Eens. Blind was weliswaar defensief kwetsbaar, maar hij was aan de bal prima. Dat ontlastte de defensie. Het verval van Moisander helpt trouwens evenmin. Vorig seizoen zeer sterk, dit seizoen zeer matig.Ajaciedjuh schreef:Het blijft jammer dat het technisch hart niet inziet dat we een sterke 6 nodig hebben. Dat is het verschil met vorig jaar, verdedigend gezien.
Ik weet niet wat ik lees wanneer ik lees dat er in de winter niks bij komt. De pijnpunten zijn al tijden duidelijk. Tijd zat om er iets gericht aan te doen. Ik zie het sowieso somber in voor dit seizoen, maar zonder winterse versterkingen helemaal.
Heeft meestal wel een beslissende actie in huis. Kishna vorige week trouwens ook. Aan Schöne heb je zonder diepgang om hem heen niets. Milik zakte gisteren trouwens ook door de mand.Ik ben er daarnaast ook van overtuigd dat we gisteren de wedstrijd met El Ghazi wel hadden gewonnen.
Nee hoor, Le T. zit er nooit naast. PSG wil Eriksen ophalen, hij is de beste bij de Spurs. Maar Le T. houdt stug vol dat Maher beter is dan Eriksen.Yopi schreef:Ik weet het, jij hebt nooit iets in Eriksen gezien. Wat die jongen betreft zit je er faliekant naast.
Eriksen was bij Ajax de beste van de eredivisie. Verrast me totaal niet dat hij zich in de PL ook makkelijk staande houdt.