Het verhaal rond de spitspositie is natuurlijk je reinste paniekvoetbal. Zelfs vorig seizoen was Sigi niet onomstreden. Ajax haalt 2 nieuwe spitsen en informeert naar Eto. En als de rook is opgetrokken is Sigi ineens de meest ideale spits voor Ajax.

Moderator: mods
Sorry Wimpey maar de helft van dit lijstje is bladvulling.wimpey schreef:Cillessen, Boerpeter schreef: Ik kan me dan voorstellen dat je (weer) bij Propper en van Ginkel uit komt. Al ben ik nog altijd van mening dat we eigenlijk niks nodig hebben.
Rhijn, Ligeon, Tete
Veltman, vd Hoorn
Moisander, Denswil
Boilesen, Riedewald
Klaassen, Andersen
Viergever, Bazoer
Serero, Duarte
Schöne, Muric
Sig, Milik, Ziv
Kishna, AEG (Fischer)
--> ik vergeet er ongetwijfeld een paar. Iedere positie minimaal dubbel bezet. Met deze groep weer zonder hectiek (AZ-uit en tot net voor de 1-1 tegen psv was het prima) aan de slag gaan en FdB in alle rust weer talent zich laten ontwikkelen. Zoals ie het ieder seizoen doet.
De helft nog wel!brigade zuid schreef:Sorry Wimpey maar de helft van dit lijstje is bladvulling.
wimpey schreef:Dat lijkt me een contradictio in termini, Mr. Het beleid is immers gestoeld op de ambitie tot het zich ontwikkelen van jonge spelers.Mr. Ajax schreef: Ik zie die jongens graag ontwikkelen en eventueel een basisplek veroveren zoals we dat allemaal zo graag zien bij Ajax, maar uit zo'n selectie en beleid spreekt geen ambitie.
En die spelers zullen zich ontwikkelen, nieuw talent zal zich aandienen en FdB zal er weer een hecht team van weten te smeden.
Mike Verweij @MikeVerweij 1 min.
Nadat target Van Ginkel is mislukt, gaat #Ajax vol voor Nikki Zimling van @Mainz05en 21-voudig international van #Denemarken.
Type mannetjesputter. Paar tandjes minder dan Poulsen.peter schreef:Kent iemand die Ziemling? Had er tot vanmorgen nog nooit van gehoord eigenlijk. En ja ik weet dat hij bij NEC speelde.
Elk jaar weerwimpey schreef:Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.
Ik weet niet hoe betrouwbaar die Verweij is, maar als dat klopt is dat natuurlijk triest. Óf je vindt de huidige groep goed genoeg óf je haalt meteen versterking.wimpey schreef:Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.
Als ze nu al weten dat ze in de winterstop aankopen gaan doen, dan geven ze nu dus toe dat ze gefaald hebben. In de winterstop betaal je overigens ook de hoofdprijs.wimpey schreef:Verweij: Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten.
Als hij komt denk ik eerder dat het Viergever of Ziemling zal worden. En Serero als half.Benji schreef:Heerlijk middenveld straks met Viergever, Klaassen en Ziemling. Frivoliteit te over.
Op http://www.vliegwinkel.nl/checkout/flig ... agesize=10 staan voor morgen vier of vijf vluchten vanuit Athene naar Amsterdam om op tijd hier te zijn. Blind is al een paar dagen weg, Maduro kan al lang in Amsterdam zijn.peter schreef:Maduro lijkt uitgesloten. Het is 4 uur vliegen van Griekenland naar Amsterdam.