Ajax - Feyenoord 25-01-2015

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mano

Re: Ajax - Feyenoord 25-01-2015

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:26 pm

zeux schreef:Andersen heeft een matige conditie volgens mij. Sjokt maar wat rond, komt niet helpen in de verdediging, sprint niet mee bij een aanval. Lijkt op.

is een talent, moet je laten rijpen.... :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:28 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft. :excited.gif:
Beste selectie sinds jaren joh. Anderen hebben Clasie, Ahmadi, Guardado. Wij hebben Zimling. En al die andere losers die het TH ons heeft bezorgd.

Ik ben er effe helemaal klaar mee. Ik spuug op dit wanbeleid.

Je moet ze ff laten rijpen!!! over 3 jaar zijn ze....... oh fuck, dan zijn ze weg en rijpen de nieuwe....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Hermann

Bericht door Hermann » zo jan 25, 2015 2:28 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft. :excited.gif:
Beste selectie sinds jaren joh. Anderen hebben Clasie, Ahmadi, Guardado. Wij hebben Zimling. En al die andere losers die het TH ons heeft bezorgd.

Ik ben er effe helemaal klaar mee. Ik spuug op dit wanbeleid.
Zeg, ho even! Wij hebben Duarte, hoor!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 25, 2015 2:29 pm

Feyenooit 37 schoten, 0-8 mbt corners. 42-58% Om je te schamen.

Volgende week kansloze nederlaag tegen Vitesse erbovenop en het seizoen is over.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:30 pm

die gifbeker is nog lang niet leeg.....

zeux

Bericht door zeux » zo jan 25, 2015 2:30 pm

wimpey schreef:Wat een middelmaat. TH bedankt! :biggthumpup.gif:

Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.
Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar. Het mocht steeds niet gezegd worden 'want we zijn toch kampioen', maar iedereen wist toch dat dit er aan zat te komen? En het werd geaccepteerd als onderdeel van het proces.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:37 pm

zeux schreef:
wimpey schreef:Wat een middelmaat. TH bedankt! :biggthumpup.gif:

Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.
Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar. Het mocht steeds niet gezegd worden 'want we zijn toch kampioen', maar iedereen wist toch dat dit er aan zat te komen? En het werd geaccepteerd als onderdeel van het proces.

dit roepen we toch al maanden? :confused.gif:

maar na een paar dagen, groeit de hoop weer onder de supporters en gaan we de 'talenten' weer waarderen om hun talent... Alleen jong talent is grillig en kan een wedstrijd wel beslissen maar niet bepalen!!! daar heb je ervaring voor nodig van hoger niveau dan dat Ajax nu heeft gekocht.

En die drogreden dat zij de talenten dan in de weg staan , ben ik ook klaar mee!! :blackcat.gif: :blackcat.gif:
Als een talent zo'n speler niet uit de basis speelt, is ie gewoon niet goed genoeg, KLAAR!! :1evil.gif:

Sneijder speelde op een gegeven moment vd Vaart ook uit de basis....

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 25, 2015 2:37 pm

zeux schreef: Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar.
Dat is het natuurlijk niet. Dat is enkel jouw perceptie. Aankoop Moisander heeft 2 seizoenen lang uitstekend gefunctioneerd. Poulsen verving Anita uitstekend. Er zijn goede spelers gehaald. Cillessen, Serero zijn na gewenning tot dragende krachten uitgegroeid.

Eriksen -> Duarte, Blind -> Zimling. Non-atleet vd Hoorn. Dat is wanbeleid. Viergever kan niet veel, met Milik / Kolbeinn kom je tekort. Ze geven wel veel geld uit, alleen hebben ze er vaak geen flauw benul van hoe ze dat geld moeten besteden.

Ze hebben nu nog een week om het e.e.a. recht te trekken. Niet ingrijpen = capituleren en dus oprotten. Overmars met name.

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:39 pm

is transfer-window nog open????

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo jan 25, 2015 2:39 pm

Wie is beter? Sigthorsson of Richards? :headbang.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo jan 25, 2015 2:41 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar.
Dat is het natuurlijk niet. Dat is enkel jouw perceptie. Aankoop Moisander heeft 2 seizoenen lang uitstekend gefunctioneerd. Poulsen verving Anita uitstekend. Er zijn goede spelers gehaald. Cillessen, Serero zijn na gewenning tot dragende krachten uitgegroeid.

Eriksen -> Duarte, Blind -> Zimling. Non-atleet vd Hoorn. Dat is wanbeleid. Viergever kan niet veel, met Milik / Kolbeinn kom je tekort. Ze geven wel veel geld uit, alleen hebben ze er vaak geen flauw benul van hoe ze dat geld moeten besteden.

Ze hebben nu nog een week om het e.e.a. recht te trekken. Niet ingrijpen = capituleren en dus oprotten. Overmars met name.
Cheapo stopgap-signings, 'want de jeugd komt eraan' resulteert in het elftal dat we nu hebben. Ik noem dat inderdaad resultante van het beleid.

Ik herinner mij discussies dat er niet substantieel gekocht mocht worden, want dat zou de doorstroom van bijvoorbeeld een speler als Andersen belemmeren. Nou zijn plek is vrijgehouden...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 25, 2015 2:42 pm

Normaal is het overdreven als het wordt gezegd, maar dit was echt de slechtste wedstrijd ooit onder De Boer. Het benaderde zelfs Ajax-Nec onder Jol.

En dan ook nog zo wisselen dat El Ghazi er niet meer in kan komen. Poeh, ik ben echt ziek van deze wedstrijd.

