Samuel Eto'o

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Samuel Eto'o

Bericht door Yopi » ma aug 11, 2014 1:39 pm

Jöhnk schreef: En dan grepen ze er nog bijna naast ook. Monaco heeft geluk dat PSV hem niet hoefde. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:

Kan er niet om treuren.

Monaco past beter in de lijn dan Ajax. Dikke poen daar.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 11, 2014 2:08 pm

We hebben iemand nodig met iets extra's. En we spelen genoeg wedstrijden waarin de andere spelers zich kunnen onderscheiden.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 11, 2014 2:12 pm

Thijs Slegers gelooft Brands ook niet.

http://www.vi.nl/radio/bij-bruma-nauwel ... embaar.htm

Bommetje gooien? Eto'o heeft vast nog nooit van Brands gehoord. :smallgrin.gif:

Overigens kan ik in de Franse pers niets vinden over ASM en Eto'o.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2014 2:21 pm

Die hele Brands is toch helemaal geen partij in deze zaak. Laat die vent lekker gaan. Hij mag van mij nog jaren onzin blijven uitkramen daar in Eindhoven. Gaat prima zo.

En als Eto'o nou inderdaad ook echt lekker ergens anders heen gaat dan kunnen wij ons weer richten op onze talenten en eventuele haalbare versterkingen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 11, 2014 2:26 pm

Volgens AS zat de zaakwaarnemer zondag in Milaan, hoeveel Eto'o 's zijn er?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 11, 2014 2:33 pm

Dat zegt op zich niets. Wie weet woont die man daar of gaat hij shoppen. Of is hij er namens een andere speler.

Eto'o schijnt het verhaal van Ajax te hebben aangehoord zonder de kamer uit te lopen. Dat is netjes van hem. Maar we hebben het wel over een speler met een ego van hier tot Kameroen. Ik las ergens dat Frank de Boer eerst van Eto'o wilde horen waarom hij bij Ajax wilde spelen. Dat gesprek, daar zou ik graag bij zijn, haha. 'Je moet wel in het plaatje passen, Samuel. Anders doen we het niet.' :smallgrin.gif:

Kortom, ik denk dat Ajax te veel speeltuin is voor zo iemand. Eto'o is de grote stadions, de grote jongens en het grote geld gewend.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2014 2:36 pm

Zo'n rol werkt alleen met een speler die iets met de club heeft. En dan is het nog maar de vraag of het werkt. Terugkeren gaat immers vaker mis dan goed.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 11, 2014 2:47 pm

Yopi schreef: Ik las ergens dat Frank de Boer eerst van Eto'o wilde horen waarom hij bij Ajax wilde spelen. Dat gesprek, daar zou ik graag bij zijn, haha. 'Je moet wel in het plaatje passen, Samuel. Anders doen we het niet.' :smallgrin.gif:
Zou dat gesprek er nog komen? Voor mijn gevoel zat De Boer zich van alles te verbeelden (interview NOS).

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 11, 2014 2:48 pm

Jöhnk schreef:PS: volgens Brands hoefde PSV maar 'ja' te zeggen, en hij had Eto'o binnen gehad. Hoe serieus moeten we dat nemen?
Je slaat de plank echt volledig mis...Brands gaf aan dat Eto'o ook bij PSV was aangeboden en dat dat hij "veel meer dan het dubbele in ons salarisplafond" moest gaan verdienen, dat is dus heel wat anders.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 11, 2014 3:00 pm

Maar als PSV dat salaris zou hebben gematcht, dan was Eto'o binnen geweest. Of begrijp ik het concept van 'aanbieden' verkeerd?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 11, 2014 3:06 pm

Als je niet eens weet of je met de juiste zaakwaarnemer te maken hebt, kun je beter je mond houden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 11, 2014 3:08 pm

Alsof ze bij PSV zo moeilijk doen over een salarisplafond. Daar verzinnen ze wel vaker een list om een speler onder het salarisplafond te laten landen. Ruiz die een miljoen per half jaar kost? Ja nou, dat is een huurconstructie plus een intentie om een overgang te regelen.
Oftewel, als Eto'o 1 miljoen per jaar aan salaris krijgt, een tweejarig contract krijgt, en een tekenfee van 2.5 miljoen, dan past het allemaal binnen de plafondregels van Brandsie. :ajaxsmiley.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 11, 2014 3:14 pm

Code: Selecteer alles

Brabantse gemeenten worden het hardst geraakt door de economische crisis. Dat blijkt uit de Atlas voor gemeenten, waarin jaarlijks de vijftig grootste gemeenten met elkaar worden vergeleken.

Sinds het uitbreken van de financiële crisis in 2008 is de werkgelegenheid in Noord-Brabant afgenomen en is de werkloosheid er fors opgelopen. Vooral in de steden Oss en Roosendaal gaat het slecht.

