10 man in wit tenue met een brede rode baan en een daarvan op het middenveld is dan Maher. Ik vind de vraag niet zo relevant. Je zet hem neer waar hij het beste tot zijn recht komt, punt naar achteren is dat dan rechtshalf lijkt me, bij de punt naar voren zet je hem op 10. En dan belandt er een mindere middenvelder op de bank. Ik zie geen reden om bij deze inmiddels fictieve transfer ineens de wedstrijdbespreking die ik in plaats van De Boer zou doen uit te tikken. Dat zijn allemaal details die in transferverband niet zo relevant zijn.Marillion schreef:Het kan zijn dat ik Wimpey helemaal verkeerd begrijp maar ik doe gewoon een gooi. Hoe zou Ajax er uit zien onder jou leiding als Maher nu wel zou worden gehaald?
?Yopi schreef:Nu weten we het zeker.Le T. schreef:Dus behalve dat Maher een gemis is voor de liefhebber en voor de ambitie komend seizoen, is het ook een bevestiging dat het TH de volgende stap helemaal niet wil zetten en dat ze ook niet het oog voor talent en de besluitvaardigheid daartoe hebben.![]()
Het balletje rondschuiven dat kennen we inmiddels wel, en ook is duidelijk geworden dat je daarmee de aansluiting bij de Europese subtop niet vindt, en dat het zelfs niet goed genoeg is om daarmee elke Nederlandse tegenstander te kunnen verslaan. Dan moet je transferbeleid dus in dienst staan van een volgende stap, en dat kan dan niks anders zijn dan het positiespel in te vullen met betere spelers, met meer creativiteit, techniek, gogme, handelingssnelheid en wat meer gif zou ook niet verkeerd zijn.Wat klets je, waarom zou het TH de volgende stap niet willen zetten? En waarom zou je daar per se Maher voor nodig hebben?
Maar als je dan een groot talent en een echte Ajaxvoetballer als Maher die zichzelf notabene op een presenteerblaadje legt niet wil maar liever met De Jong doorgaat en interesse in Duarte toont, dan wil het TH blijkbaar liever vasthouden aan de illusie dat het voldoende is zo en dat je wel iets in Europa te zoeken hebt als dat soort spelers nog beter worden in de bal naar elkaar toeschuiven.