zeux schreef:Andersen heeft een matige conditie volgens mij. Sjokt maar wat rond, komt niet helpen in de verdediging, sprint niet mee bij een aanval. Lijkt op.
is een talent, moet je laten rijpen....

Moderator: mods
zeux schreef:Andersen heeft een matige conditie volgens mij. Sjokt maar wat rond, komt niet helpen in de verdediging, sprint niet mee bij een aanval. Lijkt op.
wimpey schreef:Beste selectie sinds jaren joh. Anderen hebben Clasie, Ahmadi, Guardado. Wij hebben Zimling. En al die andere losers die het TH ons heeft bezorgd.Ajaciedjuh schreef: Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft.
Ik ben er effe helemaal klaar mee. Ik spuug op dit wanbeleid.
Zeg, ho even! Wij hebben Duarte, hoor!wimpey schreef:Beste selectie sinds jaren joh. Anderen hebben Clasie, Ahmadi, Guardado. Wij hebben Zimling. En al die andere losers die het TH ons heeft bezorgd.Ajaciedjuh schreef: Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft.
Ik ben er effe helemaal klaar mee. Ik spuug op dit wanbeleid.
Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar. Het mocht steeds niet gezegd worden 'want we zijn toch kampioen', maar iedereen wist toch dat dit er aan zat te komen? En het werd geaccepteerd als onderdeel van het proces.wimpey schreef:Wat een middelmaat. TH bedankt!![]()
Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.
zeux schreef:Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar. Het mocht steeds niet gezegd worden 'want we zijn toch kampioen', maar iedereen wist toch dat dit er aan zat te komen? En het werd geaccepteerd als onderdeel van het proces.wimpey schreef:Wat een middelmaat. TH bedankt!![]()
Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.
Dat is het natuurlijk niet. Dat is enkel jouw perceptie. Aankoop Moisander heeft 2 seizoenen lang uitstekend gefunctioneerd. Poulsen verving Anita uitstekend. Er zijn goede spelers gehaald. Cillessen, Serero zijn na gewenning tot dragende krachten uitgegroeid.zeux schreef: Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar.
Cheapo stopgap-signings, 'want de jeugd komt eraan' resulteert in het elftal dat we nu hebben. Ik noem dat inderdaad resultante van het beleid.wimpey schreef:Dat is het natuurlijk niet. Dat is enkel jouw perceptie. Aankoop Moisander heeft 2 seizoenen lang uitstekend gefunctioneerd. Poulsen verving Anita uitstekend. Er zijn goede spelers gehaald. Cillessen, Serero zijn na gewenning tot dragende krachten uitgegroeid.zeux schreef: Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar.
Eriksen -> Duarte, Blind -> Zimling. Non-atleet vd Hoorn. Dat is wanbeleid. Viergever kan niet veel, met Milik / Kolbeinn kom je tekort. Ze geven wel veel geld uit, alleen hebben ze er vaak geen flauw benul van hoe ze dat geld moeten besteden.
Ze hebben nu nog een week om het e.e.a. recht te trekken. Niet ingrijpen = capituleren en dus oprotten. Overmars met name.
Daar erger ik me dus al tijden aan.... als je talent geen concurrentie geeft, hoeft het ook niet beter te worden.zeux schreef:Cheapo stopgap-signings, 'want de jeugd komt eraan' resulteert in het elftal dat we nu hebben. Ik noem dat inderdaad resultante van het beleid.wimpey schreef:Dat is het natuurlijk niet. Dat is enkel jouw perceptie. Aankoop Moisander heeft 2 seizoenen lang uitstekend gefunctioneerd. Poulsen verving Anita uitstekend. Er zijn goede spelers gehaald. Cillessen, Serero zijn na gewenning tot dragende krachten uitgegroeid.zeux schreef: Dit elftal is de resultante van het beleid van de afgelopen vier jaar.
Eriksen -> Duarte, Blind -> Zimling. Non-atleet vd Hoorn. Dat is wanbeleid. Viergever kan niet veel, met Milik / Kolbeinn kom je tekort. Ze geven wel veel geld uit, alleen hebben ze er vaak geen flauw benul van hoe ze dat geld moeten besteden.
Ze hebben nu nog een week om het e.e.a. recht te trekken. Niet ingrijpen = capituleren en dus oprotten. Overmars met name.
Ik herinner mij discussies dat er niet substantieel gekocht mocht worden, want dat zou de doorstroom van bijvoorbeeld een speler als Andersen belemmeren. Nou zijn plek is vrijgehouden...
Heerlijk 9 holes gelopen, heb niet veel gemist.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Serieus Wimpey en IH, jullie overwegen de Klassieker niet te bekijken? Shame on you. Ik ben bijna bij de Arena en ga die 11 jongens in het Ajax shirt steunen. Wat de uitslag ook wordt.
Eindpass was ook beroerd. Al die voorzetten waren gemakkelijk te verdedigen.Ajaciedjuh schreef: Feyenooit heeft ook geen wereldelftal, maar zou titelkandidaat nr.1 zijn geweest als Pelle er nog bij was geweest. Ontzettend weinig scorend vermogen in die ploeg.
dat was geen hogere wiskunde FdB !! had ik je ook kunnen vertellen!!Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: De Boer: 'Ik wilde graag aanvallend wisselen, maar Boilesen en Bazoer kregen kramp.' #ajafey
@AFCAjax: De Boer: 'Ik heb het woord lamlendig gebruikt in de rust. Misschien kwam het wel door de spanning.' #ajafey
Eigen schuld Frank! Sightorsson inbrengen voor Milik is een wisselmogelijkheid weggooien dus ga alsjeblieft bij jezelf te rade voordat je zulke domme uitspraken doet. En waarom niet gewoon Schone op de plek van Bazoer zetten en El Ghazi erin?Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: De Boer: 'Ik wilde graag aanvallend wisselen, maar Boilesen en Bazoer kregen kramp.' #ajafey
Mano schreef:Bazoer/Andersen/Serero
dan weet je GVD vooraf al dat je geen duel zal winnen.
1 heeft 30min eredivisie ervaring, 1 is een JUFFIE en 1 is 1,30 hoog
lekker laten rijpen.... ten kosten van kampioenschap!
Nee joh, dat wordt dan weer zo'n paniekaankoop. Ze hebben gekozen om niemand aan te trekken, dan ga je je niet vlak voor de deadline bedenken omdat er een blessuregeval is.Giacomo Puccini schreef:Waar blijft die versterking voor de verdediging en het middenveld?