De titels zijn vanzelfsprekend heel mooi en zeer welkom. Ze zijn inderdaad ook een prima prestatie van FdB, zeker gezien de in kwaliteit voortdurende afkalvende selectie. Maar ik vertik het om me blind te staren op die 4 titels. Want die titels camoufleren ook dat er het een en ander sluipenderweg niet naar wens gaat, waarbij FdB een belangrijke, misschien zelfs cruciale rol speelt. Steekwoorden: taktiek/strategie (veldspel, opstellingen, wissels en de intenties bij dat alles) en personeelsbeleid (kwaliteitsbewaking/scouting/aankopen). Kritiek daarop moet dan volgens mij mogen op een forum. De FdB-Fanclub zal wel ergens anders op internet te vinden zijn.Ajaciedjuh schreef: Al dat gefit op FdB.
Yep, me too. Ik maak me grote zorgen over zijn opvolging, ondanks dat er volgens mij bij FdB nog wel ruimte voor verbetering is. Ik zie voorlopig nergens een voor Ajax haalbaar alternatief, dat niet direct een paar forse stappen terug betekent.Ik denk dat we hem giga zullen missen als hij onverhoopt weg mocht gaan.
Als die ervaring van toegevoegde waarde is, zou dat heel mooi zijn. Ik hoor en lees alleen nergens dat Ajax dat ook aan het oppakken is. Eerder mogen we straks onzelieveheer op de blote knieen danken als Moisander en Schöne nog een half jaar blijven. Ik hoop niet dat het TH/FdB hun vertrek de tweede seizoenhelft wil gaan compenseren met grillig talent en (uiteindelijk te dure) aanbiedinkjes.Er komen een aantal leuke talenten aan. Als we nu ook nog eens de scouting/netwerk op orde kunnen krijgen, zodat de talenten worden aangevuld met ervaring, dan gaan we leuke seizoenen tegemoet.