PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel

Re: PSV

Bericht door Lionel »

Zullen ze er echt mee zitten? Kan het me niet voorstellen. Net zoals het Frank, ondabks de 4-0 die gewoon pijnlijk was, ook toch geen fuck uitmaakt?
IK GELOOF!!!!!!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ook al is de competitie belangrijker. Lekker is het natuurlijk niet, dat lijkt me duidelijk.

Komend weekend maar eens zien wat ze in Leeuwarden doen. Als ze daar nou punten verspelen kan de twijfel zomaar toeslaan. PSV is ook echt maar een matig elftal hoor. Ajax en PSV ontlopen elkaar niet zoveel.
Nil volentibus arduum
Lionel

Bericht door Lionel »

Het is natuurlijk wel lekker dat ze 120 minuten moesten spelen. Misschien wat pijntjes? Maar echr wakker zullen ze er niet van liggen als ze zaterdagavond winnen.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Marillion schreef: PSV is ook echt maar een matig elftal hoor. Ajax en PSV ontlopen elkaar niet zoveel.
Ik vind de eerste 11 van psv toch echt wel een aardig stukkie beter dan die van Ajax. Wat daarachter zit bij psv is wel onwijs zwak. Ajax is in de breedte sterker.
Lionel schreef: Maar echr wakker zullen ze er niet van liggen als ze zaterdagavond winnen.
Zo is het. Hun Boer, Ligeon, Denswil en Duarte mochten gisteren aan de bak. Dan calculeer je dus in dat het mis gaat, omdat de beker een lage prio heeft. Volkomen begrijpelijk. Die beker is een blok aan het been, wat mij betreft laat Ajax dat volgend seizoen aan Jong Ajax over.
Lionel

Bericht door Lionel »

Nou is een verlies natuurlijk nog steeds een schande maar stel je voor dat Ajax met dit team had gespeeld:

Boer; Ligeon, Hoorn, Viergever, Riedewald; Zimling, Klaassen, Duarte; AEG, Sig, Kishna.

Dit is toch ook om te huilen?
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Mwah er stonden nog altijd 6 basisspelers in. Sterker nog, de sterkhouders moesten gewoon opdraven. Het frappante is dat Cocu ingrijpt op het moment dat het mis dreigt te gaan en dan dus nog even Narsingh en Maher laat invallen. Die jongens hebben nu ook gewoon weer een hele pot in de benen, dus ik snap sowieso de gedachte niet helemaal. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar dit gaat altijd zo. Bij Ajax kun je ook vaak op je klompen aan voelen dat een B-elftal na 60 minuten geholpen dient te worden door de sterkhouders.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Wie dat afschuwlijke woord "sterkhouder" heeft verzonnen moeten ze onmiddelijk een nekschot geven. :1evil.gif:
YNWA
peter

Bericht door peter »

Is hier wel vaker discussie over geweest haha. Komt van oorsprong uit Vlaanderen en vond dat wel passend bij PSV.
columbus

Bericht door columbus »

InnerHarbour schreef:Wie dat afschuwlijke woord "sterkhouder" heeft verzonnen moeten ze onmiddelijk een nekschot geven. :1evil.gif:
Mag ik er dan ook 1 aan toevoegen...

Krijg inmiddels jeuk en vlekken wanneer men het heeft over: "Stappen maken".... AAAAH! :1evil.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Ajax en PSV strijden om Braziliaan: 'Voor vrijdag willen we het weten'

In de Nederlandse media is er nog weinig tot niets verschenen over Douglas Coutinho, maar als we de Braziliaanse media mogen geloven, gaat de aanvaller van Atlético Paranaense een rol spelen in de titelstrijd in de Eredivisie. In januari werd Douglas al in verband gebracht met Ajax en ook PSV zou nu in de race zijn. Volgens Renato Duprat, werkzaam voor Doyen Sports Group, gaat Douglas in ieder geval naar Nederland toe. Er moet snel duidelijkheid komen.

Doyen heeft zeventig procent van de transferrechten van de twintigjarige Douglas in handen; daar zou de investeringsmaatschappij liefst twaalf miljoen euro voor hebben betaald. Zo'n bedrag zal Ajax of PSV zeker niet ophoesten, maar Doyen wil dat de aanvaller zich gaat ontwikkelen in Nederland, zodat hij vervolgens een toptransfer kan maken en echt serieus geld kan gaan opleveren.

Douglas is een aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan en werd ook gelinkt aan Manchester United, Atlético Madrid, FC Porto en Benfica. "Ik kan nog geen details geven, maar zijn volgende bestemming is Nederland", zegt Duprat tegen Gazeta do Povo. "Voor vrijdag willen we weten welke club het wordt." Ajax en PSV zijn volgens het Braziliaanse medium de twee verenigingen die Douglas willen hebben.
Goh, naar welke van de 2 clubs zou deze jongen in dat geval toch gaan?!?! :biggrin.gif:
peter

Bericht door peter »

Lees net dat Jozefzoon geblesseerd is en dat PSV gaat kopen, kopen, kopen. Eén plus één is twee.
Lionel

Bericht door Lionel »

Op voetbalprimeur (jaja) lees ik dat Ruiz openlijk solliciteert.. Die zou ze wel kampioen maken ja :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Voor vrijdag, dus vandaag weten we het
:blub.gif:
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

Peter schreef:Lees net dat Jozefzoon geblesseerd is en dat PSV gaat kopen, kopen, kopen.
Geef ze groot gelijk. Moet je dan in de hete fase van de titelstrijd je geld op een onbewezen jeugdspeler zetten?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Schaken loopt toch transfervrij rond? Geen geweldenaar maar ook niets minder dan Jozefzoon. En een speler die denk ik wel past in het systeem dat ze graag spelen. Met name in uitwedstrijden. Daarmee kunnen ze het einde van het seizoen wel halen.

