Lerin Duarte

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Lerin Duarte

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 31, 2013 8:55 pm

Alvast een voorschot: welkom bij de mooiste club vd wereld. :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 31, 2013 8:56 pm

Die Jan Smit is best een sympathieke voorzitter vergeleken met de Munstermans van deze wereld. Zou je bijna een mooie transfersom gunnen met z'n Heracles. :ikbenik.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 31, 2013 9:11 pm

Benieuwd hoe hij het gaat doen. Mag hij morgen al meespelen?

columbus

Bericht door columbus » za aug 31, 2013 9:15 pm

Vanavond zitten kijken maar snap niet veel van de eventuele transfer van Duarte. Aardige speler voor Heracles maar toch niet iemand die Eriksen gaat vervangen en het Amsterdamse middenveld gaat organiseren.

Maar mocht de transfer doorgaan laat ik me graag verrassen en wens ik hem heel veel succes...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 31, 2013 9:20 pm

Jöhnk schreef:Benieuwd hoe hij het gaat doen. Mag hij morgen al meespelen?
Hij heeft vanavond bijna een hele wedstrijd gespeeld. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za aug 31, 2013 9:23 pm

Oh, jammer. :hypocrite.gif:

Jij bent tevreden, Bert?

Thom

Bericht door Thom » za aug 31, 2013 9:26 pm

wimpey schreef:
mattie schreef: ik had ergens gelezen 80 milj.. op de bank.. Investeer ben je namelijk ook verplicht naar je sponsoren en supporters..
Ajax hoeft financieel niemand wat te bewijzen. Sportief wel.
heeft allemaal met elkaar te maken.....
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 31, 2013 9:29 pm

Ik had liever niet gehad dat Eriksen was vertrokken. Maar los daarvan, vind ik Duarte een uitstekende speler voor Ajax. Als het team hem goed weet te bereiken, dan kan hij wat explosiviteit aan het spel toevoegen. Ik denk niet dat er een andere speler is in Nederland die ballen achter de verdediging kan leggen als Duarte. Hoe het in de praktijk zal lopen, moeten we afwachten.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za aug 31, 2013 9:47 pm

Jij ziet een potentiële assistkoning in Duarte, Bertje?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za aug 31, 2013 9:55 pm

AJAX EN HERACLES AKKOORD

TRANSFER NADERT - Heracles-voorzitter Jan Smit bevestigde na afloop van het duel van Heracles tegen ADO Den Haag tegenover Fox Sports dat de transfer van Lerin Duarte naar Ajax rond is.

'Ik heb zojuist het laatste telefoongesprek met Marc Overmars gevoerd, en in principe is er een deal tussen Heracles Almelo en Ajax. We verliezen een fantastische speler en ook een fantastisch mens', aldus Smit tegenover de camera van Fox.

'De transfer is nog niet rond. Ajax en Duarte moeten nog tot een akkoord komen, maar ik neem aan dat zij een oplossing vinden. En hij moet nog gekeurd worden. Maar als je hem vanavond zag spelen, denk ik dat hij wel goedgekeurd wordt.'

'Het was niet makkelijk onderhandelen, we hebben er lang over gedaan. Uiteindelijk lagen er twee voorstellen op tafel. Na de wedstrijd, zo beloofde ik Overmars, zou ik bellen of we op een van de voorstellen in zouden gaan. En op een van de voorstellen zijn we dus ingegaan.'

Hoeveel Duarte gaat kosten is nog niet bekend. 'Voor transfersommen moet je bij Ajax zijn, wij doen hier geen mededeling over.'

Update 22.21u:
Ook Marc Overmars bevestigt aan De Telegaaf dat Ajax en Heracles eruit zijn. Duarte zal zondag medisch gekeurd worden,
bron: www.ajaxshowtime.com

Het was dus take it and leave it or leave it and take it or leave it and leave it.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 31, 2013 10:00 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Jij ziet een potentiële assistkoning in Duarte, Bertje?
Nee, Duarte is meer de man van de pass voor de assist.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 31, 2013 10:05 pm

Bert schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Jij ziet een potentiële assistkoning in Duarte, Bertje?
Nee, Duarte is meer de man van de pass voor de assist.
Dat is natuurlijk mooi, maar wie gaat dan de assist geven!? Andersen?

We hebben een voetballende 6 nodig als we met Duarte en Siem straks spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 31, 2013 10:11 pm

Fischer, Bojan...

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 31, 2013 10:12 pm

Bert schreef:Fischer, Bojan...
Vanaf het middenveld!? Inzakkend vanaf de vleugels bedoel je?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 31, 2013 10:24 pm

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za aug 31, 2013 11:47 pm

In een ander filmpje is Duarte wel erg blij, hij "glimt".

