Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Mano

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » di sep 16, 2014 3:34 pm

Er is maar 1 Nederlander die de absolute top heeft gehaald zonder eerst een goed niveau te hebben gespeeld in de Eredivisie.
Jerrel Hasselbaink

De rest, eindigen allemaal in de subtop of lager.

enige gedachte die ze hebben:
Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice
Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) :headbang.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di sep 16, 2014 11:57 pm

rvp.... Was niet bepaald een topper toen ie vertrok, heeft ook 2-3 jaar geduurt voor ie bij Arsenal door brak.

Mano

Bericht door Mano » wo sep 17, 2014 12:23 pm

RvP was wel bekend bij het grote publiek en heeft in de top van eredivisie gespeeld
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr sep 19, 2014 10:47 am

Nu kun je nog twisten over de absolute top, hoor. Hasselbaink degradeerde met Atletico Madrid en Chelsea was ook absoluut geen topclub in die tijd. Ja hij speelde zelf wel prima, maar heeft natuurlijk nooit voor de 'absolute top' gespeeld.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr sep 19, 2014 10:54 am

RVP won de UEFA-cup met F.

BVM stelde liever Lurling op. Daardoor belandde RVP in Jong F. Shame on BVM! :aai.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr sep 19, 2014 11:27 am

Yopi houdt van geschiedvervalsing volgens mij...waarbij Van Marwijk ook weinig goed kan doen in zijn ogen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr sep 19, 2014 11:39 am

Niet Lurling maar inderdaad wel onder meer Leonardo kreeg telkens de voorkeur boven Van Persie.

Tijdens de UEFA Cup finale mochten beiden trouwens in de basis starten. Opvallend, want erg veel speeltijd kreeg met name RVP niet onder Van Marwijk.

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 29, 2014 8:58 am

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ajax-.html

--> dit zou ik toejuichen. Dit mannetje heeft het in z'n voeten. Snel denken & handelen en hij kan het technisch ook bolwerken. Z'n goal gisteren was technisch top, perfect de bal klaargelegd en hij 'duwde' 'm er als het ware in. :biggthumpup.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma sep 29, 2014 10:00 am

Baseman schreef:Yopi houdt van geschiedvervalsing volgens mij...waarbij Van Marwijk ook weinig goed kan doen in zijn ogen.
Geschiedsvervalsing?

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 1/23-3.php

Van Persie speelde bij de reserves toen Wenger hem oppikte. Die sukkel Van Marwijk moest hem niet.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 29, 2014 6:42 pm

Dit wás betrouwbaar transfernieuws:
vr 13 sep 2013
'Ajax zal niet schromen in winter'

Ajax is bereid in de winterstop de portemonnee te trekken om de vierde landstitel op rij veilig te stellen. Dat zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars in een interview in Telesport/De Telegraaf.
Overmars over mogelijke versterkingen in de winterstop: „Zeker. Financieel kan het ook. Als iets niet functioneert – je kan niet allemaal voltreffers hebben – zullen we niet schromen aankopen te doen. Zeker als dat de kans op de landstitel vergroot."
"Het kampioenschap blijft het belangrijkste omdat het een plaats in de Champions League oplevert. Ik wil dat Ajax ieder jaar in die vissenkom in Monaco ligt. Dat is voor de continuïteit van de club belangrijker dan een keer overwinteren in de Champions League."
Het volgende betrouwbare transfernieuws gisteren van FdB:
Als we spelers halen, zal dat pas in de zomer zijn.
Betekent dus dat we met Serero op '6' en juffie als linkshalf de titel weer zullen binnenslepen. Ik geef FdB / Overmars op een briefje dat dat niet gaat lukken.

We vangen teveel goals en hebben op Klaassen na een volstrekt onrendabel middenveld. Daar doe je dan toch wat aan, lijkt me?!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za nov 29, 2014 6:47 pm

Vind maar eens spelers die op korte termijn meer brengen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 29, 2014 6:51 pm

Bert schreef:Vind maar eens spelers die op korte termijn meer brengen.
Anita i.p.v. Serero, Sinkgraven i.p.v. Andersen.

zeux

Bericht door zeux » za nov 29, 2014 7:08 pm

wimpey schreef:
Bert schreef:Vind maar eens spelers die op korte termijn meer brengen.
Anita i.p.v. Serero, Sinkgraven i.p.v. Andersen.
Nu kan een PL-speler ineens wel voor Ajax spelen? Het wordt steeds interessanter. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 29, 2014 7:30 pm

zeux schreef: Nu kan een PL-speler ineens wel voor Ajax spelen? Het wordt steeds interessanter. :-)
Half seizoen huren, Zeux. Is dat zo moeilijk te bevatten?

