Ik denk dat Jasper Cillessen en Vermeer de twee beste keepers van Nederland zijn. Jasper is in mijn ogen iets completer maar in een aantal facetten die tot het vak van een keeper behoren is Vermeer de betere.Mr. Ajax schreef:Voor mij staat nog helemaal niet vast dat ons keeper zoveel beter is. Ons voorhoede is wel stukken beter, maar vooral ons middenveld vind ik een klasse beter als die van hun, puur voetballend gezien dan. En nogmaals, waaruit blijkt dat hun voorhoede zo geweldig is? Wat voor tegenstand hebben ze nou gehad dit seizoen?Giacomo Puccini schreef:Ajax heeft een betere keeper en een veel betere voorhoede dan Feyenoord. En Klaassen, de beste speler van de Eredivisie. Achterin heeft feyenoord de zaken beter voor elkaar dan wij.
Het lijkt me dat fey in het algemeen en de defensie met Kenneth Vermeer in het bijzonder nu wel een aardige lading vertrouwen hebben door een aantal goede resultaten op rij. Een serie overwinningen in de Eredivisie en twee maal op rij de nul gehouden in een Europese wedstrijd en bovendien tegen Sevilla en Standard Luik dat tegenstanders zijn die de afgelopen tien jaar toch een heel stuk beter in Europa gepresteerd hebben dan Feyenoord sindsdien deed.
Dan begin je een stuk lekkerder aan een wedstrijd tegen PSV dan wanneer je net een knullig en peperduur doelpunt tegen Ado hebt weggegeven of recent een thuisnederlaag hebt geleden tegen Heracles Almelo of Willem II.
Ajax in de Kuip hebben ze gehad.Mr. Ajax schreef:En nogmaals, waaruit blijkt dat hun voorhoede zo geweldig is? Wat voor tegenstand hebben ze nou gehad dit seizoen?