Anderlecht, Juve, Rishi. We wonnen thuis niet van die Roemenen.Rishi schreef: En in Europa werd verloren van Marseille.
Luis schoot ze er uit alle hoeken en standen in. Dat zegt niets over het team dat Ajax toen had.
Moderator: mods
Anderlecht, Juve, Rishi. We wonnen thuis niet van die Roemenen.Rishi schreef: En in Europa werd verloren van Marseille.
wimpey schreef:Ik meen dat nummer 3 dat seizoen (psv) op bijna 80 punten eindigde. Dus dat roept de vraag op: waren de bovensten zo sterk of de rest zo zwak.Le T. schreef: Meer wedstrijden dan nu waarschijnlijk. Alleen was er toen één tegenstander die niet labiel en gespeend van kwaliteit was.
Luis. Zo'n speler hebben we nu niet. Tevens was VDW natuurlijk een paar tikkies beter dan Van Rhijn nu is.Rishi schreef: Ik zat, en dan zeker de 2e seizoenshelft, met meer plezier op de tribune dan ik tot nu toe heb gezeten.
Ik schreef 'dat roept de vraag op'.LucaS schreef: Ben je van mening dat de top van Nederland het niveau heeft vastgehouden en dat de clubs daaronder zich hebben verbeterd tov 4-5 jaar terug? Dat kan hoor, maar ik zou dat heel bijzonder vinden.
Ik durf te stelling ook wel aan dat Sana niet helemaal voldoet als opvolger van Suarez. Maar Suarez laten renderen was ook geen vanzelfsprekendheid en van wereldklasse was hij toen nog niet.Yopi schreef:Jol had Suarez. Suarez stak er toen al met kop en schouders bovenuit. De verdedigers in Nederland konden hem niet stoppen. Die in Engeland trouwens ook niet. Suarez of (laten we zeggen) Fischer, het maakt nogal wat uit. Suarez is van wereldklasse.
Voor een trainer ideaal. Suarez scoort toch wel. Zet Suarez bij PSV neer en Cocu is opeens een veel betere trainer.
Dat was HtC ook toen Sneyder ze er in 2006/07 uit alle hoeken in schoot.Yopi schreef: Voor een trainer ideaal. Suarez scoort toch wel. Zet Suarez bij PSV neer en Cocu is opeens een veel betere trainer.
Huntelaar ook. Hell, Alves ook.Yopi schreef:Hoezo niet Hij maakte meer dan dertig doelpunten en gaf bovendien een hoop assists.
Ha, ik wist dat-ie kwam!LucaS schreef:Huntelaar ook. Hell, Alves ook.Yopi schreef:Hoezo niet Hij maakte meer dan dertig doelpunten en gaf bovendien een hoop assists.
Ja, dat laatste is absoluut waar. Als al onze spelers zijn winnaarsmentaliteit hadden gehad dan hadden we nu 15 punten los gestaan.beelzebub schreef:Hij wordt in heel Afrika gehaat, maar ik vond z'n 'keepactie' in de kwartfinale van het WK tegen Ghana geniaal. Een zeker doelpunt tegengehouden en die pingel moet er nog in gaan. En dat ging-ie niet.![]()
Die man heeft zo'n winnaarsmentaliteit, niet normaal gewoon.
Moet wel een keer iets tastbaars gaan winnen natuurlijk...Yopi schreef:Suarez is inderdaad een winnaar
Hij doet niet onder voor Neymar, lijkt me. Integendeel. Hij heeft natuurlijk wel een omgeving nodig waar ie alpha male # 1 is. Of ie naast Zlatan of CR7 of bij Bayern the man zou worden??Hij past beter bij een team dat opportunistisch speelt.
Het zegt anders ook wel iets over het huidige elftal. Ik zou voorin wel weer eens wat geslaagde individuele acties willen zien hoor.wimpey schreef: Anyway, dat dit topic vrijwel uitsluitend over Luis gaat, zegt veel over het Ajax-team waarin hij speelde. Het draaide uitsluitend om hem. FdB heeft van de nood een deugd gemaakt: minder individuele klasse, beter als team. Niet slecht voor een rookie, vind ik.