Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Toby Alderweireld

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 13, 2013 9:33 am

InnerHarbour schreef:25 miljoen voor Eriksen die nog een éénjarig contract heeft? Lijkt me erg veel.
Heeft natuurlijk wel een soort '2-jarig contract' door de mondelinge overeenkomst. Maar het lijkt me dat daarbij ook een maximum prijs bij genoemd is vanuit het management van Eriksen.

€32 miljoen is een fanta verhaal lijkt me. Hoewel in verhouding met Strootman, Eriksen minimaal dat bedrag al zou moeten opleveren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 13, 2013 9:36 am

Ach, ze weten natuurlijk ook dat die mensen eerder een godsvermogen hebben uitgegeven bij de transfer van Andy Carroll. Dan kun je het altijd proberen. :smile-ajax.gif:

Het zou wel kunnen dat Alderweireld om deze reden Norwich heeft afgezegd. Hij wist vooraf al het niveau van de club. En als ik zie wat Norwich aan het uitgeven is denk ik dat hij daar ook wel een dik contract had kunnen tekenen. Misschien heeft hij dus inmiddels iets achter de hand dat meer interessant is.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 13, 2013 10:18 am

Zeux, het lijkt wel alsof je voor het eerst een transferperiode volgt. Eerst wordt 7 miljoen voor Eriksen voor waar aangenomen, en nu gaan we discussieren over een ander absoluut flauwekulbericht?

zeux

Bericht door zeux » za jul 13, 2013 10:21 am

Jöhnk schreef:Zeux, het lijkt wel alsof je voor het eerst een transferperiode volgt. Eerst wordt 7 miljoen voor Eriksen voor waar aangenomen, en nu gaan we discussieren over een ander absoluut flauwekulbericht?
Volgens mij geef ik nu juist aan dat het maar wat gesol met bedragen is rond Eriksen, waarvan een groot deel 'wishful thinking' is of supportersprojectie.

Die 7 voor Alderweireld lijkt wel hard. De bedragen voor de verhandelde psv-ers ook.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 13, 2013 5:56 pm

Zeux schreef:
Jöhnk schreef:Zeux, het lijkt wel alsof je voor het eerst een transferperiode volgt. Eerst wordt 7 miljoen voor Eriksen voor waar aangenomen, en nu gaan we discussieren over een ander absoluut flauwekulbericht?
Volgens mij geef ik nu juist aan dat het maar wat gesol met bedragen is rond Eriksen, waarvan een groot deel 'wishful thinking' is of supportersprojectie.

Die 7 voor Alderweireld lijkt wel hard. De bedragen voor de verhandelde psv-ers ook.
Jij probeert gewoon iedereen in de categorie 4 tot 8 miljoen te persen om het TH daar straks weer op af te kunnen rekenen, he? :ajaxsmiley.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 13, 2013 6:12 pm

Die 7 voor Alderweireld lijkt wel hard.

Twee spelers met allebei nog een jaar contract. Dan zou Eriksen heel wat meer waard moeten zijn dan Alderweireld. Eriksen is een creatieve voetballer, een raspaardje, terwijl Alderweireld niet meer dan een redelijke speler is, een verdediger ook nog.

Khraa

Bericht door Khraa » za jul 13, 2013 6:18 pm

Het verschil in prijs is niet zo hoog. Hoeveel redelijke verdedigers zijn er?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 13, 2013 6:20 pm

Heel veel.

Stel je kon kiezen: Alderweireld voor bedrag X en Eriksen voor X + 2 miljoen, wat zou je dan doen? :confused.gif:

In Nederland zijn niet veel goede verdedigers maar internationaal gezien ligt dat anders.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 13, 2013 7:48 pm

Kwam dit tegen op ANN. Siem de Jong met een toch wel opvallende quote waarin hij twee medespelers noemt. Mogen wij hieruit opmaken dat (volgens Siem) Eriksen en Alderweireld de door Ajax gevraagde transfersommen te hoog vinden?

<ruimte gereserveerd voor reactie van 999>

</ruimte>
Er was al de nodige interesse, maar alleen van 'wisselvallige' clubs. De aanvoerder van Ajax stelt zich te richten op een club net onder de top in Duitsland of Engeland. Bijtekenen zoals De Boer eerder opperde, is alleen bespreekbaar onder voorwaarden. 'Ze hebben me nog niks aangeboden. Het is wel duidelijker als je iets afspreekt. Dat je voor een bepaald bedrag kunt vertrekken ofzo. Anders krijg je dezelfde situatie als nu met Chris en Toby.'

zeux

Bericht door zeux » zo jul 14, 2013 12:33 am

Dubbel schreef:
Zeux schreef:

Jij probeert gewoon iedereen in de categorie 4 tot 8 miljoen te persen om het TH daar straks weer op af te kunnen rekenen, he? :ajaxsmiley.gif:
He, ho, die 4-8 miljoen ging over inkoop! :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 14, 2013 1:03 pm

Het bedrag dat voor Alderweireld genoemd werd was toch 8 miljoen? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 14, 2013 8:41 pm

Toby zegt ook zijn contract te verlengen als er niks moois voorbij komt. Zitten we dan met Hoorn...
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jul 14, 2013 8:49 pm

Toby mag naar de rechtsback positie verkassen zodat hij daar alvast kan oefenen voor het WK. Van Rhijn kan een jaartje gaan banken / in de Jupiler League spelen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 14, 2013 8:50 pm

Toby gaat nog wel weg. Hetzelfde geldt helaas ook voor Eriksen ben ik bang.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 14, 2013 9:14 pm

