Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma dec 01, 2014 12:02 pm

Pfffffff labiele ploeg dat swansea, 20 minuten Crystal Palace dronken spelen, een countertje na een fout van Bony, pingel tegenkrijgen, 1-1 en vervolgens stort het helemaal in.

Wel genoten van de aanhang van CP dat werkelijk niet alleen 90 minuten gezongen heeft maar ook 95 % van de tijd de fanatieke aanhang van Swansea wegzong.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 01, 2014 12:49 pm

Yopi schreef: Haha, wat een kul. :biggrin.gif: Heeft hij de hele week de tijd om álle spelers beter te maken, is het weer niet goed.
De beste spelers doen altijd mee in de topwedstrijden, ook bij de grote clubs.
Bij Oranje was het nog een nadeel dat hij de spelers zo weinig onder z'n hoede had.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma dec 01, 2014 1:43 pm

InnerHarbour schreef:Pfffffff labiele ploeg dat swansea, 20 minuten Crystal Palace dronken spelen, een countertje na een fout van Bony, pingel tegenkrijgen, 1-1 en vervolgens stort het helemaal in.

Wel genoten van de aanhang van CP dat werkelijk niet alleen 90 minuten gezongen heeft maar ook 95 % van de tijd de fanatieke aanhang van Swansea wegzong.
Maar je hebt ook een doelpuntje van diezelfde Bony gezien. :smile-ajax.gif:

Samen met ongeveer 20.000 andere toeschouwers. Hoeveel passen er in totaal in dat Liberty Stadium eigenlijk in?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 01, 2014 2:19 pm

Cruijff schreef:
InnerHarbour schreef:Pfffffff labiele ploeg dat swansea, 20 minuten Crystal Palace dronken spelen, een countertje na een fout van Bony, pingel tegenkrijgen, 1-1 en vervolgens stort het helemaal in.

Maar je hebt ook een doelpuntje van diezelfde Bony gezien. :smile-ajax.gif:

Samen met ongeveer 20.000 andere toeschouwers. Hoeveel passen er in totaal in dat Liberty Stadium eigenlijk in?
Elke wedstrijd is voor 99% vol. Swansea is een provinciestadje in south Wales, het heeft echter wel een van de betere uitgaansstraten van de UK. :smile-ajax.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 01, 2014 3:07 pm

wimpey schreef:En Man U is sinds het begin van de PL 1 keer (??) niet bij de bovenste 4 geëindigd.
Vorig seizoen bedoel je? Ja, dat was het dieptepunt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 01, 2014 5:56 pm

Le T. schreef:
wimpey schreef:En Man U is sinds het begin van de PL 1 keer (??) niet bij de bovenste 4 geëindigd.
Pcs. Verschil met LVG is wel dat Moyes een beperkt budget kreeg. In de zomer trokken ze enkel Fellaini aan.

Top-4 is natuurlijk het minimale doel voor LVG. Zelfs jij zult met me eens zijn dat hij keihard faalt wanneer dat niet lukt.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 01, 2014 6:04 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:
Pcs. Verschil met LVG is wel dat Moyes een beperkt budget kreeg. In de zomer trokken ze enkel Fellaini aan.

Top-4 is natuurlijk het minimale doel voor LVG. Zelfs jij zult met me eens zijn dat hij keihard faalt wanneer dat niet lukt.
In dat jaar ging ook niemand weg, alleen Scholes stopte ermee.

Dit seizoen, Wellbeck, Kagawa, Buttner, Chicharito, Evra, Cleverley, Vidic, Ferdinand, Nani en Giggs (gestopt).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 01, 2014 6:13 pm

Raymon schreef: Dit seizoen, Wellbeck, Kagawa, Buttner, Chicharito, Evra, Cleverley, Vidic, Ferdinand, Nani en Giggs (gestopt).
Vergane glorie stopt. De anderen zijn er door LVG uitgegooid.

Probleem voor Man U en LVG is alleen dat de vervangers overpriced en niet zo erg goed zijn. Er zijn managers die meer zinvols doen met zo'n extreem budget.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 01, 2014 6:27 pm

wimpey schreef:
Raymon schreef: Dit seizoen, Wellbeck, Kagawa, Buttner, Chicharito, Evra, Cleverley, Vidic, Ferdinand, Nani en Giggs (gestopt).

