Zuidema schreef:Inderdaad, Luuk kon daarin echt een meester zijn. Vooral in het weglaten van feiten, die niet in zijn straatje pasten. Smiechtje. Toch mis ik hem best wel, hij had vaak een heel interessante kijk op allerhande kwesties. Jammer dat in de loop der jaren veel klasbakken AT kennelijk verlaten hebben. Jim, ZZ/Marcel, ach noem maar op.Wat dat betreft jammer dat Lucas al een maand of 9 zoek is, zijn manier van discussiëren en 'goochelen' met feiten en onwaarheden was helemaal voer voor psychologen.
Ja jouw alternatieve AT tafel waarmee Studio Voetbal in één keer vervangen kan worden / weer interessant wordt gemaakt herinner ik me nog wel!Zuidema schreef:Ook mee eens. Sowieso zijn er een paar AT-ers, die ik heel graag eens een paar dubieuze voetbalanalisten op tv zou zien vervangen.Cruijff schreef:Ha ja wimpey. Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me erg gevat. Heerlijk recht voor zijn raap.Met het vertrek van Raoul Heertje bij Dit Was Het Nieuws zou ik hem aanbevelen voor de vrijgekomen vacature.
![]()

En ach: wat Luuk betreft: het vaderschap maakt sommige mensen in ieder geval volwassener. Syl en hij zullen even afwachten of die kleine daadwerkelijk gezond is voordat ze het vrolijke nieuws op de digitale snelweg gaan delen.