Moderator: mods
Hij heeft vanavond bijna een hele wedstrijd gespeeld. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.Jöhnk schreef:Benieuwd hoe hij het gaat doen. Mag hij morgen al meespelen?
heeft allemaal met elkaar te maken.....wimpey schreef:Ajax hoeft financieel niemand wat te bewijzen. Sportief wel.mattie schreef: ik had ergens gelezen 80 milj.. op de bank.. Investeer ben je namelijk ook verplicht naar je sponsoren en supporters..
bron: www.ajaxshowtime.comAJAX EN HERACLES AKKOORD
TRANSFER NADERT - Heracles-voorzitter Jan Smit bevestigde na afloop van het duel van Heracles tegen ADO Den Haag tegenover Fox Sports dat de transfer van Lerin Duarte naar Ajax rond is.
'Ik heb zojuist het laatste telefoongesprek met Marc Overmars gevoerd, en in principe is er een deal tussen Heracles Almelo en Ajax. We verliezen een fantastische speler en ook een fantastisch mens', aldus Smit tegenover de camera van Fox.
'De transfer is nog niet rond. Ajax en Duarte moeten nog tot een akkoord komen, maar ik neem aan dat zij een oplossing vinden. En hij moet nog gekeurd worden. Maar als je hem vanavond zag spelen, denk ik dat hij wel goedgekeurd wordt.'
'Het was niet makkelijk onderhandelen, we hebben er lang over gedaan. Uiteindelijk lagen er twee voorstellen op tafel. Na de wedstrijd, zo beloofde ik Overmars, zou ik bellen of we op een van de voorstellen in zouden gaan. En op een van de voorstellen zijn we dus ingegaan.'
Hoeveel Duarte gaat kosten is nog niet bekend. 'Voor transfersommen moet je bij Ajax zijn, wij doen hier geen mededeling over.'
Update 22.21u:
Ook Marc Overmars bevestigt aan De Telegaaf dat Ajax en Heracles eruit zijn. Duarte zal zondag medisch gekeurd worden,
Nee, Duarte is meer de man van de pass voor de assist.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Jij ziet een potentiële assistkoning in Duarte, Bertje?
Dat is natuurlijk mooi, maar wie gaat dan de assist geven!? Andersen?Bert schreef:Nee, Duarte is meer de man van de pass voor de assist.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Jij ziet een potentiële assistkoning in Duarte, Bertje?
Vanaf het middenveld!? Inzakkend vanaf de vleugels bedoel je?Bert schreef:Fischer, Bojan...
In een ander filmpje is Duarte wel erg blij, hij "glimt".Ajaciedjuh schreef:http://nos.nl/video/546469-smit-verklaa ... uarte.html
Jeugdspelers tekenen contract bij Sparta
Sparta heeft twee jeugdspelers aan zich weten te binden. Naast de 17-jarige Yasin Ben Mohamadi, heeft ook de 16-jarige Laros Duarte een profcontract getekend bij de Rotterdamse club. Beide spelers zijn al jaren actief in de jeugdopleiding op Spangen.
Ben Mohamadi is een multifunctionele aanvaller en is bezig aan zijn vijfde seizoen in de academie van Sparta. Hij tekent een verbintenis die hem tot medio 2016 op Het Kasteel houdt. Duarte speelt al vanaf de F-pupillen in het rood-witte shirt van de Rotterdammers. De eerstejaars B-junior is door Sparta tot medio 2015 vastgelegd.
'Beide spelers zijn jeugdinternational. Het is goed voor de continuïteit en uitstraling van de club dat er wederom twee jeugdspelers voor langere tijd aan de club verbonden blijven. Dat bewijst dat onze keuze om de jeugdopleiding speerpunt te laten blijven een juiste is,' aldus algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet op de officiële website van Sparta.
Inzakkend? Juist een jongen als Duarte, die de bal snel in de ruimtes kan leggen, kan zorgen dat dergelijke spelers vaker een op een komen te staan. Dan is het aan hen om vanuit die situatie iets te creëren. Dat is makkelijker als je de bal snel ontvangt, zodat er nog enige ruimte ligt.Ajaciedjuh schreef:Vanaf het middenveld!? Inzakkend vanaf de vleugels bedoel je?
Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen.
Daar kunnen we over blijven "zeuren", maar het is niet anders, voor TH (Eriksen en de andere aankopen) geldt dat ook, Groningen mist vandaag ook een aantal basisspelers en Ajax speelt tegen een Bizot, door Ajax weggestuurd, Kappelhof, door Ajax weggestuurd en zit Zeefuik er nog? Lindgren door Ajax weggestuurd, Burnet is teruggezet, die zal niet meedoen. Zo sterk zal Groningen toch niet kunnen zijn.Zeux schreef:Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen.
Dus je had Eriksen op de bank gezet om Duarte alvast in te passen?Zeux schreef:Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen.
Dus hier legt Demosthenes niet de vinger op de zere plek?Zeux schreef:Tja, zeuren, zo kun je het noemen. Op die manier kun je iedere foute beslissing of aanpak wel wegwuiven. Lekker makkelijk ook.
Misschien. Wat is nu belangrijker? Eriksen vier wedstrijden laten dpelen of Duarte goed inpassen in he elftal?Raymon schreef:Dus je had Eriksen op de bank gezet om Duarte alvast in te passen?Zeux schreef:Het is ook belachelijk dat we die jongen moeten inpassen als het seizoen al een maand loopt.Toppie schreef:Ik wil het nog allemaal maar zien met een speler als Duarte. Te weinig ervaring in dit elftal, onbalans en zeer weinig spectaculere aankopen.