Probleem voor Man U en LVG is alleen dat de vervangers overpriced en niet zo erg goed zijn. Er zijn managers die meer zinvols doen met zo'n extreem budget.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij spelers heeft moeten vervangen en daardoor nieuwe spelers heeft moeten inpassen. De Boer krijgt altijd de kans om tot na de wintersport te mogen aankloten om een team neer te zetten, wat hij dan ook goed heeft gedaan de afgelopen 4 jaar. Waarom geldt dit dan niet voor VGaal? Is het zo lastig om gewoon feitelijk te blijven? Nieuwe manager, veel nieuwe spelers, belachelijk veel blessures. Je blaast altijd hoog van de toren over de kwaliteit van de vervangers, maar ik zou zeggen, geef ze eens een kans. Het zal niet de eerste keer zijn dat je er naast zit. Op de een of andere manier kun je de nuance en kwaliteit wel in de topics over Duitsland en Ajax ventileren (op een paar blinde vlekken na, maar goed, die zijn je vergeven) maar VGaal kan bij jou echt niets goed doen, lijkt wel een persoonlijk vete om 'm maar zo negatief mogelijk te kunnen beoordelen. Dat is echt heel erg vervelend lezen. Zeg wat over het spel, 3-0 gewonnen van Hull, statistieken liegen er niet om. Ik heb de wedstrijd niet gezien deze week dus het kan best oervervelend zijn geweest maar ga daar over discussieren. Die eeuwige strijd tegen VGaal is heel erg vermoeiend.

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 01, 2014 6:40 pm

wimpey schreef:
Fergie heeft het niet zo best achterlaten, die is eruit gestapt ipv nog te beginnen aan een verbouwing van de selectie. De twee centrale verdedigers plus een belangrijk linksback die tegelijkertijd af zijn terwijl hij er met zijn potentie-aankopen ook flink naast zat was geen basis om op voort te bouwen. Ook voor Moyes niet, Fergie is vooral bezig geweest om zijn eigen afscheid nog glans te geven, en wat hij daarna achterliet had niet zijn prioriteit.
Moyes gaf ook iets van 60 miljoen pond uit. Je moet het wel in Engelse verhoudingen zien, ze willen qua selectie City, Chelsea maar ook Real, Bayern en Barca niet helemaal uit het oog verliezen. Dan vind ik Di Maria wel een goede aankoop, en niet meer overpriced dan Bale, Neymar, Suarez etc., hij is ook nog maar dubbel zo duur als Andy Caroll toen al was. Herrera is een prima aankoop, een relatieve vondst, Shaw komt er ook wel, Blind was een koopje en nu even heel nuttig al zal hij wellicht tekort komen voor het niveau dat Van Gaal over twee jaar wil zien. Alleen Falcao vind ik erg duur gezien zijn fitheid en leeftijd. Inkopen bij de andere superclubs is gewoon wat makkelijker want daar staat al wat en ben je met twee grote aankopen wel klaar.

Bovendien gaat Van Gaal gewoon 2e of 1e worden en staat er volgend jaar gewoon een serieuze kandidaat voor de CL.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma dec 01, 2014 7:16 pm

Kijk, dit vind ik echt heel erg vervelend lezen:
Raymon schreef: Op de een of andere manier kun je de nuance en kwaliteit wel in de topics over Duitsland en Ajax ventileren (op een paar blinde vlekken na, maar goed, die zijn je vergeven) maar VGaal kan bij jou echt niets goed doen, lijkt wel een persoonlijk vete om 'm maar zo negatief mogelijk te kunnen beoordelen. Dat is echt heel erg vervelend lezen. Zeg wat over het spel, 3-0 gewonnen van Hull, statistieken liegen er niet om. Ik heb de wedstrijd niet gezien deze week dus het kan best oervervelend zijn geweest maar ga daar over discussieren. Die eeuwige strijd tegen VGaal is heel erg vermoeiend.
Het lijkt wel een persoonlijke vete! Je kunt het niet laten om mensen de les te lezen. :hypocrite.gif:

Laat ik het zo zeggen: Van Gaal zwamt erop los, en presteren doet hij ook niet. Waarom mag dat niet worden gezegd? Denk je dat Moyes het slechter had gedaan?

Le T, kun je de vraag van Wimpey beantwoorden?

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 01, 2014 7:42 pm

Nee hoor, doe het liever niet maar ik vind het jammer dat normaal gesproken goede posters zoals jij en Wimpey zo ontzettend kinderachtig doen als het over VGaal gaat. En als ik daar verschillende klachten over krijg dan mag ik daar best wat van zeggen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma dec 01, 2014 8:00 pm

Je mag het allemaal, je bent tenslotte mod. Maar ik denk dat die klagers ook een blinde vlek hebben.

Ze kunnen Wimpey en mij op de shitlist zetten. Big deal.

