Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Duitsland

Bericht door Yopi » ma jan 21, 2013 2:22 pm

Rishi schreef:Van Gaal meent het gewoon. Zulke woorden kunnen niet anders gezegd worden.

Natuurlijk meent hij het. Die vent is geschift. :aai.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jan 21, 2013 2:30 pm

Overal waar Van Gaal opduikt, zie je Yopi, wimpey en IH. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2013 2:37 pm

Net als deze opmerking. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 29, 2013 1:55 pm

Guardiola krijgt 278 miljoen euro om spelers te kopen

Het zal Pep Guardiola komende zomer niet ontbreken aan financiële middelen wanneer hij het sportieve roer in handen krijgt bij Bayern München. De Duitse topclub stelt hem liefst 278 miljoen euro (238 miljoen pond) ter beschikking om nieuwe spelers naar Beieren te halen.

Volgens de Britse krant The Independent mikt Guardiola in eerste instantie op Luis Suárez (Liverpool) en Radamel Falcao (Atletico Madrid). Beide spitsen spelen dit seizoen de pannen van het dak bij hun club en troffen al meer dan twintig keer raak. Er hangt dan ook een stevig prijskaartje rond hun nek.

Eerder deze maand maakte Bayern bekend dat de 42-jarige Guardiola vanaf medio 2013 de nieuwe coach wordt van de Duitse recordkampioen. De Spanjaard laste na vier uiterst succesvolle seizoenen bij Barcelona een sabbatjaar in en had de keuze uit een rist topploegen. In München tekende hij een contract voor drie jaar. Guardiola volgt er Jupp Heynckes op.
www.parool.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 29, 2013 1:57 pm

:baaa.gif:

Hebben wij misschien nog spelers in huis waar ze interesse in hebben? Dan zullen we de vraagprijs alvast aanpassen aan hun budget.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jan 29, 2013 2:09 pm

Moet Suarez dat (als het klopt) wel willen? Ik vind het een mooiere club, met een mooiere coach (eigenlijk valt dat ook nog te bezien worden), en veel meer kans op prijzen. Aan de andere kant is het een veel mindere competitie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 29, 2013 2:14 pm

Ik zou als speler ook wel eens een keer een paar prijzen willen winnen. De kans dat hij daar bij Bayern in zou slagen is groter als bij Liverpool. Daarbij is de Bundesliga gewoon een hele aantrekkelijke competitie. Als ik hem was zou ik er dus wel interesse in hebben.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 29, 2013 2:16 pm

Hij zou wel gek zijn om uit de mooiste competitie en bij een van de mooiste clubs ter wereld weg te gaan.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jan 29, 2013 2:40 pm

Marillion schreef:Ik zou als speler ook wel eens een keer een paar prijzen willen winnen. De kans dat hij daar bij Bayern in zou slagen is groter als bij Liverpool. Daarbij is de Bundesliga gewoon een hele aantrekkelijke competitie. Als ik hem was zou ik er dus wel interesse in hebben.

Met Liverpool gaat hij niks pakken, maar de vraag is dus als hij al vertrekt bij Liverpool, of er hij niet naar een andere Engelse topclub zou kunnen, of wellicht naar Spanje. Uiteraard dus naar een club die wel om de prijzen meedoet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 29, 2013 2:47 pm

Tja, dat is een andere situatie. Als er meerdere topclubs komen kan hij kijken welke de meest interessante is. Maar als het gaat tussen Liverpool en Bayern dan is de kans op prijzen bij die laatste club veel groter. Helemaal als er daar kennelijk zo'n enorm budget vrij komt.

De Bundesliga is bovendien gewoon een prachtige competitie. Er is niets mis mee om daar te spelen, en dan ook nog bij de grootste club.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 2:56 pm

InnerHarbour schreef:Hij zou wel gek zijn om uit de mooiste competitie en bij een van de mooiste clubs ter wereld weg te gaan.
En nooit een prijs winnen in je carriere?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 2:57 pm

Bayern Munchen is bovendien ook een grotere club dan Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 29, 2013 3:10 pm

Liverpool IS voetbal, je hoeft alleen maar Anfield op te lopen, dan voel je dat in al je vezels. BM in zijn nieuwbouw stadion is met afstand de meest onsympathieke club uit een tweede rangs competitie IMO. Maar denk er gerust anders over.
YNWA