Ook de huizenprijzen zijn in Noord-Brabant sterk gedaald. Eindhoven scoort het slechtst: een gemiddeld koophuis is daar de afgelopen drie jaar 30.000 euro in waarde gedaald.
Hoelang is die Brands in dienst? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 11, 2014 3:33 pm

Jöhnk schreef:Maar als PSV dat salaris zou hebben gematcht, dan was Eto'o binnen geweest. Of begrijp ik het concept van 'aanbieden' verkeerd?
Dan begrijp je het concept inderdaad verkeerd.
Zou PSV ja hebben gezegd, dan was er hetzelfde gebeurd als nu bij Ajax. Het is voornamelijk een opening tot eventuele onderhandelingen.
peter schreef:Alsof ze bij PSV zo moeilijk doen over een salarisplafond. Daar verzinnen ze wel vaker een list om een speler onder het salarisplafond te laten landen.
Dat doet Ajax natuurlijk ook, oa met de Barca huurlingen.
Ruiz paste overigens precies in het salarisplafond :wink.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 11, 2014 3:58 pm

Dat zegt op zich niets. Wie weet woont die man daar of gaat hij shoppen.
Werkt in ieder geval in Londen en Eto'o zou in Amsterdam naar Ajax kijken, maar blijkbaar vindt hij dat niet interessant genoeg (Kan ik me indenken)

Ben bang dat Overmars en Kinsbergen zich een beetje belachelijk gemaakt hebben door er over te praten, alsof er een deal aankomt. Ajax kan zich beter richten op de verkoop van Sightorsson en het huurcontract met Milik eens beter bestuderen, zit er geen proeftijd van drie maanden in? Met één echte spits, Zivkovic en de door FdB geprezen Menig kan Ajax ver komen (El Ghazi speelde in de A1 ook wel in de spits) Höner en Hendriks zijn vorig jaar gekocht, die zijn er ook nog. Dat waren geen breedteaankopen, want die worden niet meer gedaan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 11, 2014 4:43 pm

Opgelucht, Demo? :hypocrite.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 11, 2014 5:37 pm

Yopi schreef:Opgelucht, Demo? :hypocrite.gif:
Wat heb ik gemist? Op AS lees ik niets over Eto'o.

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 11, 2014 5:49 pm

‘Eto’o wil terug naar Internazionale en liet zaakwaarnemer onderhandelen’

Maandag, 11 augustus 2014 om 17:40

Samuel Eto’o was met zijn zaakwaarnemer uitgenodigd om zondag in de Amsterdam ArenA de wedstrijd tussen Ajax en Vitesse te bekijken, maar de spits uit Kameroen schitterde door afwezigheid. Later bleek dat zaakwaarnemer Claudio Vigorelli in Milaan was en inmiddels lijkt ook wel duidelijk waarom. Volgens Goal heeft Eto’o zijn zinnen gezet op een terugkeer bij Internazionale.

De 33-jarige Eto’o won in 2010 bij Internazionale alles wat er te winnen viel en hij zou graag willen terugkeren in Milaan. Clubvoorzitter Erick Thohir is vooralsnog geen voorstander van de komst van Eto’o en dat heeft vooral te maken met het flinke salaris van de Kameroener. Dat was ook de reden voor zaakwaarnemer Vigorelli van Eto’o om naar Milaan af te reizen.

Inter-coach Walter Mazzarri is voor de komst van Eto’o, omdat hij naast Mauro Icardi, Pablo Osvaldo en Rodrigo Palacio nog wel een extra aanvaller kan gebruiken. Eto’o staat zoals inmiddels bekend is ook in de belangstelling van Ajax en er hebben zelfs al gesprekken plaatsgevonden, maar de spits lijkt dus toch de voorkeur te geven aan een ander avontuur.
Waarom is hij dan in gesprek gegaan met Overmars/Ajax, toch zonde van de tijd van beide?

elliquido

Bericht door elliquido » ma aug 11, 2014 6:07 pm

Prijs opdrijven
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano

Bericht door Mano » ma aug 11, 2014 6:45 pm

Demosthenes schreef:

Ben bang dat Overmars en Kinsbergen zich een beetje belachelijk gemaakt hebben door er over te praten, alsof er een deal aankomt.
Ging andersom, Engelse talbloit was op de hoogte en toen werd Overmars ermee geconfronteerd. Hierop heeft hij gezegd dat men gesproken heeft. Hij heeft nooit indruk gegeven dat het rond kwam, alleen dat het een prettig gesprek was.

Als niemand er lucht van had gekregen, was dit in de luwte gestorven

Eto'o heeft niks met Amsterdam dus gaat nooit wat worden. lief van hem dat ie Overmars te woord stond.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 11, 2014 7:17 pm

elliquido schreef:Prijs opdrijven
Het is algemeen bekend dat er in Nederland lage salarissen betaald worden, het lijk me dat je dan eerder een club uit een ander land gebruikt...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma aug 11, 2014 7:41 pm

Cilessen

Van Rhijn Veltman Chivu Boilesen

Klaassen Serero Nedved

Schone Eto Kishna

:ajaxscarf.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 11, 2014 8:00 pm

Haha een bijna 42 jarige Nedved kan het ook bij Ajax niet meer belopen, hoor. Of krijgt hij dan een dubbelfunctie als TD en speler. ;)

elliquido

Bericht door elliquido » ma aug 11, 2014 8:58 pm

:onfire.gif: hold your horses people..... .. Nigel de jong... :onfire.gif: Ssssssssstttt
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 11, 2014 9:00 pm

Dromen zijn bedrog..:frank.gif:

Plaats reactie