Makkelie krijgt fysiek de rode kaart die ie eerder verzuimde te geven. Eigen schuld.

Ik zie deze week op momenten wel een goed Ajax trouwens. Veel beweging, goede combinaties en diepgang. Hopelijk een doorstart in het seizoen.
Moderator: mods
Voor rust geeft ie gewoon niet thuis, Cees. Zie Klaassen eens in de duels en vergelijk dat met Andersen. Werelden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wij gaan nog veel lol hebben van AEG. Van Andersen ook denk ik. Dat "juffertje" (dixit Wimpey) heeft de beste techniek van de selectie.
Bij de 3e goal een prima actie. Voor rust heb je in de duels niets aan 'm en kom je onder druk. Zolang ie die fysieke component niet verbetert, blijft het behelpen. En het is nou ook weer niet zo dat ie aan de bal steeds beslissend is. Zit nog heel veel leegloop in.Marillion schreef:Andersen zal er nooit staan voor de duels. Hij is een ander type. Maar ik zie hem zich toch wel heel langzaam ontwikkelen in de richting van een terechte basisplaats.
Hij komt steeds dichter bij.Benji schreef:Moisander sukkel
Cillessen had hem bijna
Ik vond Moisander ook prima. Boilesen wordt ook steeds beter. En Schöne was vandaag weer eens beslissend. Slimme speler.Ajaciedjuh schreef: Klaassen samen met Veltman de beste op het veld.
Ik zie 'm toch af en toe ook iets doen dat weinig medespelers kunnen. Tegen Barcelona ook zo'n moment dat hij makkelijk passeert. Ik weet wel, het zijn momenten. Maar hij kan daarmee dus wel een meerwaarde hebben.wimpey schreef:Bij de 3e goal een prima actie. Voor rust heb je in de duels niets aan 'm en kom je onder druk. Zolang ie die fysieke component niet verbetert, blijft het behelpen. En het is nou ook weer niet zo dat ie aan de bal steeds beslissend is. Zit nog heel veel leegloop in.Marillion schreef:Andersen zal er nooit staan voor de duels. Hij is een ander type. Maar ik zie hem zich toch wel heel langzaam ontwikkelen in de richting van een terechte basisplaats.
Inderdaad. Nou zette Cambuur met een paar aanvallende wissels wel de deur achterin open en Ajax profiteerde daar combinerend en met veel beweging goed van. Wat ik niet kan volgen is dat Ajax soms zo onrustig speelde. Ook in de tweede helft. Van dat onnodig domme en blinde gekleun door de lucht. Terwijl ze met wat meer overleg en combinatiewerk Cambuur heel veel pijn konden doen.wimpey schreef: Ik zie deze week op momenten wel een goed Ajax trouwens. Veel beweging, goede combinaties en diepgang. Hopelijk een doorstart in het seizoen.
Meteen afmelden voor de selectie van Guus' kaartenhuis!Ajaciedjuh schreef: Je kon zien dat Klaassen de 2e helft niet helemaal meer fit was,
*Guus' kaartenhuuswimpey schreef:Meteen afmelden voor de selectie van Guus' kaartenhuis!Ajaciedjuh schreef: Je kon zien dat Klaassen de 2e helft niet helemaal meer fit was,
Leg jij voor de ene speler (bijvoorbeeld Andersen) de lat hoger dan voor de andere (bijvoorbeeld Boilesen)? Laatstgenoemde viel mij nou niet op als "steeds beter" met zijn bij tijd en wijle onverklaarbare balverlies terwijl hij niet eens onder druk staat.wimpey schreef:Ik vond Moisander ook prima. Boilesen wordt ook steeds beter. En Schöne was vandaag weer eens beslissend. Slimme speler.Ajaciedjuh schreef: Klaassen samen met Veltman de beste op het veld.
Zo hebben we een heel aardig elftal. Milik in de spits. Technisch werelden beter dan Ziggy.
Ajax moet in de winterstop een 6 halen. Ik zou alles op alles zetten om Anita te huren.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Leg jij voor de ene speler (bijvoorbeeld Andersen) de lat hoger dan voor de andere (bijvoorbeeld Boilesen)? Laatstgenoemde viel mij nou niet op als "steeds beter" met zijn bij tijd en wijle onverklaarbare balverlies terwijl hij niet eens onder druk staat.