999

Bericht door 999 » di jan 29, 2013 3:13 pm

Liverpool speelt horken voetbal.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 3:17 pm

InnerHarbour schreef:Liverpool IS voetbal, je hoeft alleen maar Anfield op te lopen, dan voel je dat in al je vezels. BM in zijn nieuwbouw stadion is met afstand de meest onsympathieke club uit een tweede rangs competitie IMO. Maar denk er gerust anders over.
Kan allemaal wel zo zijn, IH. Ik ben er, helaas, nog nooit geweest. Maar Bayern Munchen is een TOPclub. Liverpool is subtop. En zelfs dat niet eens.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 29, 2013 3:25 pm

Liverpool is wat mij betreft wel degelijk een prachtige club. Kijk alleen maar naar de erelijst die de club kan overleggen. Er zijn er weinig die dat overtreffen. Ik ben er zelf ook twee keer geweest. Een keer voor een rondleiding door Anfield en een keer met Liverpool - Manchester United. Genieten geblazen.

Maar voor iemand als Suarez gaat het ook om de prijzen die hij kan winnen. En voorlopig ziet dat er bij Liverpool niet zo gunstig uit. De club is vooralsnog afgehaakt bij de top in Engeland. Dat kan veranderen maar dan moet er wel het nodige gebeuren. Als hij nu de kans zou krijgen om naar Munchen te gaan heeft hij zeer waarschijnlijk een grotere kans op prijzen te winnen en ik sluit niet uit dat hij er dan ook nog eens meer gaat verdienen. Tja, dan is de keuze voor hem denk ik snel gemaakt.

En zowel Bayern als de Bundesliga zijn natuurlijk ook bepaald geen slechte omgeving voor een voetballer. Even los van of je de uitstraling van de club prettig vind. Ook Bayern kan een indrukwekkende erelijst overleggen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 3:33 pm

Ik denk zelfs dat Bayern meer gewonnen heeft dan Liverpool. Allebei mooie clubs hoor. Maar ik zou het wel weten.

278 miljoen? Daar kan je wel aardig wat spelers van kopen.

Maar dan zal er ook wel wat weg mogen.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jan 29, 2013 4:23 pm

999 schreef:Liverpool speelt horken voetbal.
Dat dus. Schijt elftal.
Face your fears and live your dreams, No Fear

beelzebub

Bericht door beelzebub » di jan 29, 2013 10:30 pm

Bayern heeft dat toch niet nodig, zoveel aankopen? Tot een paar jaar terug was dat ook niet hun filosofie om zoveel te spenderen aan spelers. Kan we wel herinneren dat Suarez z'n zaakwaarnemer de broer van Guardiola is...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 10:52 pm

Suarez en Falcao kopen kost al 100 miljoen. Nog een verdediger centraal erbij.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » wo jan 30, 2013 11:33 am

Ik snap alleen niet goed waarom Guardiola interesse zou hebben in Suarez...geweldige aanvaller natuurlijk, maar hij is tactisch erg zwak. Suarez moet zijn eigen gang kunnen gaan voorin, wat ik niet vind passen bij de ideeën van Guardiola.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jan 30, 2013 11:39 am

Schwalbe is natuurlijk wel een Duits woord.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Arthur

Bericht door Arthur » wo jan 30, 2013 11:50 am

Ik kan me niet voorstellen dat Guardiola Bayern gaat laten voetballen als Barça. Daar heb je ongeveer 11 andere spelers voor nodig.
Daarom is het natuurlijk wel interessant om te zien of hij het trucje onder andere omstandigheden ook beheerst. Ik betwijfel het, eerlijk gezegd.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 30, 2013 11:58 am

Ik denk het wel.

Iemand als Pep is intelligent genoeg om te snappen dat hij niet zo als Barca kan voetballen.
Maar met een Schweini, Lahm, Muller en nog een Ribery heb je wel een basis voor goed positiespel. En dat blijft toch de basis.

Suarez zou een vrije rol kunnen krijgen. Die man is een one-man-army.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za feb 09, 2013 6:14 pm

HSV wint met 1-4 bij Dortmund en Leverkusen speelt met 3-3 gelijk bij Gladbach waardoor het er voor Bayern nog florisanter uit gaat zien. Zeker als ze zo winnen van Schalke.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie