Jöhnk schreef: En dan grepen ze er nog bijna naast ook. Monaco heeft geluk dat PSV hem niet hoefde.

Kan er niet om treuren.
Monaco past beter in de lijn dan Ajax. Dikke poen daar.
Moderator: mods
Jöhnk schreef: En dan grepen ze er nog bijna naast ook. Monaco heeft geluk dat PSV hem niet hoefde.
Zou dat gesprek er nog komen? Voor mijn gevoel zat De Boer zich van alles te verbeelden (interview NOS).Yopi schreef: Ik las ergens dat Frank de Boer eerst van Eto'o wilde horen waarom hij bij Ajax wilde spelen. Dat gesprek, daar zou ik graag bij zijn, haha. 'Je moet wel in het plaatje passen, Samuel. Anders doen we het niet.'![]()
Je slaat de plank echt volledig mis...Brands gaf aan dat Eto'o ook bij PSV was aangeboden en dat dat hij "veel meer dan het dubbele in ons salarisplafond" moest gaan verdienen, dat is dus heel wat anders.Jöhnk schreef:PS: volgens Brands hoefde PSV maar 'ja' te zeggen, en hij had Eto'o binnen gehad. Hoe serieus moeten we dat nemen?
Code: Selecteer alles
Brabantse gemeenten worden het hardst geraakt door de economische crisis. Dat blijkt uit de Atlas voor gemeenten, waarin jaarlijks de vijftig grootste gemeenten met elkaar worden vergeleken.
Sinds het uitbreken van de financiële crisis in 2008 is de werkgelegenheid in Noord-Brabant afgenomen en is de werkloosheid er fors opgelopen. Vooral in de steden Oss en Roosendaal gaat het slecht.
Ook de huizenprijzen zijn in Noord-Brabant sterk gedaald. Eindhoven scoort het slechtst: een gemiddeld koophuis is daar de afgelopen drie jaar 30.000 euro in waarde gedaald.
Dan begrijp je het concept inderdaad verkeerd.Jöhnk schreef:Maar als PSV dat salaris zou hebben gematcht, dan was Eto'o binnen geweest. Of begrijp ik het concept van 'aanbieden' verkeerd?
Dat doet Ajax natuurlijk ook, oa met de Barca huurlingen.peter schreef:Alsof ze bij PSV zo moeilijk doen over een salarisplafond. Daar verzinnen ze wel vaker een list om een speler onder het salarisplafond te laten landen.
Werkt in ieder geval in Londen en Eto'o zou in Amsterdam naar Ajax kijken, maar blijkbaar vindt hij dat niet interessant genoeg (Kan ik me indenken)Dat zegt op zich niets. Wie weet woont die man daar of gaat hij shoppen.
Wat heb ik gemist? Op AS lees ik niets over Eto'o.Yopi schreef:Opgelucht, Demo?
Waarom is hij dan in gesprek gegaan met Overmars/Ajax, toch zonde van de tijd van beide?‘Eto’o wil terug naar Internazionale en liet zaakwaarnemer onderhandelen’
Maandag, 11 augustus 2014 om 17:40
Samuel Eto’o was met zijn zaakwaarnemer uitgenodigd om zondag in de Amsterdam ArenA de wedstrijd tussen Ajax en Vitesse te bekijken, maar de spits uit Kameroen schitterde door afwezigheid. Later bleek dat zaakwaarnemer Claudio Vigorelli in Milaan was en inmiddels lijkt ook wel duidelijk waarom. Volgens Goal heeft Eto’o zijn zinnen gezet op een terugkeer bij Internazionale.
De 33-jarige Eto’o won in 2010 bij Internazionale alles wat er te winnen viel en hij zou graag willen terugkeren in Milaan. Clubvoorzitter Erick Thohir is vooralsnog geen voorstander van de komst van Eto’o en dat heeft vooral te maken met het flinke salaris van de Kameroener. Dat was ook de reden voor zaakwaarnemer Vigorelli van Eto’o om naar Milaan af te reizen.
Inter-coach Walter Mazzarri is voor de komst van Eto’o, omdat hij naast Mauro Icardi, Pablo Osvaldo en Rodrigo Palacio nog wel een extra aanvaller kan gebruiken. Eto’o staat zoals inmiddels bekend is ook in de belangstelling van Ajax en er hebben zelfs al gesprekken plaatsgevonden, maar de spits lijkt dus toch de voorkeur te geven aan een ander avontuur.
Ging andersom, Engelse talbloit was op de hoogte en toen werd Overmars ermee geconfronteerd. Hierop heeft hij gezegd dat men gesproken heeft. Hij heeft nooit indruk gegeven dat het rond kwam, alleen dat het een prettig gesprek was.Demosthenes schreef:
Ben bang dat Overmars en Kinsbergen zich een beetje belachelijk gemaakt hebben door er over te praten, alsof er een deal aankomt.
Het is algemeen bekend dat er in Nederland lage salarissen betaald worden, het lijk me dat je dan eerder een club uit een ander land gebruikt...elliquido schreef:Prijs opdrijven