Ik geloof overigens nog wel dat we kampioen worden. Onze sterkste fase moet nog steeds komen en het seizoen is nog lang.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jan 25, 2015 2:46 pm

Kolere wat was dit slecht. Alleen Serero was top. De rest matig tot zeer beroerd met imo Boilesen als dieptepunt. Op deze manier is die gozer een gevaar voor zijn eigen ploeg.
Conclusie: wat blijkt Klaassen belangrijk voor Ajax. En: waarom bleven Schone en Kishna consequent "andersom" staan? Waarom niet eens ouderwets Kishna op links en Schone op rechts?

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:49 pm

zeux schreef:
wimpey schreef:

Cheapo stopgap-signings, 'want de jeugd komt eraan' resulteert in het elftal dat we nu hebben. Ik noem dat inderdaad resultante van het beleid.

Ik herinner mij discussies dat er niet substantieel gekocht mocht worden, want dat zou de doorstroom van bijvoorbeeld een speler als Andersen belemmeren. Nou zijn plek is vrijgehouden...
Daar erger ik me dus al tijden aan.... als je talent geen concurrentie geeft, hoeft het ook niet beter te worden.
Talent is pas talent als het beter is, klaar! en als het niet beter wordt, is het geen ajaxwaardige speler

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 25, 2015 2:50 pm

Kun je nagaan, dat normaal gesproken Serero er ook niet bij zou zijn. Duarte, Zimling zijn afgeschreven. De talenten zijn er in dit soort wedstrijden nog niet aan toe. Ik moet Bazoer nog een compliment geven dat hij niet negatief opviel.
Feyenooit heeft ook geen wereldelftal, maar zou titelkandidaat nr.1 zijn geweest als Pelle er nog bij was geweest. Ontzettend weinig scorend vermogen in die ploeg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 25, 2015 2:52 pm

@AFCAjax: De Boer: 'Ik wilde graag aanvallend wisselen, maar Boilesen en Bazoer kregen kramp.' #ajafey

@AFCAjax: De Boer: 'Ik heb het woord lamlendig gebruikt in de rust. Misschien kwam het wel door de spanning.' #ajafey

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 25, 2015 2:55 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Serieus Wimpey en IH, jullie overwegen de Klassieker niet te bekijken? Shame on you. Ik ben bijna bij de Arena en ga die 11 jongens in het Ajax shirt steunen. Wat de uitslag ook wordt.
Heerlijk 9 holes gelopen, heb niet veel gemist.
YNWA

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jan 25, 2015 2:57 pm

Deze wedstrijd is een SCHANDE! De enige reden die ik kan bedenken om El Ghazi niet meteen in de basis te zetten is het feit dat hij altijd weergaloos invalt, maar Frank de Boer vond het noodzakelijk om terug te komen op zijn beslissing om Milik de voorkeur te geven boven de Ijslandse houthakker.... Een treurige prestatie van een barslechte selectie, zo'n Zimling inbrengen is zo godallemachtig armetierig. Overmars PRUTSER. Waar blijft die versterking voor de verdediging en het middenveld?
Ajax!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 25, 2015 2:57 pm

Tweede helft was iets beter maar nog steeds prut. Alles gaat in 1 tempo. Anderson en Serero vond ik goed, probeerde tenminste het spel te versnellen. Sig viel ook beter in dan Milik speelde.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 25, 2015 2:59 pm

Ajaciedjuh schreef: Feyenooit heeft ook geen wereldelftal, maar zou titelkandidaat nr.1 zijn geweest als Pelle er nog bij was geweest. Ontzettend weinig scorend vermogen in die ploeg.
Eindpass was ook beroerd. Al die voorzetten waren gemakkelijk te verdedigen.

Het had me niet eens verbaasd als Ajax nog had gewonnen ook. Ajax is veel efficiënter. Jammer dat AEG niet kon invallen.

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 2:59 pm

Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: De Boer: 'Ik wilde graag aanvallend wisselen, maar Boilesen en Bazoer kregen kramp.' #ajafey

@AFCAjax: De Boer: 'Ik heb het woord lamlendig gebruikt in de rust. Misschien kwam het wel door de spanning.' #ajafey
dat was geen hogere wiskunde FdB !! had ik je ook kunnen vertellen!!
tjesus!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jan 25, 2015 3:00 pm

Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: De Boer: 'Ik wilde graag aanvallend wisselen, maar Boilesen en Bazoer kregen kramp.' #ajafey
Eigen schuld Frank! Sightorsson inbrengen voor Milik is een wisselmogelijkheid weggooien dus ga alsjeblieft bij jezelf te rade voordat je zulke domme uitspraken doet. En waarom niet gewoon Schone op de plek van Bazoer zetten en El Ghazi erin?
Ajax!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 25, 2015 3:01 pm

Mano schreef:Bazoer/Andersen/Serero

dan weet je GVD vooraf al dat je geen duel zal winnen.
1 heeft 30min eredivisie ervaring, 1 is een JUFFIE en 1 is 1,30 hoog

lekker laten rijpen.... ten kosten van kampioenschap!
:smallgrin.gif:
YNWA

Mano

Bericht door Mano » zo jan 25, 2015 3:01 pm

We zijn een half uurtje verder en de eerste 'positieve' uitingen komen alweer....

als, had, wanneer, .....

het was en is al weken/maanden zwaar ondermaats.

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 25, 2015 3:02 pm

Giacomo Puccini schreef:Waar blijft die versterking voor de verdediging en het middenveld?
Nee joh, dat wordt dan weer zo'n paniekaankoop. Ze hebben gekozen om niemand aan te trekken, dan ga je je niet vlak voor de deadline bedenken omdat er een blessuregeval is.

Plaats reactie