MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » zo aug 26, 2012 7:04 am

RS gaan opnieuw beginnen, gaat misschien 1 of 2 jaar duren maar met hun diepe zakken komen ze terug. Crawford zal beter tot zijn recht komen in dat grote outfield, starting pitching dat van de AL naar de NL gaat ziet zijn ERA met een half punt dalen en Gonzalez is en blijft een goede slagman.

De Dodgers zijn sterker geworden, geen twijfel mogelijk, San Fran en Dubbel zijn niet blij. :drecul.gif:
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo aug 26, 2012 7:30 am

In September ben ik in Houston. Is het de moeite waard om een wedstrijd mee te pikken? Ze spelen tegen de Cubs als ik er ben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 26, 2012 8:27 am

Houston heeft een leuk ballpark waarvan het dak dicht kan en de airco aan als het te warm wordt, dus dat is al de moeite om te gaan kijken.

Het zijn twee van de mindere teams in de NL Central maar omdat ze tegen elkaar spelen kan het wel een leuke wedstrijd worden. Beide geen geweldige pitching dus de slagmensen hebben een kans om aan hun slaggemiddelde te werken.

Spelers om op de letten:

Cubs: David DeJesus met een prachtig .357 OBP en de oude Alfonso Soriano staat toch alweer op 23 HR.

Houton: Jose Altuve heeft eveneens een mooi OBP, .353.
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo aug 26, 2012 10:02 pm

Bedankt IH!

Denk dat ik m'n klanten maar meeneem, kan ik 't tenminste declareren :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 30, 2012 9:00 pm

Orioles winnen de serie tegen de White Sox. Dit is iets van de 24st serie die ze winnen. Ze zijn 72 en 58, staan 3 wedstrijden achter op de MFY en op een WC plaats. Wie zijn die gasten. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do aug 30, 2012 9:20 pm

Hahaha, geniet er van!

Ik moet het doen met brokjes als het winnen van de serie tegen de Phillies deze week. :headbang.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 9:16 am

Juist maar dat zijn ook de leuke brokjes. :ajaxsmiley.gif:

Wat is er met de Phillies aan de hand heb dat helemaal niet gevolgd maar 17 wedstrijden achter Washington, 9 wedstrijden acher in de WC, is daar die geweldige pitching ingestort?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr aug 31, 2012 9:31 am

InnerHarbour schreef:Juist maar dat zijn ook de leuke brokjes. :ajaxsmiley.gif:

Wat is er met de Phillies aan de hand heb dat helemaal niet gevolgd maar 17 wedstrijden achter Washington, 9 wedstrijden acher in de WC, is daar die geweldige pitching ingestort?
Yep. Halladay heeft een dramatisch seizoen (ook wat blessures). Lee heeft zijn eerste 10 wedstrijden of zo verloren en alleen Hamels presteert op niveau. Heb je het wel over 60m+ aan salaris voor die drie...
Matig slaan, soms shaky bullpen. Met name voor de AS hebben ze het dramatisch laten liggen (op een zeker moment 20 wedstrijden achter Nationals). Geloof dat ze het na de AS wel beter doen en zo rond de .500 spelen. Maar zo precies volg ik hen ook weer niet. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » zo sep 02, 2012 9:03 pm

Mets sweep Marlins in Miami.

O's zijn op het moment lekker bezig tegen de Yanks in de Bronx.

zeux

Bericht door zeux » zo sep 02, 2012 9:30 pm

Hoor net van de commentatoren dat dit het eerste seizoen sinds 1976 is dat de O's drie series in New York winnen.

zeux

Bericht door zeux » zo sep 02, 2012 11:10 pm

Weaver krijgt een comebacker vol op de bovenarm (werparm), is er nu afgehaald. Hoop voor hem (en Angels) dat het meevalt.

Die Angels mogen overigens wel eens gaan slaan. Heb een zwik ervan in mijn fantasy en ik kan wel wat hits en rbi's gebruiken...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo sep 02, 2012 11:53 pm

Zeux schreef:Weaver krijgt een comebacker vol op de bovenarm (werparm), is er nu afgehaald. Hoop voor hem (en Angels) dat het meevalt.

Die Angels mogen overigens wel eens gaan slaan. Heb een zwik ervan in mijn fantasy en ik kan wel wat hits en rbi's gebruiken...
:elephantrose.gif:
Helemaal nop...

of toch nog?

