Rishi schreef:Van Gaal meent het gewoon. Zulke woorden kunnen niet anders gezegd worden.
Natuurlijk meent hij het. Die vent is geschift.

Moderator: mods
Rishi schreef:Van Gaal meent het gewoon. Zulke woorden kunnen niet anders gezegd worden.
www.parool.nlGuardiola krijgt 278 miljoen euro om spelers te kopen
Het zal Pep Guardiola komende zomer niet ontbreken aan financiële middelen wanneer hij het sportieve roer in handen krijgt bij Bayern München. De Duitse topclub stelt hem liefst 278 miljoen euro (238 miljoen pond) ter beschikking om nieuwe spelers naar Beieren te halen.
Volgens de Britse krant The Independent mikt Guardiola in eerste instantie op Luis Suárez (Liverpool) en Radamel Falcao (Atletico Madrid). Beide spitsen spelen dit seizoen de pannen van het dak bij hun club en troffen al meer dan twintig keer raak. Er hangt dan ook een stevig prijskaartje rond hun nek.
Eerder deze maand maakte Bayern bekend dat de 42-jarige Guardiola vanaf medio 2013 de nieuwe coach wordt van de Duitse recordkampioen. De Spanjaard laste na vier uiterst succesvolle seizoenen bij Barcelona een sabbatjaar in en had de keuze uit een rist topploegen. In München tekende hij een contract voor drie jaar. Guardiola volgt er Jupp Heynckes op.
Marillion schreef:Ik zou als speler ook wel eens een keer een paar prijzen willen winnen. De kans dat hij daar bij Bayern in zou slagen is groter als bij Liverpool. Daarbij is de Bundesliga gewoon een hele aantrekkelijke competitie. Als ik hem was zou ik er dus wel interesse in hebben.
En nooit een prijs winnen in je carriere?InnerHarbour schreef:Hij zou wel gek zijn om uit de mooiste competitie en bij een van de mooiste clubs ter wereld weg te gaan.
Kan allemaal wel zo zijn, IH. Ik ben er, helaas, nog nooit geweest. Maar Bayern Munchen is een TOPclub. Liverpool is subtop. En zelfs dat niet eens.InnerHarbour schreef:Liverpool IS voetbal, je hoeft alleen maar Anfield op te lopen, dan voel je dat in al je vezels. BM in zijn nieuwbouw stadion is met afstand de meest onsympathieke club uit een tweede rangs competitie IMO. Maar denk er gerust anders over.
Dat dus. Schijt elftal.999 schreef:Liverpool speelt horken voetbal.