zeux

Bericht door zeux » za nov 29, 2014 7:38 pm

En dat doet Anita? Ajax is toch de onderkaste van de internationale voetbalwereld. Daar is hier op het forum behoorlijke consensus over. En acceptatie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za nov 29, 2014 7:49 pm

Heeft Anita natuurlijk geen zin in. Singraven is NU niet beter dan Andersen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 29, 2014 8:24 pm

Bert schreef:Heeft Anita natuurlijk geen zin in. Singraven is NU niet beter dan Andersen.
Anita zit op het bankje of op de tribune bij NUFC. Daar moet een financiële en sportieve mouw aan te passen zijn.

En ik vind Sinkgraven nu al duidelijk beter dan Andersen. Qua drive, qua rendement, qua weerbaarheid.

elliquido

Bericht door elliquido » za nov 29, 2014 9:21 pm

Ik denk dat jij zelfs Simon Cziommer beter vindt dan Andersen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Baseman

Bericht door Baseman » zo nov 30, 2014 9:37 am

wimpey schreef:En ik vind Sinkgraven nu al duidelijk beter dan Andersen.
Gisteren was Sinkgraven onzichtbaar.
Hij is een groot talent, maar natuurlijk nog geen dragende speler. Dit is zijn 1e seizoen in de basis en hij is nog jong, oftewel hij heeft nog allerlei ups en downs en dat zal volgend seizoen ook nog zo zijn.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2014 10:12 am

wimpey schreef: Betekent dus dat we met Serero op '6' en juffie als linkshalf de titel weer zullen binnenslepen. Ik geef FdB / Overmars op een briefje dat dat niet gaat lukken.

We vangen teveel goals en hebben op Klaassen na een volstrekt onrendabel middenveld. Daar doe je dan toch wat aan, lijkt me?!
Tja, met de bagger die Overmars over het algemeen binnenhaalt (track record 1 geslaagd op 3 tot 4?), zou ik ook niet zo snel voor nieuwe aankopen/huurlingen durven kiezen. Kennelijk gaat Frank dan toch liever voor het betere doe-het-zelf-werk. Door het weerbaar maken van Serero en Andersen. En door ze veel meer bepalend te maken richting vijandelijke 16. Dat lijkt me inderdaad best wel een pittige klus. Zeker op de korte termijn. FdB houdt blijkbaar wel van een uitdaginkje.

Als hem dat lukt maken we zonder extra kosten een zeer grote kans op de titel met maar 1 concurrent en hebben we er een paar ontbolsterde spelers bij. Maar als hij hierin zijn hand overspeelt missen we een hoop CL-poen, moeten we alsnog investeren in de selectie (aankopen/doorschuiven talent) en maken we onze directe concurrent Psv met rechtstreekse CL-plaatsing financieel fors sterker. Toch wel een dilemma, vind ik. Geeft het TH (Overmars) Frank hierin het vertrouwen of durft het bij zo'n risico de coach terug te fluiten?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo nov 30, 2014 12:07 pm

Anita zou ons echt sterker maken. Sinkgraven toch niet? Andersen vind ik prima spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 30, 2014 12:36 pm

Baseman schreef:
Hij is een groot talent, maar natuurlijk nog geen dragende speler. Dit is zijn 1e seizoen in de basis en hij is nog jong, oftewel hij heeft nog allerlei ups en downs en dat zal volgend seizoen ook nog zo zijn.
Tegen Ajax heb ik m ook nauwelijks gezien (wel een mooie goal natuurlijk....); evenmin toen Heerenveen met 11 man speelde.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 30, 2014 12:36 pm

Baseman schreef:
Tegen Ajax heb ik m ook nauwelijks gezien (wel een mooie goal natuurlijk....); evenmin toen Heerenveen met 11 man speelde. Ik kan nog niet duiden of ie écht goed is, of de zoveelste hype.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo nov 30, 2014 4:47 pm

Na vandaag lijkt het mij duidelijk waar dit Ajax tekort komt.. Desnoods voor 6 mnd maar een gifkikker als Anita is zeer bruikbaar.. Moisander heeft aangegeven in de Winter weg te gaan.. Denswill en hoorn zijn dramatisch.. Schone op rechts met deze vorm is een groot drama..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » zo nov 30, 2014 7:02 pm

Mee eens. Schone ook lekker verpatsen. Stel Zivkovic maar op als rechtsbuiten/2e spits tot AEG helemaal beter is.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie