Klopt dat je spitsenpositie benoemt, maar je zegt ook dat er wat in Peter zijn stelling zit. Ik vind dus van niet.Marillion schreef:Ik doel vooral op de hysterie die uitbreekt op het moment dat we twee potjes verliezen. De groep is grotendeels intact gebleven en we hebben nog steeds de nodige opties. Het is niet zo dat de hele groep er ineens niets meer van kan.zeux schreef: Dan klopt het verhaal van Peter toch niet? Ajax heeft een 'hole' in de spits en kan ook nog wel een ervaren middenvelder gebruiken. Vind de selectie dus helemaal niet 'prima'. En zeker niet in balans, met zo weinig ervaring meer in het team.
Het spitsprobleem benoem ik notabene apart. Ik wil graag weten hoe het met Milik zit. Is hij afgeschreven (dat kan in mijn ogen haast niet) of heeft hij gewoon tijd nodig. Als de verwachting is dat hij er in de loop van het seizoen gewoon wél staat ga je nu niet alsnog investeren. Want wie geeft de garantie dat die volgende spits er wél meteen staat? De ervaring leert dat het vaak tijd kost.
Grotendeels in tact? We zijn Poulsen, De Jong, Blind en Vermeer kwijt. Dat is een pak ervaring. Daar is Viergever voor terug gekomen. Terwijl we ook al een seizoen lang 'holes' benoemen.
We zijn dus 'netto' (weer) zwakker geworden.