Zou het ook iets betekenen voor een andere Duarte?
Jeugdspelers tekenen contract bij Sparta

Sparta heeft twee jeugdspelers aan zich weten te binden. Naast de 17-jarige Yasin Ben Mohamadi, heeft ook de 16-jarige Laros Duarte een profcontract getekend bij de Rotterdamse club. Beide spelers zijn al jaren actief in de jeugdopleiding op Spangen.

Ben Mohamadi is een multifunctionele aanvaller en is bezig aan zijn vijfde seizoen in de academie van Sparta. Hij tekent een verbintenis die hem tot medio 2016 op Het Kasteel houdt. Duarte speelt al vanaf de F-pupillen in het rood-witte shirt van de Rotterdammers. De eerstejaars B-junior is door Sparta tot medio 2015 vastgelegd.

'Beide spelers zijn jeugdinternational. Het is goed voor de continuïteit en uitstraling van de club dat er wederom twee jeugdspelers voor langere tijd aan de club verbonden blijven. Dat bewijst dat onze keuze om de jeugdopleiding speerpunt te laten blijven een juiste is,' aldus algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet op de officiële website van Sparta.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 01, 2013 12:11 am

Ajaciedjuh schreef:Vanaf het middenveld!? Inzakkend vanaf de vleugels bedoel je?
Inzakkend? Juist een jongen als Duarte, die de bal snel in de ruimtes kan leggen, kan zorgen dat dergelijke spelers vaker een op een komen te staan. Dan is het aan hen om vanuit die situatie iets te creëren. Dat is makkelijker als je de bal snel ontvangt, zodat er nog enige ruimte ligt.

Wat Duarte vooral kan bijdragen, behalve dat hij als halfspeler redelijk allround is en goed binnen het team past, is dat hij, ook onder druk, snel de diepte kan zoeken. Dat betekent dus dat je spel wat verandert, maar dat hoeft niet per se negatief te zijn.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo sep 01, 2013 7:25 am

'Inzakkend' naar het middenveld was een opmerking tav Fischer/Bojan in relatie met de steekballen.

Ook Duarte is zeer dynamisch, maar vooral het tussen de linies spelen van Eriksen, is iets wat anders ingevuld zal moeten gaan worden. Ervan uitgaande dat Siem er over een paar wedstrijden er weer staat, wordt het interessant wat FdB met de positie VM gaat doen.

zeux

Re: PSV

Bericht door zeux » zo sep 01, 2013 10:55 am

Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen. :blush.gif:
Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo sep 01, 2013 10:59 am

Zeux schreef:
Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen. :blush.gif:
Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.
Daar kunnen we over blijven "zeuren", maar het is niet anders, voor TH (Eriksen en de andere aankopen) geldt dat ook, Groningen mist vandaag ook een aantal basisspelers en Ajax speelt tegen een Bizot, door Ajax weggestuurd, Kappelhof, door Ajax weggestuurd en zit Zeefuik er nog? Lindgren door Ajax weggestuurd, Burnet is teruggezet, die zal niet meedoen. Zo sterk zal Groningen toch niet kunnen zijn.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

zeux

Bericht door zeux » zo sep 01, 2013 11:10 am

Tja, zeuren, zo kun je het noemen. Op die manier kun je iedere foute beslissing of aanpak wel wegwuiven. Lekker makkelijk ook.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo sep 01, 2013 11:13 am

http://www.hafc.nl/2013/08/31/ajax-en-h ... er-duarte/

Populaire jongen daar.

Wat mij opvalt: die supporters schelden niet op Ajax. Geen gezeur over joden, neuzen, enz. Daarmee onderscheiden ze zich. :biggthumpup.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo sep 01, 2013 11:14 am

Zeux schreef:
Dus je had Eriksen op de bank gezet om Duarte alvast in te passen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo sep 01, 2013 11:18 am

Zeux schreef:Tja, zeuren, zo kun je het noemen. Op die manier kun je iedere foute beslissing of aanpak wel wegwuiven. Lekker makkelijk ook.
Dus hier legt Demosthenes niet de vinger op de zere plek?

Laten we het maar weer over PSV hebben.

zeux

Bericht door zeux » zo sep 01, 2013 11:30 am

Raymon schreef:
Zeux schreef:
Dus je had Eriksen op de bank gezet om Duarte alvast in te passen?
Misschien. Wat is nu belangrijker? Eriksen vier wedstrijden laten dpelen of Duarte goed inpassen in he elftal?

Plaats reactie