Liverpool-Swansea gekeken, sorry.Cruijff schreef:Was tijdens de wedstrijd op de weg terug van een crematie. Helaas niet live kunnen zien. Kopbal doelpunt van Milik leek me wel weer een prima spitsendoelpunt. Net als die van Zivkovic trouwens.

Moderator: mods
Liverpool-Swansea gekeken, sorry.Cruijff schreef:Was tijdens de wedstrijd op de weg terug van een crematie. Helaas niet live kunnen zien. Kopbal doelpunt van Milik leek me wel weer een prima spitsendoelpunt. Net als die van Zivkovic trouwens.
Was zeker een van de beteren.wimpey schreef:Ik ben wel onder de indruk van Bazoer, effe door het niveau van de tegenstander en menig medespeler heen prikkend. Het oogt heel makkelijk bij 'm, zowel fysiek / atletisch als aan de bal. Waardoor gemakzucht op de loer ligt. Ik zou 'm vast bij Ajax-1 halen, optrainen en speeltijd in het eerste geven.
Ik lees op AT steeds dat Ajax moet kopen. Ik zou eens beginnen met een poging tot verkopen. Een aantal van de spelers die gisteren opdraafde kan er weinig van. Bij anderen lijkt mentaliteit een issue te zijn.peter schreef: Het viel me op dat de jongens die er 'eigenlijk moeten staan' weer eens door de mand vielen.
Aan de bal vreemd genoeg wel aardig. Defensief daarentegen.Jöhnk schreef: Wat de verdediging betreft: Van der Hoorn maakte duidelijk de beste indruk.
Kishna niet zo slecht!?! Die was echt heeeeeeeel slecht. Continue balverlies. Enige goede wat hij heeft gedaan was de bal op Duarte waar de pingel uitkwam.columbus schreef:Ik vond gisteren vooral Duarte en Viergever heel erg slecht. Daarnaast twijfel ik echt of er een aantal jongens überhaupt het niveau aan kunnen? Zie bij weinig spelers de absolute wil om er wat van te maken. Dan krijg je een keer de kans, weliswaar tegen amateurs, om te laten zien wat je in je mars hebt en dat dit presteren...
Heel, heel erg matig allemaal. Van de basiself speelde Klaassen redelijk, ook Kishna en vd Hoorn speelde nog niet eens zo slecht. Bazoer talentvol, maar de rest. Man man man...
Klopt, Johnk. Beide speelde ook een voldoende bij elkaar.Jöhnk schreef: @columbus: Milik en Boer deden het ook naar behoren, vond ik.
Jöhnk schreef:Ik vond ook dat Bazoer het goed deed als CVM. Liet zich tenminste niet de hele tijd inzakken tussen de centrale verdedigers (iets wat ik Riedewald helaas veelvuldig zag doen tegen GAE), dacht vooruit en liet bij tijd en wijle zien over een heel behoorlijke handelingssnelheid te beschikken.