Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » ma sep 01, 2014 4:53 pm

Vorig seizoen speelde ook exact hetzelfde. Ben even vergeten wie ze wilde aantrekken toen Eriksen op het laatste moment vertrok. Wederom een hoop gespeculeer en last minute biedingen en erachter komen dat niemand wil. Fdb maakt er vooralsnog het beste van, maar vooral inde CL maak ik me weinig illusies dit jaar. En dat zou toch anders moeten zijn na 4 jaar CL inkomsten.

Het verhaal rond de spitspositie is natuurlijk je reinste paniekvoetbal. Zelfs vorig seizoen was Sigi niet onomstreden. Ajax haalt 2 nieuwe spitsen en informeert naar Eto. En als de rook is opgetrokken is Sigi ineens de meest ideale spits voor Ajax. :drecul.gif: en van die andere 2 geen spoor. Ik hoor alleen dat Zivkovic zich misdraagt in het tweede en Milik is voorbijgestoken door VD Hoorn. :drecul.gif:
Whitey on the moon.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 01, 2014 4:58 pm

wimpey schreef:
peter schreef: Ik kan me dan voorstellen dat je (weer) bij Propper en van Ginkel uit komt. Al ben ik nog altijd van mening dat we eigenlijk niks nodig hebben.
Cillessen, Boer

Rhijn, Ligeon, Tete
Veltman, vd Hoorn
Moisander, Denswil
Boilesen, Riedewald

Klaassen, Andersen
Viergever, Bazoer
Serero, Duarte

Schöne, Muric
Sig, Milik, Ziv
Kishna, AEG (Fischer)

--> ik vergeet er ongetwijfeld een paar. Iedere positie minimaal dubbel bezet. Met deze groep weer zonder hectiek (AZ-uit en tot net voor de 1-1 tegen psv was het prima) aan de slag gaan en FdB in alle rust weer talent zich laten ontwikkelen. Zoals ie het ieder seizoen doet.
Sorry Wimpey maar de helft van dit lijstje is bladvulling.

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 01, 2014 5:12 pm

brigade zuid schreef:Sorry Wimpey maar de helft van dit lijstje is bladvulling.
De helft nog wel! :neutral.gif:

Begin Mei maken we weer balans op, BZ.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 01, 2014 5:34 pm

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef: Ik zie die jongens graag ontwikkelen en eventueel een basisplek veroveren zoals we dat allemaal zo graag zien bij Ajax, maar uit zo'n selectie en beleid spreekt geen ambitie.
Dat lijkt me een contradictio in termini, Mr. Het beleid is immers gestoeld op de ambitie tot het zich ontwikkelen van jonge spelers.

En die spelers zullen zich ontwikkelen, nieuw talent zal zich aandienen en FdB zal er weer een hecht team van weten te smeden.

Ik zie de contradictie niet. Als het beleid ook daadwerkelijk gestoeld is op de ambitie tot het zich ontwikkelen van jonge spelers, dan is dat natuurlijk een verkeerde boel. Dat moet namelijk een 'means' zijn, niet een 'end'. Ik twijfel er geen seconde aan dat die talenten zich zullen ontwikkelen, alleen tegen de tijd dat ze een beetje leuk kunnen ballen op niveau (ambitie!) zijn ze weg.

Als Viergever over twee weken tegen PSG met zijn verrekte hamstring op de tribune zit, denk jij dan echt dat Bazoer van een flinke oorwassing in de CL veel opsteekt? Zou de ontwikkeling van de talentjes sneller verlopen als ze in de ploeg een stuk of 2 a 3 meer ervaren jongens hebben die al wat hebben meegemaakt en iets van een constant niveau kunnen halen en houden? Niet alleen tijdens wedstrijden trouwens, maar ook op de trainingen. Tegen wie moet zo'n Bazoer opkijken? De afgelopen 2 seizoenen hoorde je steeds vaker hoe fijn bepaalde jongere spelers het vonden om Poulsen in de selectie te hebben en hoeveel ze van hem hebben opgestoken m.b.t. het leven als een prof, voorbereiden op een wedstrijd, etc. Veltman, Blind, en Cillessen waren ook lyrisch over datzelfde aspect bij Robben, Van Persie en co. Dat is gewoon enorm belangrijk wil je verder komen.

