook aan. Inmiddels komt Zimling allang niet meer in aanmerking voor het Deense elftal. Die jongen zat drie jaar geleden aan zijn top, en is sindsdien steeds iets minder goed geworden.

Ervaring is daarom een leuk modewoordje, maar het is normaal gesproken gewoonweg zo dat een voetballer tussen zijn 24ste en 28ste levensjaar in de bloei van zijn carriere zit, en daarna vooral minder goed wordt. (Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk. Zo wordt Arjen Robben nog elk jaar beter en zat Van der Vaart op zijn 17de al aan zijn top.)

Moisander en Schöne zijn nu onze ervaren jongens, blijkbaar, maar dat is juist de denkfout. Die jongens hebben het twee jaar lang goed gedaan omdat ze toen op de top van hun kunnen presteerden. Nu zijn ze weliswaar ervarener, maar ook minder, en dan heb je er weinig meer aan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 03, 2015 12:57 pm

Begrippen als ervaring en leidinggevende capaciteiten worden inderdaad nogal eens door elkaar gehaald.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 03, 2015 1:02 pm

Jöhnk schreef: Moisander en Schöne zijn nu onze ervaren jongens, blijkbaar, maar dat is juist de denkfout. Die jongens hebben het twee jaar lang goed gedaan omdat ze toen op de top van hun kunnen presteerden. Nu zijn ze weliswaar ervarener, maar ook minder, en dan heb je er weinig meer aan.
Plus dat ze betere spelers om zich heen hadden, in wiens slipstream ze mee konden...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 03, 2015 1:08 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:Maar hij is zelf vertrokken, Willem. Had er goed over nagedacht, blabla.
In de veronderstelling dat Blind zou blijven, neem ik aan.

Toen Blind weg was, had ie er ineens wel weer oren naar. Toen moest het TH immers eens weer reageren, i.p.v. een goede oplossing paraat te hebben.

Je bent opvallend mild voor die heren, Joop. Ze hebben bijv. in 5 maanden geen VM weten te strikken. Zou je ook zo coulant zijn wanneer de TD naar de naam Blind zou luisteren? :hypocrite.gif:
In dit geval vind ik je niet fair. Poulsen mocht blijven. Zei hij geen ja op. Later hebben ze hem nog eens gevraagd. Zei hij weer geen ja. Blijkbaar wilde hij wachten of er iets leukers kwam. Het houdt een keer op.

Verder ben ik het met je eens. Alleen begrijp ik ergens wel dat ze bij Ajax vertrouwen op hun beste scout en op de Deense bondscoach. Die twee volgen het Deense aanbod intensiever dan wie dan ook bij de club.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di feb 03, 2015 1:36 pm

Poulsen is wel zo'n speler die steeds beter en belangrijker wordt naarmate hij langer weg is, en het minder gaat met Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di feb 03, 2015 1:43 pm

Precies, Duke. Hij had moeite om het bij te sloffen. Nog een jaar had zomaar de verkeerde beslissing kunnen zijn.

Mano

Bericht door Mano » di feb 03, 2015 3:46 pm

beelzebub schreef:
Mano schreef:een goede CV waardoor Veltman vertrouwen krijgt om door te schuiven.
Hier gaat Ajax ook altijd mis met aankopen.... Als een team 2 goede CV's heeft, koopt Ajax altijd de voetballende CV. terwijl vaak deze kan voetballen omdat die ander zo hard bikkelt. Schijnt Ajax niet te zien...
Dus een beul naast Veltman kopen, zal je zien worden we weer lovend over Veltman.

Euh.. Dus de oplossing is Hoorn naast Veltman posteren? :ajaxsmiley.gif:

Hoorn lijkt een beul maar is een papieren tijger... :blush.gif:
Als ie al zijn duels won, was hij de juiste ja
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Duke

Bericht door Duke » wo feb 04, 2015 1:42 pm

Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 04, 2015 1:48 pm

Het blijven benaderen van die gast begint ietwat sneu te worden. Er zijn ook nog andere spelers op de markt.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 04, 2015 1:49 pm

Duke schreef:Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.
Hoe kom je daarbij, Duke?

Alexander

Bericht door Alexander » wo feb 04, 2015 1:52 pm

Kappen met die jongen inderdaad. Laat hem lekker z'n loopbaan verpesten.

Duke

Bericht door Duke » wo feb 04, 2015 1:55 pm

Yopi schreef:
Duke schreef:Blijkbaar heeft Ajax vorige week Van Ginkel weer benaderd, maar wilde deze zelf niet weg uit Milaan.
Hoe kom je daarbij, Duke?
Dat heeft De Boer net op de persconferentie verteld.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 04, 2015 2:05 pm

Dank! :biggthumpup.gif:

Die jongen is hardleers. :aai.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 04, 2015 2:12 pm

Yopi schreef: Die jongen is hardleers. :aai.gif:
Anders het TH wel.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 04, 2015 2:14 pm

Dat ook. :smallgrin.gif:

Ik hoef hem niet. Wat zit er in zijn hoofd? Pudding?

columbus

Bericht door columbus » wo feb 04, 2015 2:16 pm

Vraag me af hoe zo'n gesprekje verloopt. Iemand echt proberen lekker te maken en te overtuigen da Ajax een goede keuze is of een babbeltje dat ze heb goed kunnen gebruiken omdat we wat dunnetjes in de middenvelders zitten.

Op dit moment is bij mij het vertrouwen in het TH inmiddels tot onder nul gezakt en geef ik het voordeel van de twijfel niet aan Overmars en co.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 04, 2015 2:24 pm

columbus schreef:Vraag me af hoe zo'n gesprekje verloopt. Iemand echt proberen lekker te maken en te overtuigen da Ajax een goede keuze is of een babbeltje dat ze heb goed kunnen gebruiken omdat we wat dunnetjes in de middenvelders zitten.
Gezien de communicatieskills van Overmars...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 04, 2015 2:28 pm

Gesprek? :confused.gif:

Zaakwaarnemer zegt dat de speler niet wil en dat is het dan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo feb 04, 2015 2:45 pm

Niet onlogisch dat het nog een keer geprobeerd is. Maar de afgelopen weken mocht Van Ginkel weer een paar keer opdraven volgens mij. Wellicht is dat voor hem de reden om dáár voor zijn kansen te gaan. Of hij wil sowieso niet meer terug naar Nederland. Dat Ajax is doorgeschakeld naar Sinkgraven betekent denk ik dat dit de laatste poging voor Van Ginkel is geweest.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 04, 2015 3:07 pm

wimpey schreef:Het blijven benaderen van die gast begint ietwat sneu te worden. Er zijn ook nog andere spelers op de markt.
Hahaha dit is inderdaad te triest. En behoorlijk amateuristisch. Snap ook niet waarom zoiets weer gecommuniceerd wordt.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie