PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ook al is de competitie belangrijker. Lekker is het natuurlijk niet, dat lijkt me duidelijk.
Komend weekend maar eens zien wat ze in Leeuwarden doen. Als ze daar nou punten verspelen kan de twijfel zomaar toeslaan. PSV is ook echt maar een matig elftal hoor. Ajax en PSV ontlopen elkaar niet zoveel.
Komend weekend maar eens zien wat ze in Leeuwarden doen. Als ze daar nou punten verspelen kan de twijfel zomaar toeslaan. PSV is ook echt maar een matig elftal hoor. Ajax en PSV ontlopen elkaar niet zoveel.
Nil volentibus arduum
Ik vind de eerste 11 van psv toch echt wel een aardig stukkie beter dan die van Ajax. Wat daarachter zit bij psv is wel onwijs zwak. Ajax is in de breedte sterker.Marillion schreef: PSV is ook echt maar een matig elftal hoor. Ajax en PSV ontlopen elkaar niet zoveel.
Zo is het. Hun Boer, Ligeon, Denswil en Duarte mochten gisteren aan de bak. Dan calculeer je dus in dat het mis gaat, omdat de beker een lage prio heeft. Volkomen begrijpelijk. Die beker is een blok aan het been, wat mij betreft laat Ajax dat volgend seizoen aan Jong Ajax over.Lionel schreef: Maar echr wakker zullen ze er niet van liggen als ze zaterdagavond winnen.
Nou is een verlies natuurlijk nog steeds een schande maar stel je voor dat Ajax met dit team had gespeeld:
Boer; Ligeon, Hoorn, Viergever, Riedewald; Zimling, Klaassen, Duarte; AEG, Sig, Kishna.
Dit is toch ook om te huilen?
Boer; Ligeon, Hoorn, Viergever, Riedewald; Zimling, Klaassen, Duarte; AEG, Sig, Kishna.
Dit is toch ook om te huilen?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah er stonden nog altijd 6 basisspelers in. Sterker nog, de sterkhouders moesten gewoon opdraven. Het frappante is dat Cocu ingrijpt op het moment dat het mis dreigt te gaan en dan dus nog even Narsingh en Maher laat invallen. Die jongens hebben nu ook gewoon weer een hele pot in de benen, dus ik snap sowieso de gedachte niet helemaal. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar dit gaat altijd zo. Bij Ajax kun je ook vaak op je klompen aan voelen dat een B-elftal na 60 minuten geholpen dient te worden door de sterkhouders.
- InnerHarbour
Wie dat afschuwlijke woord "sterkhouder" heeft verzonnen moeten ze onmiddelijk een nekschot geven. 

YNWA
Mag ik er dan ook 1 aan toevoegen...InnerHarbour schreef:Wie dat afschuwlijke woord "sterkhouder" heeft verzonnen moeten ze onmiddelijk een nekschot geven.
Krijg inmiddels jeuk en vlekken wanneer men het heeft over: "Stappen maken".... AAAAH!

Goh, naar welke van de 2 clubs zou deze jongen in dat geval toch gaan?!?!Ajax en PSV strijden om Braziliaan: 'Voor vrijdag willen we het weten'
In de Nederlandse media is er nog weinig tot niets verschenen over Douglas Coutinho, maar als we de Braziliaanse media mogen geloven, gaat de aanvaller van Atlético Paranaense een rol spelen in de titelstrijd in de Eredivisie. In januari werd Douglas al in verband gebracht met Ajax en ook PSV zou nu in de race zijn. Volgens Renato Duprat, werkzaam voor Doyen Sports Group, gaat Douglas in ieder geval naar Nederland toe. Er moet snel duidelijkheid komen.
Doyen heeft zeventig procent van de transferrechten van de twintigjarige Douglas in handen; daar zou de investeringsmaatschappij liefst twaalf miljoen euro voor hebben betaald. Zo'n bedrag zal Ajax of PSV zeker niet ophoesten, maar Doyen wil dat de aanvaller zich gaat ontwikkelen in Nederland, zodat hij vervolgens een toptransfer kan maken en echt serieus geld kan gaan opleveren.
Douglas is een aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan en werd ook gelinkt aan Manchester United, Atlético Madrid, FC Porto en Benfica. "Ik kan nog geen details geven, maar zijn volgende bestemming is Nederland", zegt Duprat tegen Gazeta do Povo. "Voor vrijdag willen we weten welke club het wordt." Ajax en PSV zijn volgens het Braziliaanse medium de twee verenigingen die Douglas willen hebben.

