Jep!Thijs schreef:Goede column trouwens, Ko.

Moderator: mods
Jep!Thijs schreef:Goede column trouwens, Ko.
Oei Tering Jantje... ik kreeg ook een halve hartverzakking toen Mike erin kwam. Vanaf de tribune schreeuwde ik hem richting de spits, maar hij ging aan de kant van mijn tribune in de zestien staan, verloor daar binnen 20 seconden eerst een kopduel en gaf minder dan een minuut later veel te makkelijk een corner weg.Jinne schreef:Dan moet Van der Hoorn hem maar wreken. Vooropgesteld dat ie gelijk als extra breekijzer in het veld wordt gestuurd en achterin niks hoeft te doen.
Niet alleen spelling, grammatica en vrolijk gestemd blijven is moeilijk voor je, maar een rekensom 5+3 zo te zien ook hè.999 schreef:Mooier zou zijn als het geplaatste Barcelona het wel goed vind en met een nederlaag terug naar spanje gaat en Milaan verliest tegen Celtic ...
Cruijff schreef:Niet alleen spelling, grammatica en vrolijk gestemd blijven is moeilijk voor je, maar een rekensom 5+3 zo te zien ook hè.999 schreef:Mooier zou zijn als het geplaatste Barcelona het wel goed vind en met een nederlaag terug naar spanje gaat en Milaan verliest tegen Celtic ...
Een gelijkspel tussen Milan en Celtic is mathematisch dan een stuk gunstiger.
Milan schakelt de komende wedstrijden een tandje bij en worden tweede, zit jij maar niet in de war. Dit soort dingen kan je aan Italianen overlaten om via gelijkspelletjes en kleine overwinningen daar te komen waar ze willen zijn. Ajax moet de EL in, dan hebben ze het prima gedaan.Cruijff schreef:Als Celtic-Milan in een gelijkspel eindigt dan zitten we in alle opzichten goed. Dan blijven we op basis van het onderling resultaat boven Celtic staan, zelfs al verliezen we 0-35 van Barcelona.
Dat we op 26 november tegen Barcelona een bonuspuntje scoren valt natuurlijk niet te verwachten, maar ik teken nooit voor een nederlaag van Ajax tot dat die daadwerkelijk een feit is. Het door Thijs geschetste scenario is helemaal bruut, maar het zou ook prima zijn als de stand straks zo is dat een overwinning in San Siro genoeg voor CL overwintering is. Waarom zou het onmogelijk zijn om in Milaan van Milan te winnen?
Oei Tering Jantje... ik kreeg ook een halve hartverzakking toen Mike erin kwam. Vanaf de tribune schreeuwde ik hem richting de spits, maar hij ging aan de kant van mijn tribune in de zestien staan, verloor daar binnen 20 seconden eerst een kopduel en gaf minder dan een minuut later veel te makkelijk een corner weg.Jinne schreef:Dan moet Van der Hoorn hem maar wreken. Vooropgesteld dat ie gelijk als extra breekijzer in het veld wordt gestuurd en achterin niks hoeft te doen.
Het was bidden en hopen dat hij daarna niets meer verkeerd deed, in het hoofd van Van der Hoorn zal de gedachte aan Milan thuis natuurlijk ook wel gespookt hebben. Gelukkig voor zowel hem als ons was er daarna niets meer op aan te merken, pfffff belangrijke en dikverdiende punten en wat je ook over Mike van der Hoorn kunt zeggen die jongen knokt wél dag in dag uit om bij het niveau van de Ajax selectie te kunnen aanhaken.
Ja rekenwonder.999 schreef:Cruijff schreef:Niet alleen spelling, grammatica en vrolijk gestemd blijven is moeilijk voor je, maar een rekensom 5+3 zo te zien ook hè.999 schreef:Mooier zou zijn als het geplaatste Barcelona het wel goed vind en met een nederlaag terug naar spanje gaat en Milaan verliest tegen Celtic ...
Dus jij vind dat ( als wij winnen van Barcelona ) een gelijkspel tussen Milaan en Celtic gunstiger dan dat Milaan van Celtic verliest ...
Dan zou het dus worden AJAX, Celtic 5 - 7, Celitic 5 - 6, Milaan 5 - 5 ...
Dat laatste is waar, als Ajax zich voor EL plaatst dan is het een proper job done.InnerHarbour schreef:Milan schakelt de komende wedstrijden een tandje bij en worden tweede, zit jij maar niet in de war. Dit soort dingen kan je aan Italianen overlaten om via gelijkspelletjes en kleine overwinningen daar te komen waar ze willen zijn. Ajax moet de EL in, dan hebben ze het prima gedaan.
Ik vraag het liever aan jou ..Cruijff schreef:Ja rekenwonder.999 schreef:Cruijff schreef:Niet alleen spelling, grammatica en vrolijk gestemd blijven is moeilijk voor je, maar een rekensom 5+3 zo te zien ook hè.