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 01, 2014 8:19 pm

Yopi schreef:Le T, kun je de vraag van Wimpey beantwoorden?
Ja, met nee. Het is immers een project om Man U om te vormen tot de absolute topclub die het ooit was, maar dan met modern voetbal. Als hij niet bij de 1e vier eindigt loopt dat project vertraging op, maar daarmee is het falen niet gegeven.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma dec 01, 2014 9:05 pm

Nee? :confused.gif:

Ach, het is Als MU niet bij de eerste vier eindigt, zit LVG er volgend seizoen niet meer. Dan loopt het project geen vertraging op, dan is het einde project.

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 01, 2014 9:35 pm

Yopi schreef:Nee? :confused.gif:

Ach, het is Als MU niet bij de eerste vier eindigt, zit LVG er volgend seizoen niet meer. Dan loopt het project geen vertraging op, dan is het einde project.
Dat weet ik niet, hangt er vanaf hoe het voetbal is. Als ze op het eind van het seizoen het beste voetbal van Engeland spelen maar door een ongelukkig toeval en uitzonderlijke gebeurtenissen net de 4e plek missen dan hoeft dat niet.

Waar het om gaat is dat hij met een groter project bezig is dan Man U dit jaar op een aanvaardbare plek op de ranglijst krijgen. Daarom zijn die vergelijkingen met Moyes ook een beetje onzinnig, want die werkte wel binnen dat kader van ambitie. Als er in een jaar dan zo weinig schot in zit dat ze geen vierde worden dan is er waarschijnlijk wel iets meer mis met het project dan alleen die vertraging.

Maar zoals ik aangaf verwacht ik een tweede plaats, en als Chelsea nog tegen een flinke dip aanloopt misschien nog wel meer. Ik denk dat de meerderheid van de verliespunten al gevallen is, wimpey holt in ontkenningsfase achter de feiten aan, de omslag is al een paar weken oud.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 01, 2014 10:34 pm

Le T. schreef: wimpey holt in ontkenningsfase achter de feiten aan, de omslag is al een paar weken oud.
In de laatste pot die ik van Man U zag wonnen ze met 1-2 na een schot op doel in 90 minuten. Ik zag de omslag niet.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 01, 2014 10:57 pm

Le T. schreef: Waar het om gaat is dat hij met een groter project bezig is dan Man U dit jaar op een aanvaardbare plek op de ranglijst krijgen.
De man is kwestie is het niet met je eens:
“Maar natuurlijk hoop ik dat we winnen. Maar Liverpool had het ook lastig en scoorde pas in de 85e minuut tegen Stoke, dus dat geeft wel aan hoe lastig het is. Ieder duel is lastig. Maar dat maakt de Premier League ook weer erg leuk, want het blijft zo onvoorspelbaar”, zo werd hij geciteerd door onder meer Sky Sports. “Maar voor een topclub als United telt er maar één ding: winnen. Dat is het belangrijkste.”

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 02, 2014 10:07 am

Raymon schreef:En als ik daar verschillende klachten over krijg dan mag ik daar best wat van zeggen.
:drecul.gif:
YNWA

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 02, 2014 11:05 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: wimpey holt in ontkenningsfase achter de feiten aan, de omslag is al een paar weken oud.
In de laatste pot die ik van Man U zag wonnen ze met 1-2 na een schot op doel in 90 minuten. Ik zag de omslag niet.
Ik heb Man Utd - Hull City gekeken en het was allemaal vrij weinig van beide kanten. Fellaini speelde nog wel aardig, Carrick idem dito. Qua spelbeeld moet het nog veel beter, want daar is nog altijd geen kanteling waar te nemen. Tegen Arsenal kwam men met alle geluk tot een overwinning, maar als het voetbal hemeltergend slecht is, dan weet je dat je snel weer tegen puntverlies aan gaat lopen in de PL.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 02, 2014 1:22 pm

Van Gaal zit met de kerst liever thuis bij Truus.

NOS
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » di dec 02, 2014 11:42 pm

Misschien heeft Lowie het wel goed gezien door Wellbeck te lozen en James Wilson te houden. Ruw diamantje, met veel snelheid en techniek. Nu nog rendement. Of wordt het de volgende Engelse prospect die het niet gaat maken...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 02, 2014 11:49 pm

Ik vind dat ook een leuke speler. Jammer dat Januzaj zo weinig speelt.

Prima overwinning verder. Op het einde werd het nog ff spannend.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 03, 2014 8:49 am

Je pikte de Nederlanders op het veld er makkelijk uit. Dat waren de zwakste spelers.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 04, 2014 12:21 pm

Het gaat wat minder met Cow. 1 uit 3. Komende maandag thuis tegen z'n vrind uit Manchester. Dan valt er wel wat te halen, lijkt me.

Plaats reactie