De Dodgers zijn sterker geworden, geen twijfel mogelijk, San Fran en Dubbel zijn niet blij.

Moderator: mods
Yep. Halladay heeft een dramatisch seizoen (ook wat blessures). Lee heeft zijn eerste 10 wedstrijden of zo verloren en alleen Hamels presteert op niveau. Heb je het wel over 60m+ aan salaris voor die drie...InnerHarbour schreef:Juist maar dat zijn ook de leuke brokjes.![]()
Wat is er met de Phillies aan de hand heb dat helemaal niet gevolgd maar 17 wedstrijden achter Washington, 9 wedstrijden acher in de WC, is daar die geweldige pitching ingestort?
Zeux schreef:Weaver krijgt een comebacker vol op de bovenarm (werparm), is er nu afgehaald. Hoop voor hem (en Angels) dat het meevalt.
Die Angels mogen overigens wel eens gaan slaan. Heb een zwik ervan in mijn fantasy en ik kan wel wat hits en rbi's gebruiken...
Ik hoorde het ook, juist dit soort dingen maakt het sweeter. Kijk het zit ons ook niet tegen natuurlijk zo eerlijk moet je ook zijn, de MFY missen Pay-rod, Teixeira en sinds vrijdag ook nog een Granderson tja dat helpt wel. De Red Sox houden een fire sale en Tampa mist wat. Bij de Orioles komt het allemaal samen. De pitching is gaan lopen en we hebben een geweldige pen. Als er een niks slaat zoals Jones de vorige weken pakt Markakes het op en nu ineens Reimold met 4 homers in 3 wedstrijden. Tillmann gaat er gisteren uit met een slechte elleboog na drie innings en Hammel komt van de DL dit soort dingen die als je voor een playofff plaats vecht precies mee moeten zitten. Ik geniet er overigens met volle teugen van of ze het nu redden of niet, baseball in september dat ergens om gaat, dat is 15 jaar geleden voor de O's.Zeux schreef:Hoor net van de commentatoren dat dit het eerste seizoen sinds 1976 is dat de O's drie series in New York winnen.
Grrrrr.Since August 18, a span of 19 games, Mets starting pitching has pitched to a 2.78 ERA – the team is 9-10 over that span and have scored three runs or less in 14 of those 19 games.
In the first half, the Mets hit .269 with runners in scoring position – the Mets have hit .205 with runners in scoring position since the second half and are 19-33 over that span.
InnerHarbour schreef:De eerste serie is gewonnen van Tampa, op dit moment spelen we voor de sweep!