Dus jij vind dat ( als wij winnen van Barcelona ) een gelijkspel tussen Milaan en Celtic gunstiger dan dat Milaan van Celtic verliest ...
Dan zou het dus worden AJAX, Celtic 5 - 7, Celitic 5 - 6, Milaan 5 - 5 ...
Huur maar een middelbare school scholier in om je uit te leggen dat 1 of 2 punten voorsprong van Ajax op Milan geen verschil uitmaakt en tel vervolgens op je vingers nog eens even na of het handiger is dat Celtic straks 4 punten heeft of 6 punten...
Lastig is een ander cup of tea dan onmogelijk.Rishi schreef:Ik vind Milan ook helemaal niet indrukwekkend. Maar thuis tegen Ajax, met een fitte Balotelli en Kaka.... oei dat wordt lastig!
El Shaarawy... Die was er in Amsterdam niet bij. Gewoon heel jammer dat het toen niet is gelukt.Rishi schreef:Ik vind Milan ook helemaal niet indrukwekkend. Maar thuis tegen Ajax, met een fitte Balotelli en Kaka.... oei dat wordt lastig!
Nee je rekensom klopt opnieuw niet.999 schreef:Ik vraag het liever aan jou ..
Ach, ik ben geen rekenwonder, laat staan een mathematisch rekenwonder zoals jij .. Helaas heb ik niks van wat jij wel hebt aan kwaliteiten ..
Dan moeten Celtic en Milaan beide winnen om een van de twee door te gaan door te gaan en wij " alleen " maar gelijkspelen .. Klopt dat ?
Ach, als je het gewoon verteld van wat er niet klopt heb ik daar geen moeite mee.Cruijff schreef:Nee je rekensom klopt opnieuw niet.999 schreef:Ik vraag het liever aan jou ..
Ach, ik ben geen rekenwonder, laat staan een mathematisch rekenwonder zoals jij .. Helaas heb ik niks van wat jij wel hebt aan kwaliteiten ..
Dan moeten Celtic en Milaan beide winnen om een van de twee door te gaan door te gaan en wij " alleen " maar gelijkspelen .. Klopt dat ?
Sorry had me juist voorgenomen om jou en anderen op persoon vlak met rust te laten.Enjoy the rest of your day.
![]()
Precies wat dat laatste betreft is het gewoon tijd voor WRAAK.Thijs schreef:Nee, gelijkspel is perfect daar. Overigens vind ik de Europa League net zo prima, maar het zou voor het aanzien van de club (en het geld) natuurlijk fantastisch zijn om een keer te overwinteren in de CL.
En natuurlijk om Milan te nakken.
InnerHarbour schreef:Milan schakelt de komende wedstrijden een tandje bij en worden tweede, zit jij maar niet in de war. Dit soort dingen kan je aan Italianen overlaten om via gelijkspelletjes en kleine overwinningen daar te komen waar ze willen zijn. Ajax moet de EL in, dan hebben ze het prima gedaan.
Je hebt gelijk, maar als jij van mening bent dat we niet van Barcelona gaan winnen, ben ik van mening/uitgegaan dat Celtic ook niet van Barcelona gaat winnen.Dat er dan meer druk ligt bij Celtic.Cruijff schreef:Dat als Celtic op 6 punten staat het niet zo is dat wij aan een gelijkspel genoeg hebben en Milan en Celtic beiden moeten winnen. Stel Celtic wint de 6e wedstrijd dan staan ze op 9 punten, dat zijn er in alle scenario's meer dan wij hebben als we het met een gelijkspelletje moeten doen.
Dan eindigen we eventueel dus zelfs als 4e bij jouw über optimistische illusie van een zege in de Arena op Barcelona. Als we realistisch blijven en weten dat we gewoon gaan verliezen van Barça dan is een winstpartij van Celtic thuis tegen Milan al helemaal een klote scenario voor ons.......
Weekend Cees, is dit een vorm van bijgeloof? Dat jij bij de meest belangrijke Ajax wedstrijden vaak een negatief resultaat voorspelt, in de hoop dat je er vervolgens naast zit?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ajax - Celtic 0-2.
Cruijff schreef:Mea culpa daarvoor Voetske. Ik wilde je een keertje een koekje van eigen deeg geven, maar dat is en blijft altijd overbodig. Ik denk echter dat jij niet in de gaten hebt hoe vaak je zelf iemand aanvalt, mensen uitscheldt en maar denkt dat jouw persoontje gevrijwaard zal blijven van sancties. Overal in het leven wordt met meerdere maten gemeten, op AT blijkbaar ook. Ik kan makkelijk een stuk of 3 forumleden opsommen die een weekban aan de broek zouden krijgen wanneer ze een mede AT-er voor paardenlul uitmaken.
Het optimisme kent ineens geen grenzen, nadat Ajax van een ploeg won die beduidend minder is dan bijv. Vitesse.Toppie schreef:Bij Milan winnen is ook nog steeds mogelijk, dat is de enige ploeg. heel raar bijna nooit vrezen