Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Viergever kan trouwens wel heel aardig uit de voeten als verdedigende middenvelder, dan is zijn gebrek aan kopkracht ook minder belangrijk. Daarnaast is hij natuurlijk een prima voetballende LCV.
Gouweleeuw staat echt heel vaak op een meter of twee te dekken. Snap de hype totaal niet.De Dominee schreef:Ik heb 0 minuten Eredivisie voetbal gezien afgelopen weekend, was weg. Was het zo slecht? Zal me niks verbazen als FdB nu wat meer krediet heeft bij het TH en Marc Overmars ivm de vele verkopen en het mislopen van Narsingh en Assaidi. Heb het idee dat FdB Moisander heel graag wil hebben...Frisse schreef:Gouweleeuw weer zien dekken tegen NEC? Liet zelfs Platje geheel vrij inkoppen.
Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
En kost hetzelfde / niet veel meer dan Moisander. Veel logischere keuze wat mij betreft.Baseman schreef:Viergever kan trouwens wel heel aardig uit de voeten als verdedigende middenvelder, dan is zijn gebrek aan kopkracht ook minder belangrijk. Daarnaast is hij natuurlijk een prima voetballende LCV.
Gouweleeuw is vooral voetballend interessant. Moisander is dan wel inzetbaar op links en rechts, maar heeft naar mijn idee het Ajax niveau gewoon niet. Woon in Alkmaar en alle AZ'ers om mij heen lachen zich rot om de interesse van Ajax. Bieden aan hem gratis weg te brengen etc, zolang we Viergever maar met rust laten. Zegt wel wat, lijkt me.Frisse schreef:Gouweleeuw staat echt heel vaak op een meter of twee te dekken. Snap de hype totaal niet.De Dominee schreef:Ik heb 0 minuten Eredivisie voetbal gezien afgelopen weekend, was weg. Was het zo slecht? Zal me niks verbazen als FdB nu wat meer krediet heeft bij het TH en Marc Overmars ivm de vele verkopen en het mislopen van Narsingh en Assaidi. Heb het idee dat FdB Moisander heel graag wil hebben...Frisse schreef:Gouweleeuw weer zien dekken tegen NEC? Liet zelfs Platje geheel vrij inkoppen.
Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Gouweleeuw is op dit moment nog een heel stuk minder dan Moisander.
Of je haalt de jongere Yoshida. Is ook nog eens duidelijk completer dan Moisander.Frisse schreef: Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Probeerde meer de waarschijnlijke argumenten van Frank de Boer weer te geven. En duidelijk te maken dat Gouweleeuw wellicht niet zo heel bijzonder is. 

Vreemd genoeg wordt hij niet in verband gebracht met Ajax, tot heden althans. Misschien al te duur?wimpey schreef:Of je haalt de jongere Yoshida. Is ook nog eens duidelijk completer dan Moisander.Frisse schreef: Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Volgens mij wil Frank de Boer per se een linksbenige centrale verdediger.
Moisander is rechtsbenig.D_skilled schreef:Volgens mij wil Frank de Boer per se een linksbenige centrale verdediger.
- InnerHarbour
Laten we nu op de eerste plaats eens een bijzonder goede verdediger aantrekken en ons eens wat minder druk maken of hij een prima voetballer is.
YNWA
Daarom zeg ik: Yoshia. Is namelijk zowel... als ook... En heeft nog een contract van een jaar bij VVV. Echt, de topclubs in NL zitten te snurken.InnerHarbour schreef:Laten we nu op de eerste plaats eens een bijzonder goede verdediger aantrekken en ons eens wat minder druk maken of hij een prima voetballer is.
Wimpey heb je aandelen in die gozer?
Sssshhhhhh.Alexander schreef:Wimpey heb je aandelen in die gozer?
In iedere linie wil De Boer er nog een speler bij. "Ajax staat er financieel goed voor, we hebben geld gebeurd, maar we smijten er niet mee. We hopen de geldstroom binnen Nederland te houden, maar als dat niet lukt, gaan we verder kijken."
Waarom zou Ajax dat willen? Beetje een vreemde doelstelling. Zeker gezien de andere NL clubs ons al jarenlang lachend een poot uitdraaien bij transfers en de verdeling van de televisiegelden.
Waarom ben jij in hemelsnaam zo weg van Yoshida Wimpey?
Die gast imponeerde alleen tijdens de OS, tussen mannekes van -23...in de Eredivisie was het hooguit redelijk, maar meestal weinig.
Dus wat mij betreft luistert Ajax naar je
Die gast imponeerde alleen tijdens de OS, tussen mannekes van -23...in de Eredivisie was het hooguit redelijk, maar meestal weinig.
Dus wat mij betreft luistert Ajax naar je

Ik heb nieuws voor je Frank, in Nederland lukt het niet tenzij je echt bij categorie Armenteros wilt uitkomen.wimpey schreef:In iedere linie wil De Boer er nog een speler bij. "Ajax staat er financieel goed voor, we hebben geld gebeurd, maar we smijten er niet mee. We hopen de geldstroom binnen Nederland te houden, maar als dat niet lukt, gaan we verder kijken."
- Ajaciedjuh
Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.
Links: Sana, Boerrigter en Fischer. Rechts: aankoop, Sulejmani en Lukoki.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ook in de eredivisie een prima speler tussen al die prut van VVV.Baseman schreef:Waarom ben jij in hemelsnaam zo weg van Yoshida Wimpey?
Marcelo, wo ho ho ho. Fredjuh Bouma. Daar kan geen verdediger in NL aan tippen natuurlijk!Dus wat mij betreft luistert Ajax naar je
Ik denk dat FdB met de vuist op tafel heeft geslagen. Hij heeft Moisander en Narsingh (de jongens die hij wilde hebben) niet gekregen door de zuinige koers van directie / RvC.De Dominee schreef:Waarom zou Ajax dat willen? Beetje een vreemde doelstelling.
Dié waren - volgens de media - op de 'trip' van Barca-B. En daarvan is ook nog niemand gekomen.
Dus is FdB nu weer aan zet. Dus: spelers die de taal en de nederlandse voetbalcultuur kennen.
Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.wimpey schreef: Ook in de eredivisie een prima speler tussen al die prut van VVV.
Dit komend van de man die Marcelo een uitstekende verdediger vindt.Baseman schreef: Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op de vleugels ligt toch de prioriteit helemaal niet? We hebben als de sodemieter 1 en liefst 2 CV's nodig en een (back up) spits. En misschien een middenvelder als, naast Vurnon, ook Theo vertrekt.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Biglia van Anderlecht heb ik altijd wel een leuke speler gevonden!
- Ajaciedjuh
Nee natuurlijk niet. Prioriteit 1 is een verdediger, maar ook een nummer 6. Huren is wat mij betreft een optie als je geloofd in Denswil en Boccara.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Op de vleugels ligt toch de prioriteit helemaal niet? We hebben als de sodemieter 1 en liefst 2 CV's nodig en een (back up) spits. En misschien een middenvelder als, naast Vurnon, ook Theo vertrekt.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Moet je voorstellen hoe slecht Yoshida dan wel niet iswimpey schreef:Dit komend van de man die Marcelo een uitstekende verdediger vindt.Baseman schreef: Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.