Klaassen is inderdaad al enkele wedstrijden erg goed bezig, nadat hij langdurig wat aan het zwalken was. Jammer dat sommige Ajacieden geregeld hem niet vrij zagen staan vanavond. Andersen was gelukkig een stuk scherper in de 2e helft en dan kan je opnieuw zien dat hij beslist kan voetballen. Jammer dat die jongen te lief en te netjes is. Van Rhijn en Veltman vond ik deze wedstrijd trouwens ook vrij sterk, lijken forse stappen te maken in rijpheid.Jöhnk schreef: Wat was Klaassen goed. Die gaat als een raket. Andersen gaat er ook komen, als middenvelder.
Vooral het veldspel van Ajax in de 2e helft beviel me goed. Twente was het soms flink kwijt, omdat van alle kanten en gevarieerd het gevaar op hen af kwam. Sigi was ditmaal gelukkig niet de gebruikelijke stoorzender voorin, maar een redelijk goed voetballende en balvaste spits zou Ajax nog zoveel extra kunnen geven in en rond de 16. Het middenveld Klaassen-Serero-Andersen vind ik wel griezelig licht, maar voetballend kan het er zeker mee door. Er is nog steeds veel werk aan de winkel, maar ik zag vanavond in de 2e helft eindelijk eens een Ajax, dat soms op titelniveau speelde. Hopelijk kunnen we dat doortrekken.