- InnerHarbour
Schaken loopt toch transfervrij rond? Geen geweldenaar maar ook niets minder dan Jozefzoon. En een speler die denk ik wel past in het systeem dat ze graag spelen. Met name in uitwedstrijden. Daarmee kunnen ze het einde van het seizoen wel halen.
Of er moet op deze positie een speler bij Jong PSV rondlopen die op deze positie goed uit de voeten kan. Het gaat immers slechts om een backup. Maar dat elftal zie ik natuurlijk nooit.
Of er moet op deze positie een speler bij Jong PSV rondlopen die op deze positie goed uit de voeten kan. Het gaat immers slechts om een backup. Maar dat elftal zie ik natuurlijk nooit.
Nil volentibus arduum
Mee eens.wimpey schreef:Zo is het. Hun Boer, Ligeon, Denswil en Duarte mochten gisteren aan de bak. Dan calculeer je dus in dat het mis gaat, omdat de beker een lage prio heeft. Volkomen begrijpelijk. Die beker is een blok aan het been, wat mij betreft laat Ajax dat volgend seizoen aan Jong Ajax over.
Een beschamende nederlaag van PSV natuurlijk, maar erg is de uitschakeling voor de beker niet en Cocu zal deze nederlaag prima kunnen gebruiken om het team op scherp te zetten voor de competitie. Wat nodig is, aangezien wederom duidelijk werd dat men iedere wedstrijd 100% moet geven en dat de bankspelers niet voor niets op de bank zitten.
Droevig inderdaad hoe sommige leden hier tegenwoordig reageren op een volkomen normale actie van een BVO...wimpey schreef:Geef ze groot gelijk. Moet je dan in de hete fase van de titelstrijd je geld op een onbewezen jeugdspeler zetten?
Daarbij heeft PSV op dit moment in de jeugd/Jong PSV geen talentvolle rechtsbuiten die er klaar voor is.
Die reserves van psv zijn wel erg slecht trouwens. Brenet, Isimat, Ritzmaier, Locadia: da's prut.Baseman schreef: Daarbij heeft PSV op dit moment in de jeugd/Jong PSV geen talentvolle rechtsbuiten die er klaar voor is.
Daar gaat ie weer. Ajax is nooit ver weg wanneer Brands wat roeptoetert.‘Bij Ajax was hij bijna wisselspeler en bij PSV stond hij niet op de lijst’
Spelers uit de Eredivisie zijn weer in trek in grote competities. Niet alleen topspelers als Memphis Depay, Jordy Clasie en Davy Klaassen maken kans op een overgang naar een competitie als de Premier League, ook spelers uit de categorie daaronder mogen hopen op een mooie loopbaan in Engeland. Volgens directeur Marcel Brands van PSV is het bijzonder dat iemand als Vurnon Anita zich goed staande houdt bij Newcastle United.
“Anita vind ik nog altijd een van de meest wonderbaarlijke transfers. Laten we eerlijk zijn: bij Ajax was hij bijna wisselspeler en op ons lijstje bij PSV heeft hij nooit gestaan. Voor Newcastle zal hij nooit een dragende speler worden, maar hij blijft er wel overeind. Kennelijk is zijn basis bij Ajax en in de Eredivisie goed genoeg geweest”, aldus Brands in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Directeur Hans Nijland van FC Groningen ziet en zag ex-spelers als Leandro Bacuna, Luis Suárez en Dusan Tadic minuten maken in Engeland. Dat Bacuna het bij Aston Villa goed deed, is volgens Nijland bijzonder. Bacuna was in Groningen nog geen gearriveerde speler, aldus Nijland. “Hij heeft wel een terugval gekregen daarna, maar hij komt nu weer meer in beeld.”

Azerbeidzjan.Lionel schreef:Schaken transfervrij?
Of je haalt gewoon een rechtsbuiten.Locadia hebben ze nog. Wijnaldum of Guardado kunnen ook nog op de vleugels.

psv heeft toch geen transferverbod of de plicht om een broekie door te schuiven?

Een nieuwe rechtsbuiten die Narsingh er niet uit speelt is voor psv sowieso niet interessant.Lionel schreef:Ruiz komt natuurlijk niet als back-up naar PSV.
Baseman wil ons nog wel eens wijs maken dat Brands het zo toppie heeft gedaan qua aankopen. En dan zie je tegen RJC figuren als Isimiat, Pasveer en Narsingh spartelen.