Of er moet op deze positie een speler bij Jong PSV rondlopen die op deze positie goed uit de voeten kan. Het gaat immers slechts om een backup. Maar dat elftal zie ik natuurlijk nooit.
Nil volentibus arduum
Baseman

Bericht door Baseman »

wimpey schreef:Zo is het. Hun Boer, Ligeon, Denswil en Duarte mochten gisteren aan de bak. Dan calculeer je dus in dat het mis gaat, omdat de beker een lage prio heeft. Volkomen begrijpelijk. Die beker is een blok aan het been, wat mij betreft laat Ajax dat volgend seizoen aan Jong Ajax over.
Mee eens.
Een beschamende nederlaag van PSV natuurlijk, maar erg is de uitschakeling voor de beker niet en Cocu zal deze nederlaag prima kunnen gebruiken om het team op scherp te zetten voor de competitie. Wat nodig is, aangezien wederom duidelijk werd dat men iedere wedstrijd 100% moet geven en dat de bankspelers niet voor niets op de bank zitten.
wimpey schreef:Geef ze groot gelijk. Moet je dan in de hete fase van de titelstrijd je geld op een onbewezen jeugdspeler zetten?
Droevig inderdaad hoe sommige leden hier tegenwoordig reageren op een volkomen normale actie van een BVO...
Daarbij heeft PSV op dit moment in de jeugd/Jong PSV geen talentvolle rechtsbuiten die er klaar voor is.
wimpey

Bericht door wimpey »

Baseman schreef: Daarbij heeft PSV op dit moment in de jeugd/Jong PSV geen talentvolle rechtsbuiten die er klaar voor is.
Die reserves van psv zijn wel erg slecht trouwens. Brenet, Isimat, Ritzmaier, Locadia: da's prut.
‘Bij Ajax was hij bijna wisselspeler en bij PSV stond hij niet op de lijst’

Spelers uit de Eredivisie zijn weer in trek in grote competities. Niet alleen topspelers als Memphis Depay, Jordy Clasie en Davy Klaassen maken kans op een overgang naar een competitie als de Premier League, ook spelers uit de categorie daaronder mogen hopen op een mooie loopbaan in Engeland. Volgens directeur Marcel Brands van PSV is het bijzonder dat iemand als Vurnon Anita zich goed staande houdt bij Newcastle United.

Anita vind ik nog altijd een van de meest wonderbaarlijke transfers. Laten we eerlijk zijn: bij Ajax was hij bijna wisselspeler en op ons lijstje bij PSV heeft hij nooit gestaan. Voor Newcastle zal hij nooit een dragende speler worden, maar hij blijft er wel overeind. Kennelijk is zijn basis bij Ajax en in de Eredivisie goed genoeg geweest”, aldus Brands in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Directeur Hans Nijland van FC Groningen ziet en zag ex-spelers als Leandro Bacuna, Luis Suárez en Dusan Tadic minuten maken in Engeland. Dat Bacuna het bij Aston Villa goed deed, is volgens Nijland bijzonder. Bacuna was in Groningen nog geen gearriveerde speler, aldus Nijland. “Hij heeft wel een terugval gekregen daarna, maar hij komt nu weer meer in beeld.”
Daar gaat ie weer. Ajax is nooit ver weg wanneer Brands wat roeptoetert. :excited.gif: Het brein achter de komst van Derijck en Zanka vraagt zich af wat NUFC met Anita moet.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ruiz dus.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Lionel schreef:Ruiz dus.
Duur. Past niet binnen de speelwijze.
Baseman

Bericht door Baseman »

Klopt en klopt, dus ik mag toch hopen dat hij niet komt.
Lionel

Bericht door Lionel »

Schaken transfervrij?

Locadia hebben ze nog. Wijnaldum of Guardado kunnen ook nog op de vleugels.

Wat vind je trouwens van het gebeuren met Coutinho, Baseman? Raar toch?
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Lionel schreef:Schaken transfervrij?
Azerbeidzjan.
Locadia hebben ze nog. Wijnaldum of Guardado kunnen ook nog op de vleugels.
Of je haalt gewoon een rechtsbuiten. :biggthumpup.gif:

psv heeft toch geen transferverbod of de plicht om een broekie door te schuiven? :confused.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Lionel schreef:Wat vind je trouwens van het gebeuren met Coutinho, Baseman? Raar toch?
Het komt vreemd en erg naïef over ja.
Geen idee waarom PSV dacht dat Excelsior hun basiskeeper voor niets zou laten gaan.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ruiz komt natuurlijk niet als back-up naar PSV.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Lionel schreef:Ruiz komt natuurlijk niet als back-up naar PSV.
Een nieuwe rechtsbuiten die Narsingh er niet uit speelt is voor psv sowieso niet interessant.

Baseman wil ons nog wel eens wijs maken dat Brands het zo toppie heeft gedaan qua aankopen. En dan zie je tegen RJC figuren als Isimiat, Pasveer en Narsingh spartelen.
Plaats reactie