Jerrel Hasselbaink
De rest, eindigen allemaal in de subtop of lager.
enige gedachte die ze hebben:
Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice
Laid back (with my mind on my money and my money on my mind)

Moderator: mods
Geschiedsvervalsing?Baseman schreef:Yopi houdt van geschiedvervalsing volgens mij...waarbij Van Marwijk ook weinig goed kan doen in zijn ogen.
Het volgende betrouwbare transfernieuws gisteren van FdB:vr 13 sep 2013
'Ajax zal niet schromen in winter'
Ajax is bereid in de winterstop de portemonnee te trekken om de vierde landstitel op rij veilig te stellen. Dat zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars in een interview in Telesport/De Telegraaf.
Overmars over mogelijke versterkingen in de winterstop: „Zeker. Financieel kan het ook. Als iets niet functioneert – je kan niet allemaal voltreffers hebben – zullen we niet schromen aankopen te doen. Zeker als dat de kans op de landstitel vergroot."
"Het kampioenschap blijft het belangrijkste omdat het een plaats in de Champions League oplevert. Ik wil dat Ajax ieder jaar in die vissenkom in Monaco ligt. Dat is voor de continuïteit van de club belangrijker dan een keer overwinteren in de Champions League."
Betekent dus dat we met Serero op '6' en juffie als linkshalf de titel weer zullen binnenslepen. Ik geef FdB / Overmars op een briefje dat dat niet gaat lukken.Als we spelers halen, zal dat pas in de zomer zijn.
Anita i.p.v. Serero, Sinkgraven i.p.v. Andersen.Bert schreef:Vind maar eens spelers die op korte termijn meer brengen.
Nu kan een PL-speler ineens wel voor Ajax spelen? Het wordt steeds interessanter. :-)wimpey schreef:Anita i.p.v. Serero, Sinkgraven i.p.v. Andersen.Bert schreef:Vind maar eens spelers die op korte termijn meer brengen.
Half seizoen huren, Zeux. Is dat zo moeilijk te bevatten?zeux schreef: Nu kan een PL-speler ineens wel voor Ajax spelen? Het wordt steeds interessanter. :-)
Anita zit op het bankje of op de tribune bij NUFC. Daar moet een financiële en sportieve mouw aan te passen zijn.Bert schreef:Heeft Anita natuurlijk geen zin in. Singraven is NU niet beter dan Andersen.
Gisteren was Sinkgraven onzichtbaar.wimpey schreef:En ik vind Sinkgraven nu al duidelijk beter dan Andersen.
Tja, met de bagger die Overmars over het algemeen binnenhaalt (track record 1 geslaagd op 3 tot 4?), zou ik ook niet zo snel voor nieuwe aankopen/huurlingen durven kiezen. Kennelijk gaat Frank dan toch liever voor het betere doe-het-zelf-werk. Door het weerbaar maken van Serero en Andersen. En door ze veel meer bepalend te maken richting vijandelijke 16. Dat lijkt me inderdaad best wel een pittige klus. Zeker op de korte termijn. FdB houdt blijkbaar wel van een uitdaginkje.wimpey schreef: Betekent dus dat we met Serero op '6' en juffie als linkshalf de titel weer zullen binnenslepen. Ik geef FdB / Overmars op een briefje dat dat niet gaat lukken.
We vangen teveel goals en hebben op Klaassen na een volstrekt onrendabel middenveld. Daar doe je dan toch wat aan, lijkt me?!
Tegen Ajax heb ik m ook nauwelijks gezien (wel een mooie goal natuurlijk....); evenmin toen Heerenveen met 11 man speelde.Baseman schreef:Gisteren was Sinkgraven onzichtbaar.wimpey schreef:En ik vind Sinkgraven nu al duidelijk beter dan Andersen.
Hij is een groot talent, maar natuurlijk nog geen dragende speler. Dit is zijn 1e seizoen in de basis en hij is nog jong, oftewel hij heeft nog allerlei ups en downs en dat zal volgend seizoen ook nog zo zijn.
Tegen Ajax heb ik m ook nauwelijks gezien (wel een mooie goal natuurlijk....); evenmin toen Heerenveen met 11 man speelde. Ik kan nog niet duiden of ie écht goed is, of de zoveelste hype.Baseman schreef:Gisteren was Sinkgraven onzichtbaar.wimpey schreef:En ik vind Sinkgraven nu al duidelijk beter dan Andersen.
Hij is een groot talent, maar natuurlijk nog geen dragende speler. Dit is zijn 1e seizoen in de basis en hij is nog jong, oftewel hij heeft nog allerlei ups en downs en dat zal volgend seizoen ook nog zo zijn.