Of je hiermee tevreden bent of niet hangt af van je ambitie(s).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2014 5:34 pm

Mike Verweij ‏@MikeVerweij 1 min.
Nadat target Van Ginkel is mislukt, gaat #Ajax vol voor Nikki Zimling van @Mainz05en 21-voudig international van #Denemarken.
:drecul.gif:

Kan de RvC niet ingrijpen? Haal dan niets.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 01, 2014 5:36 pm

Kent iemand die Ziemling? Had er tot vanmorgen nog nooit van gehoord eigenlijk. En ja ik weet dat hij bij NEC speelde.

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 01, 2014 5:44 pm

peter schreef:Kent iemand die Ziemling? Had er tot vanmorgen nog nooit van gehoord eigenlijk. En ja ik weet dat hij bij NEC speelde.
Type mannetjesputter. Paar tandjes minder dan Poulsen. :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 01, 2014 5:45 pm

Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.

:excited.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2014 5:46 pm

Ach, hebben we de komende 7 transferperiodes tenminste weer iemand die bijna weggaat, maar toch net niet de juiste aanbieding krijgt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 01, 2014 5:47 pm

Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord. En als ik zijn loopbaan bekijk snap ik ook wel waarom. Zullen we dit gewoon niet doen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n cv iets gaat toevoegen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 01, 2014 5:50 pm

Als ze hem kopen verscheur ik mijn pass-partout.
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2014 5:53 pm

wimpey schreef:Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.

Elk jaar weer :smallgrin.gif:

De laatste 5 dagen echt lauter dramatische beslissingen. Siggy verlengen en dan dit ook nog.

Neefkens
Erelid

Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » ma sep 01, 2014 5:54 pm

@ lionel: Weet je wat? Doe het maar meteen.
Laatst gewijzigd door Neefkens op ma sep 01, 2014 5:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 01, 2014 5:54 pm

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2014 5:58 pm

En Studio Sport meldt weer dat Ajax met Sinkgraven bezig is :smallgrin.gif:

Ik volg er niks meer van.

Arthur

Bericht door Arthur » ma sep 01, 2014 6:00 pm

wimpey schreef:Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.

Ik weet niet hoe betrouwbaar die Verweij is, maar als dat klopt is dat natuurlijk triest. Óf je vindt de huidige groep goed genoeg óf je haalt meteen versterking.

DelToro

Bericht door DelToro » ma sep 01, 2014 6:01 pm

Helaas heeft Verweij het vaak bij het juiste eind. Nu maar hopen dat de transfer afketst. Wat een ellende. Zimling... Hoe komen ze er bij?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 01, 2014 6:18 pm

Als ze nu al weten dat ze in de winterstop aankopen gaan doen, dan geven ze nu dus toe dat ze gefaald hebben. In de winterstop betaal je overigens ook de hoofdprijs.

Maar goed, het is een uitspraak van Verweij. Als je niet echt een versterking meer kunt halen, dan moet je niks doen. Geef dan maar het vertrouwen aan de huidige groep.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2014 6:18 pm

Heerlijk middenveld straks met Viergever, Klaassen en Ziemling. Frivoliteit te over.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma sep 01, 2014 6:22 pm

Neem maar ontslag Overmars.. zoveelste keet dat jij faalt
Weer op zoek naar een Interim coach..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 01, 2014 6:32 pm

Benji schreef:Heerlijk middenveld straks met Viergever, Klaassen en Ziemling. Frivoliteit te over.
Als hij komt denk ik eerder dat het Viergever of Ziemling zal worden. En Serero als half.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma sep 01, 2014 6:46 pm

Als je al die namen leest, Pröpper, Sinkgraven, Maduro, Zimling, Vejinovic, dan kan dat niet kloppen, totaal verschillende spelers, "er wordt toch niet met hagel geschoten?"
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 01, 2014 6:49 pm

Maduro lijkt uitgesloten. Het is 4 uur vliegen van Griekenland naar Amsterdam. :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma sep 01, 2014 7:15 pm

peter schreef:Maduro lijkt uitgesloten. Het is 4 uur vliegen van Griekenland naar Amsterdam. :smallgrin.gif:
Op http://www.vliegwinkel.nl/checkout/flig ... agesize=10 staan voor morgen vier of vijf vluchten vanuit Athene naar Amsterdam om op tijd hier te zijn. Blind is al een paar dagen weg, Maduro kan al lang in Amsterdam zijn.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Rutger

Bericht door Rutger » ma sep 01, 2014 8:00 pm

Ajax zou Karagounis een last-minute aanbieding hebben gedaan volgens Griekse media, voor wat het waard is.

Plaats reactie