Volgens mij verschillen we hierin van mening.. Onze nieuwe aanvoerder.. BV. Hoort niet thuis in dit Ajax1.. Op het middenveld komt ie te kort en in de spits is het noodgedwongen.. Maar zal altijd spelen. Eriksen is een groeibriljant maar heeft zich bijna niet ontwikkeld verleden jaar. Theo was op voorspraak van FdB naar de Arena gehaald.. heeft Theo ook verkeerd laten voetballen..999 schreef:Tis weer zover, men weet weer precies wat de Boer heeft gezegd tegen Janssen.Als je goed luisterd naar wat de Boer zegt dan lijkt het me heel simpel:Ondanks dat Janssen balengrijk is ( zou kunnen zijn ) voor het elftal zal de Boer toch met regelmaat AJAX afstemmen op de tegenstander en kiezen voor een middenveld zonder Janssen.In principe telt deze " nieuwe " zienswijze van de Boer voor elke speler.Hoe belangrijk de speler ook is voor het elftal.Vorig seizoen met veel bombarie gehaald door Frank, de eerste wedstrijden ziende blind onze Frank.Net op tijd werd Frank wakker.En nu weinig tot geen pogingen om Janssen te behouden.
Ook dit had de Boer weer veel slimmer moeten aanpakken.Overgens is dat leuk voor de buhne dat geschreeuw langs de kant bij de drinkpause vorige wedstrijd tegen Nec.Maar ook dat sloeg nutuurlijk helemaal nergens op.Zeker niet als even er voor het de Boer zelf is die met verkeerde tijdstip en volgorde wissel de mist in gaat.
Nu Vertonghen weg is, had hij Theo aanvoerder moeten maken en moeten zeggen jij bent mijn middenvelder en belangrijk.. Maar nee hij kiest voor Siem de Jong.. In mijn ogen en ik vermoed van een heleboel meer... een verkeerde keuze.