Rishi schreef:Toby zegt ook zijn contract te verlengen als er niks moois voorbij komt. Zitten we dan met Hoorn...
Zou niks mee zijn, dan kan van der Hoorn rustig een jaar wennen en staat hij er meteen het volgende seizoen. Daarnaast zal hij genoeg minuten maken het komend seizoen mocht Toby blijven.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 15, 2013 5:06 am

Telesport
ALDERWEIRELD RICHT VIZIER OP EVERTON

Van onze Telesportredactie
WAALWIJK – Premier Leagueclub Everton is één van de clubs waarover Toby Alderweireld sprak na RKC-Ajax toen hij vertelde contacten te hebben met diverse buitenlandse clubs. De club uit Liverpool zou deze week al zaken willen doen nadat de Belgische international Norwich City had laten weten niet op hun aanbod in te willen gaan. Everton zal ongeveer acht miljoen euro aan Ajax moeten overmaken voor Alderweireld. Lukt het de Belg niet om een transfer te maken dan staat hij ervoor open om zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. Anders dreigt hij buiten de selectie van Frank de Boer te vallen. „Kom ik niet weg dan ga ik met Ajax om de tafel zitten om te kijken of we er uit kunnen komen." Voor Christian Eriksen en Siem de Jong, die beiden openstaan voor vertrek, is geen concrete interesse. De Boer: „Maar de transfermarkt is helaas tot 2 september open.”
Is het al 3 september!?

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 15, 2013 6:59 am

Everton, mooie club. Goede manager ook.

Everton gaat er met Toby i.p.v. Heitinga ook een paar sprongen op vooruit. :biggthumpup.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » ma jul 15, 2013 8:26 am

Wel een goed zaak dat ook Toby aangeeft dat hij zal bijtekenen als hij niet vertrekt deze zomer. Maak Toby, Siem & Chris dan ook de absolute grootverdieners binnen de selectie om te laten zien hoe belangrijk ze zijn.

999

Bericht door 999 » ma jul 15, 2013 9:14 am

ALDERWEIRELD RICHT VIZIER OP EVERTON

WAALWIJK – Premier Leagueclub Everton is één van de clubs waarover Toby Alderweireld sprak na RKC-Ajax toen hij vertelde contacten te hebben met diverse buitenlandse clubs. De club uit Liverpool zou deze week al zaken willen doen nadat de Belgische international Norwich City had laten weten niet op hun aanbod in te willen gaan. Everton zal ongeveer acht miljoen euro aan Ajax moeten overmaken voor Alderweireld.

Lukt het de Belg niet om een transfer te maken dan staat hij ervoor open om zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. Anders dreigt hij buiten de selectie van Frank de Boer te vallen. „Kom ik niet weg dan ga ik met Ajax om de tafel zitten om te kijken of we er uit kunnen komen." Voor Christian Eriksen en Siem de Jong, die beiden openstaan voor vertrek, is geen concrete interesse. De Boer: „Maar de transfermarkt is helaas tot 2 september open.”
De T.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 15, 2013 12:51 pm

Alderweireld: 'Kies niet voor het grote geld'

Toby Alderweireld heeft geen haast om bij Ajax te vertrekken. De centrale verdediger sloeg al een aanbieding van Norwich City af. Naar verluidt staat de mandekker nu in de belangstelling van Everton en Liverpool.

"Ajax is fantastische dingen aan het neerzetten en daar wil ik graag deel van blijven uitmaken. Behalve als er iets komt dat nog fantastischer is", verklaart Alderweireld aan Ajax Life. "Komt er iets mooiers dan Ajax, dan kan het snel gaan. Maar ik kies niet voor het grote geld. Als ik dat wel zou doen, had ik allang bij Norwich getekend."
"Ik verlaat Ajax niet voor de eerste de beste club, alleen voor een mooiere club", benadrukt de Belgisch international. "Ajax heeft mij veel gegeven, ik heb Ajax veel gegeven. Ajax weet dat ik de club niet ga laten vallen. Als normale mensen vinden we daar wel een oplossing voor. Ik denk dat ik dan mijn contract met een jaar verleng."
ELF

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 15, 2013 4:45 pm

Een mooiere club dan Ajax, Toby? :eusa_naughty.gif:
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 15, 2013 4:47 pm

LucaS schreef:Een mooiere club dan Ajax, Toby? :eusa_naughty.gif:
Haha eens zien of Everton een mooiere club is dan Ajax. :confused.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 15, 2013 6:02 pm

Wat kunnen voetballers stroef uit hun nek lullen. Pffff
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 16, 2013 10:49 am

Geld, de PL, fantastisch toch, Banjavi?
"Ajax is fantastische dingen aan het neerzetten en daar wil ik graag deel van blijven uitmaken.

Studeert zeker ook aan de JC-University. :smallgrin.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 19, 2013 5:10 pm

Alderweireld eerste keuze als hij blijft
Bron: Ajax Life

Frank de Boer heeft na de oefenwedstrijd tegen Osasuna benadrukt dat Toby Alderweireld zijn eerste keuze is als rechter centrale verdediger, áls de Belg in Amsterdam blijft. Mike van der Hoorn en Joël Veltman krijgen speeltijd om zich te laten zien.

'Als hij blijft, is hij mijn eerste man op die positie', vertelt een open De Boer. 'Vandaar dat ik Van der Hoorn en Veltman vooral aan het werk wil zien. En mocht Toby alsnog vertrekken over een paar dagen of paar weken, dan heb ik in elk geval een goed beeld van die andere twee jongens.'

Plaats reactie