Matige ab van aybar en over. oak en bal winnen weer, schluss met dit seizoen!

zeux

Bericht door zeux » ma sep 03, 2012 7:08 am

Nah, jullie doen nog volop mee in de wild card hoor Dubbel.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 03, 2012 7:30 am

Zeux schreef:Hoor net van de commentatoren dat dit het eerste seizoen sinds 1976 is dat de O's drie series in New York winnen.
Ik hoorde het ook, juist dit soort dingen maakt het sweeter. Kijk het zit ons ook niet tegen natuurlijk zo eerlijk moet je ook zijn, de MFY missen Pay-rod, Teixeira en sinds vrijdag ook nog een Granderson tja dat helpt wel. De Red Sox houden een fire sale en Tampa mist wat. Bij de Orioles komt het allemaal samen. De pitching is gaan lopen en we hebben een geweldige pen. Als er een niks slaat zoals Jones de vorige weken pakt Markakes het op en nu ineens Reimold met 4 homers in 3 wedstrijden. Tillmann gaat er gisteren uit met een slechte elleboog na drie innings en Hammel komt van de DL dit soort dingen die als je voor een playofff plaats vecht precies mee moeten zitten. Ik geniet er overigens met volle teugen van of ze het nu redden of niet, baseball in september dat ergens om gaat, dat is 15 jaar geleden voor de O's. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 03, 2012 9:17 pm

Pay-rod is terug bij de MFY die ondanks dat verliezen van Tampa, laten de O's nu 5 min. geleden van Toronto winnen. Nog maar 1 wedstrijd achter dat team uit de Bronx. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo sep 05, 2012 6:15 am

Afbeelding

:ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr sep 07, 2012 6:46 am

YNWA

zeux

Bericht door zeux » za sep 08, 2012 2:30 pm

Since August 18, a span of 19 games, Mets starting pitching has pitched to a 2.78 ERA – the team is 9-10 over that span and have scored three runs or less in 14 of those 19 games.

In the first half, the Mets hit .269 with runners in scoring position – the Mets have hit .205 with runners in scoring position since the second half and are 19-33 over that span.
Grrrrr.
Eerst was het de bullpen. Na de AS stortte alles in elkaar, maar met name de pitching. En nu slaan ze geen flikker meer. *zucht*
Het goede nieuws is dat die mooie werpcijfers zijn bereikt met jonkies als Harvey en Hefner op de heuvel. Supertalent Wheeler komt eraan en Gee is volend jaar terug van een blessure. Dickey-Niese-Gee-Harvey-Hefner-Wheeler begint op een aardig pitching roster te lijken. En dan heb je nog Pelfrey als potentiële closer en Mejia als versterking van de bullpen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 09, 2012 6:52 am

Terug in first place maar nadat die fat fuck Sabatini Nick op zijn hand gooide (gebroken duim, eruit voor zes weken) ben ik bang dat het hier stopt, Nick had een .386 OBP als leadoff hitter. De O's hebben een te smalle rooster om zo'n goede speler te missen, het is overigens hun derde leadoff hitter op de DL.

Kut, tering, klote, heel die MFY bestaan uit pote!
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 10, 2012 9:22 pm

Deze week is de week van de waarheid, drie wedstrijden thuis tegen Tampa en drie wedstrijden uit tegen Oakland, wie het weet mag het zeggen, eigenlijk moet je beide series winnen maar ja...........
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 13, 2012 6:08 pm

De eerste serie is gewonnen van Tampa, op dit moment spelen we voor de sweep!
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr sep 14, 2012 6:05 am

InnerHarbour schreef:De eerste serie is gewonnen van Tampa, op dit moment spelen we voor de sweep!
:blub.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr sep 14, 2012 5:27 pm

Het wordt close voor jullie. Yanks directe concurrentie voor de divisietitel, Tampa, Detroit en Angels maar een game of 3-5 achter jullie voor Wild Card. Mooiste is divisie winnen natuurlijk. Anders ga je die wildcard-playoff in. Is het na 1 wedstrijd misschien alsnog over.

Zat ook even bij NL te kijken. Phillies zijn met inhaalrace bezig. Nog maar 4 games achter St. Louis voor WC-spot.

Als je kijkt sinds AS-game (10 juli) is dit de win-loss:

Washington 40-20
Phillies 35-22
Atlanta 35-24
Marlins 22-37
Mets 19-38

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 15, 2012 11:46 am

Tuurlijk is het winnen van de divisie het mooiste, de WC is ook goed en het kan zelfs nog helemaal misgaan, wij Orioles fans zijn realisten hoor, we nemen niets als vanzelfsprekend aan zoals die van bij voorbeeld de RS of dat team uit de Bronx die er elk jaar maar weer vanuit gaan dat ze het postseason halen.

Natuurlijk zouden we erg teleurgesteld zij als we de playoffs niet halen en er zijn erbij die het al over de WS hebben maar dat is niet realistisch. :hypocrite.gif:

Er is iets in de O’s geslopen na de Allstar break wat niet veel mensen verwacht hadden. Iets van oké we hebben geen team vol met supersterren maar wij kunnen fundamental baseball spelen met een zeer goede defence en pitching. Ik zie wel hoe ver ze komen Zeux maar ik zweer het je, mochten ze bij toeval in de WS terechtkomen zit ik in het vliegtuig, no way dat ik niet in Balmer ben als dat gebeurt, kaartjes of niet, ik moet erbij zijn.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za sep 15, 2012 3:41 pm

Ja, dat kan ik me voorstellen! Zeker in Baltimore. Ga je gewoon in de InnerHarbour zitten. Ik was in 86 in New York toen Mets NL wonnen, midtown manhattan. Was cool, maar het verzuipt wel in de stad natuurlijk, zeker als die stad Yankee Town is...

Plaats reactie