Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Toby Alderweireld

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 9:05 am

banjavi schreef:Ja, ik zou er ook niet voor kiezen, maar ik weet niet hoe gek die lui worden als ze geld ruiken. Dat is echt de enige reden die ik kan verzonnen om daar heen te gaan.

Status...
De internationals van België spelen bijna allemaal in de PL. Dan sta je als speler uit de eredivisie achteraan de rij.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 9:31 am

Yopi schreef: Status...
De internationals van België spelen bijna allemaal in de PL. Dan sta je als speler uit de eredivisie achteraan de rij.
Hoewel het natuurlijk van de zotte is dat spelen bij Villa of WBA qua status beter is dan 3 keer kampioen worden op rij met Ajax en CL-voetbal spelen. Maar dat zeg ik als fan en liefhebber van (goed) voetbal. Voor die jongens is het hun werk en het gaat om de knaken.

Mijn volleyball-maat verruilde clubs in Italie en Belgie als ondergoed. Ieder jaar een ander. Sportief succes: boeien. Van club wisselen betekent tekengeld pakken, exposure. Dat levert meer op dan sportief succes. Nationaal team: mooie gelegenheid om een beter clubcontract in de wacht te slepen.

Ik denk ook dat je zo 'cynisch' wordt in dat wereldje, omdat je nu eenmaal zo goed of slecht bent als je laatste wedstrijd. Op het moment dat je je emotioneel gaat hechten aan een club, teamgenoten, omgeving word je kwetsbaar. Het is nu eenmaal geen baan voor het leven met aan het einde van de rit een gouden klokkie.

999

Bericht door 999 » vr jul 12, 2013 9:42 am

De T heeft het over acht miljoen, beetje aan de lage kant ...
Blij met de punten ...

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 12, 2013 9:45 am

Meen je dat? Ik vind dat voor een verdediger van het kaliber Alderweireld (zeker gezien z'n 1-jarig contract) een topbedrag.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 9:47 am

999 schreef:De T heeft het over acht miljoen, beetje aan de lage kant ...
Pardon?! :confused.gif:

Nog een jaar contract en een verdediger. psv ving voor de aanvallers Lens en Mertens, met resterend 2 resp. 3 jaar contract, maar marginaal meer.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 12, 2013 9:59 am

Prima bedrag. Zeker omdat de vervanger voor de helft is aangetrokken en Toby 'gratis' was. Hoop dat hij weggaat. Niemand zit erop te wachten dat Toby op de bank/tribune moet plaatsnemen.

Wel jammer dat hij naar een club als Norwich gaat. Als hij zijn contract verlengd, kampioen wordt met Ajax en een goed WK speelt, speelt hij volgend jaar 2 niveau's hoger dan Norwich. Aan de andere kant: als hij naar Norwich gaat kan hij altijd nog de stap hogerop maken. Ook bij Norwich zal hij zich ontwikkelen. Al is het alleen in de wedstrijden.

Succes Toby :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 12, 2013 10:01 am

Als de info van de Telegraaf klopt, dat de interesse toenam (PL), dan verwacht ik dat Toby niet naar Norwich gaat. Hij zal dan nog even wachten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 12, 2013 10:03 am

Vandaag wordt de teamfoto gemaakt. Zal Toby op z'n elhamdaouiaans aan de zijkant zitten?

999

Bericht door 999 » vr jul 12, 2013 10:06 am

wimpey schreef:

Nog een jaar contract en een verdediger. psv ving voor de aanvallers Lens en Mertens, met resterend 2 resp. 3 jaar contract, maar marginaal meer.
Hij gaat naar Engeland, dat land waar, zoals je ook al schrijft, blijkbaar de crisis in het voetbal nog niet heeft toegeslagen.Ook Norwich heeft en krijgt elk jaar een zak met miljoenen die ze mogen spenderen.Toby komt met 3 titels, en als Internationaal.Had eerder aan 10 milj. gedacht.

Maar misschien nog een percentage bij doorverkoop ? ..
Blij met de punten ...

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 12, 2013 10:08 am

Vertonghen, die ik een stuk hoger inschat dan Alderweireld, ging met een 1-jarig contract voor 10 miljoen euro (+2 miljoen variabel) naar een grotere club in Engeland.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jul 12, 2013 10:09 am

Yopi schreef:
banjavi schreef:Ja, ik zou er ook niet voor kiezen, maar ik weet niet hoe gek die lui worden als ze geld ruiken. Dat is echt de enige reden die ik kan verzonnen om daar heen te gaan.

Status...
Meer status als je speelt voor Norwich dan bij Ajax?

Nee, daar geloof ik niks van.

Bij Bony en Fer kan ik me het dan meer voorstellen.

Lees dat Norwich Toivonen ook wil hebben, maar die twijfelt nog.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 12, 2013 10:28 am

wimpey schreef:
Yopi schreef: Status...
Hoewel het natuurlijk van de zotte is dat spelen bij Villa of WBA qua status beter is dan 3 keer kampioen worden op rij met Ajax en CL-voetbal spelen. Maar dat zeg ik als fan en liefhebber van (goed) voetbal. Voor die jongens is het hun werk en het gaat om de knaken.

Mijn volleyball-maat verruilde clubs in Italie en Belgie als ondergoed. Ieder jaar een ander. Sportief succes: boeien. Van club wisselen betekent tekengeld pakken, exposure. Dat levert meer op dan sportief succes. Nationaal team: mooie gelegenheid om een beter clubcontract in de wacht te slepen.

Ik denk ook dat je zo 'cynisch' wordt in dat wereldje, omdat je nu eenmaal zo goed of slecht bent als je laatste wedstrijd. Op het moment dat je je emotioneel gaat hechten aan een club, teamgenoten, omgeving word je kwetsbaar. Het is nu eenmaal geen baan voor het leven met aan het einde van de rit een gouden klokkie.
Daarom geloof ik ook niet in de aanpak van Ajax om talenten/goede eredivisie-spelers louter voor een habbekrats naar Ajax te willen halen. En dat je daarom spelers als Sana binnenhaalt als gevolg van dit beleid.

Als je iets meer durft te investeren zal er altijd een mispeer tussen zitten, maar grosso modo maak je winst en zien anderen ook de club als springplank.
Whitey on the moon.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 12, 2013 11:45 am

wimpey schreef:

En voor Toivonen, die ook nog maar 1 jaar contract heeft, net als Toby, hopen ze 5 miljoen te vangen. Hoe is dit dan weinig? :confused.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 1:48 pm

En voor Eriksen krijgt Ajax slechts 7 miljoen! :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » vr jul 12, 2013 2:23 pm

Tjesus, we gaan weer vergelijken met Psv, of halen er bedragen bij waarvan men zelf heeft gezegd dat het onzin berichten zijn.

Mag ik, omdat Toby naar de PL. gaat waar nog bakken met geld ligt en zijn staat van dienst aangeven dat ik het een beetje laag bedrag vind en ( als dat bedrag klopt ) zo'n tien miljoen zou verwachten ...?.

Ja, dat mag ik :smile-ajax.gif:
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 12, 2013 2:46 pm

Natuurlijk mag jij dat! :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 12, 2013 3:03 pm

Mart?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 3:28 pm

wimpey schreef:Mijn volleyball-maat verruilde clubs in Italie en Belgie als ondergoed. Ieder jaar een ander. Sportief succes: boeien. Van club wisselen betekent tekengeld pakken, exposure. Dat levert meer op dan sportief succes. Nationaal team: mooie gelegenheid om een beter clubcontract in de wacht te slepen.

Zo is dat. Alleen willen de meeste supporters dat niet geloven. Die hebben een enorme plaat voor hun kop.

Het verschilt natuurlijk wel per speler. Wat Ajax betreft: veel jongens die lang bij ons in de jeugdopleiding hebben rondgelopen, zullen wel íets voelen voor de club. Ze zijn toch groot geworden op de Toekomst. Dat wil niet zeggen dat ze er hun carrièreplanning door laten bepalen, dat komt niet eens bij ze op. Ajax is nooit hun einddoel geweest, ook niet toen ze tien jaar waren. Toen droomden ze al van een mooie club in een grote competitie, van Barcelona, Madrid of Manchester United.

Toby wil naar een grote competitie. Als er niet snel iets beters komt, pakt hij de kans en gaat hij naar Norwich City. Met in zijn achterhoofd het idee daar goed te presteren en een transfer naar een grotere club te verdienen.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jul 12, 2013 10:03 pm

"Are you a happy man, Toby?"

"Yes, most definately, it's a dream come true. Who wouldnt want to play for this fantastic club with its fanatic supporters and great history. As a child I slept under a Norwich comforter you know. And I have to admit a have a fetisj for yellow shirts, which comes in handy right now!"

"What's your ambition?"

"Well the manager said we will play artacking football, that suits me. I'm looking forward to win a lot of prizes with Norwich!"
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jul 12, 2013 11:08 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:"Are you a happy man, Toby?"

"Yes, most definately, it's a dream come true. Who wouldnt want to play for this fantastic club with its fanatic supporters and great history. As a child I slept under a Norwich comforter you know. And I have to admit a have a fetisj for yellow shirts, which comes in handy right now!"

"What's your ambition?"

"Well the manager said we will play artacking football, that suits me. I'm looking forward to win a lot of prizes with Norwich!"
Voetballers kunnen beter hun mond houden, onze nieuwe Ajacieden hebben het riedeltje ook uit hun hoofd geleerd.

Norwich investeert, Southampton koopt een Keniaan voor veel geld, Swansea geeft veel geld uit, voor City, MU en Chelsea is een transfersom niet zo belangrijk, Arsenal, de Spurs en Liverpool investeren, toch kan er maar één kampioen worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 13, 2013 5:56 am

AD Sport: Toby komt er niet uit met Norwich.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 13, 2013 8:59 am

Fer wel lees ik net, opmerkelijk dat een speler er niet uitkomt met de club nadat de clubs rond zijn of is het gewoon tactiek.......
YNWA

999

Bericht door 999 » za jul 13, 2013 9:08 am

"We kwamen er gewoon niet uit"

Met de ambities zat het wel goed, maar Norwich City is er niet in geslaagd om Ajacied Toby Alderweireld tot een transfer te verleiden.

De verdediger leek op weg naar de Engelse club, omdat Ajax enNorwich vrijdag een akkoord over de transfersom van zeven miljoeneuro bereikten. Zaakwaarnemer Soren Lerby sluit nu uit datAlderweireld zijn toekomst voortzet bij de ploeg van trainer ChrisHughton.

"Het was niet zo dat de club niet bij de ambities van Toby zoupassen, we kwamen er gewoon niet uit", verklaart Lerby aan hetAlgemeen Dagblad. Een transfer naar Liverpool is nog wel eenmogelijkheid. Alderweireld en ploeggenoot Christian Eriksen zoudensamen voor 32,5 miljoen euro naar de Merseyside kunnenvertrekken.

Norwich City wordt door het mislopen van Alderweireld er niet vanweerhouden om zich op de Nederlandse markt te roeren. De komst vanFC Twente-middenvelder Leroy Fer is op enkele formaliteiten narond, terwijl Ola Toivonen van PSV al langer op het verlanglijstjestaat.
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » za jul 13, 2013 9:17 am

999 schreef:
"We kwamen er gewoon niet uit"

Met de ambities zat het wel goed, maar Norwich City is er niet in geslaagd om Ajacied Toby Alderweireld tot een transfer te verleiden.

De verdediger leek op weg naar de Engelse club, omdat Ajax enNorwich vrijdag een akkoord over de transfersom van zeven miljoeneuro bereikten. Zaakwaarnemer Soren Lerby sluit nu uit datAlderweireld zijn toekomst voortzet bij de ploeg van trainer ChrisHughton.

"Het was niet zo dat de club niet bij de ambities van Toby zoupassen, we kwamen er gewoon niet uit", verklaart Lerby aan hetAlgemeen Dagblad. Een transfer naar Liverpool is nog wel eenmogelijkheid. Alderweireld en ploeggenoot Christian Eriksen zoudensamen voor 32,5 miljoen euro naar de Merseyside kunnenvertrekken.

Norwich City wordt door het mislopen van Alderweireld er niet vanweerhouden om zich op de Nederlandse markt te roeren. De komst vanFC Twente-middenvelder Leroy Fer is op enkele formaliteiten narond, terwijl Ola Toivonen van PSV al langer op het verlanglijstjestaat.
Ajax zou Alderweireld voor 7 miljoen naar Norwich willen laten gaan en voor Alderweireld en Eriksen samen 32,5 miljoen vragen aan Liverpool. Dan zou Eriksen 25 miljoen moeten kosten (Liverpool weet nu de prijs van Alderweireld). Dat is andere koek dan de ca 8 miljoen die tot nu toe genoemd werd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 13, 2013 9:23 am

25 miljoen voor Eriksen die nog een éénjarig contract heeft? Lijkt me erg veel.
YNWA

Plaats reactie