Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Baseman

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Baseman » vr aug 17, 2012 1:51 pm

Viergever kan trouwens wel heel aardig uit de voeten als verdedigende middenvelder, dan is zijn gebrek aan kopkracht ook minder belangrijk. Daarnaast is hij natuurlijk een prima voetballende LCV.

Frisse

Bericht door Frisse » vr aug 17, 2012 2:07 pm

De Dominee schreef:
Frisse schreef:Gouweleeuw weer zien dekken tegen NEC? Liet zelfs Platje geheel vrij inkoppen. :excited.gif:
Ik heb 0 minuten Eredivisie voetbal gezien afgelopen weekend, was weg. Was het zo slecht? Zal me niks verbazen als FdB nu wat meer krediet heeft bij het TH en Marc Overmars ivm de vele verkopen en het mislopen van Narsingh en Assaidi. Heb het idee dat FdB Moisander heel graag wil hebben...
Gouweleeuw staat echt heel vaak op een meter of twee te dekken. Snap de hype totaal niet.

Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 17, 2012 2:18 pm

Baseman schreef:Viergever kan trouwens wel heel aardig uit de voeten als verdedigende middenvelder, dan is zijn gebrek aan kopkracht ook minder belangrijk. Daarnaast is hij natuurlijk een prima voetballende LCV.
En kost hetzelfde / niet veel meer dan Moisander. Veel logischere keuze wat mij betreft.
Frisse schreef:
De Dominee schreef:
Frisse schreef:Gouweleeuw weer zien dekken tegen NEC? Liet zelfs Platje geheel vrij inkoppen. :excited.gif:
Ik heb 0 minuten Eredivisie voetbal gezien afgelopen weekend, was weg. Was het zo slecht? Zal me niks verbazen als FdB nu wat meer krediet heeft bij het TH en Marc Overmars ivm de vele verkopen en het mislopen van Narsingh en Assaidi. Heb het idee dat FdB Moisander heel graag wil hebben...
Gouweleeuw staat echt heel vaak op een meter of twee te dekken. Snap de hype totaal niet.

Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Gouweleeuw is vooral voetballend interessant. Moisander is dan wel inzetbaar op links en rechts, maar heeft naar mijn idee het Ajax niveau gewoon niet. Woon in Alkmaar en alle AZ'ers om mij heen lachen zich rot om de interesse van Ajax. Bieden aan hem gratis weg te brengen etc, zolang we Viergever maar met rust laten. Zegt wel wat, lijkt me.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Frisse

Bericht door Frisse » vr aug 17, 2012 2:41 pm

Gouweleeuw is op dit moment nog een heel stuk minder dan Moisander.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 2:48 pm

Frisse schreef: Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Of je haalt de jongere Yoshida. Is ook nog eens duidelijk completer dan Moisander.

Frisse

Bericht door Frisse » vr aug 17, 2012 2:53 pm

Probeerde meer de waarschijnlijke argumenten van Frank de Boer weer te geven. En duidelijk te maken dat Gouweleeuw wellicht niet zo heel bijzonder is. :smallgrin.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 17, 2012 2:54 pm

wimpey schreef:
Frisse schreef: Moisander is tweebenig, heeft een prima inspeelpass en een goede leeftijd. De Boer wil hem nu op kunnen stellen in combinatie met Alderweireld. En als Alderweireld volgende zomer de stap maakt naar een club als Aston Villa of iets dergelijks, dan kan Moisander naar rechts verhuizen om plaats te maken voor Denswil.
Of je haalt de jongere Yoshida. Is ook nog eens duidelijk completer dan Moisander.
Vreemd genoeg wordt hij niet in verband gebracht met Ajax, tot heden althans. Misschien al te duur?

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 17, 2012 2:57 pm

Volgens mij wil Frank de Boer per se een linksbenige centrale verdediger.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 3:01 pm

D_skilled schreef:Volgens mij wil Frank de Boer per se een linksbenige centrale verdediger.
Moisander is rechtsbenig.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 17, 2012 3:04 pm

Laten we nu op de eerste plaats eens een bijzonder goede verdediger aantrekken en ons eens wat minder druk maken of hij een prima voetballer is.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 3:06 pm

InnerHarbour schreef:Laten we nu op de eerste plaats eens een bijzonder goede verdediger aantrekken en ons eens wat minder druk maken of hij een prima voetballer is.
Daarom zeg ik: Yoshia. Is namelijk zowel... als ook... En heeft nog een contract van een jaar bij VVV. Echt, de topclubs in NL zitten te snurken.

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 17, 2012 3:10 pm

Wimpey heb je aandelen in die gozer?

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 3:13 pm

Alexander schreef:Wimpey heb je aandelen in die gozer?
Sssshhhhhh.

In iedere linie wil De Boer er nog een speler bij. "Ajax staat er financieel goed voor, we hebben geld gebeurd, maar we smijten er niet mee. We hopen de geldstroom binnen Nederland te houden, maar als dat niet lukt, gaan we verder kijken."

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 17, 2012 3:18 pm

Waarom zou Ajax dat willen? Beetje een vreemde doelstelling. Zeker gezien de andere NL clubs ons al jarenlang lachend een poot uitdraaien bij transfers en de verdeling van de televisiegelden.

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 17, 2012 3:31 pm

Waarom ben jij in hemelsnaam zo weg van Yoshida Wimpey?
Die gast imponeerde alleen tijdens de OS, tussen mannekes van -23...in de Eredivisie was het hooguit redelijk, maar meestal weinig.

Dus wat mij betreft luistert Ajax naar je :wink.gif:

jabu

Bericht door jabu » vr aug 17, 2012 3:34 pm

wimpey schreef:In iedere linie wil De Boer er nog een speler bij. "Ajax staat er financieel goed voor, we hebben geld gebeurd, maar we smijten er niet mee. We hopen de geldstroom binnen Nederland te houden, maar als dat niet lukt, gaan we verder kijken."
Ik heb nieuws voor je Frank, in Nederland lukt het niet tenzij je echt bij categorie Armenteros wilt uitkomen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 17, 2012 5:16 pm

Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.

Links: Sana, Boerrigter en Fischer. Rechts: aankoop, Sulejmani en Lukoki.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 10:17 pm

Baseman schreef:Waarom ben jij in hemelsnaam zo weg van Yoshida Wimpey?
Die gast imponeerde alleen tijdens de OS, tussen mannekes van -23...in de Eredivisie was het hooguit redelijk, maar meestal weinig.
Ook in de eredivisie een prima speler tussen al die prut van VVV.
Dus wat mij betreft luistert Ajax naar je :wink.gif:
Marcelo, wo ho ho ho. Fredjuh Bouma. Daar kan geen verdediger in NL aan tippen natuurlijk!

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 10:21 pm

De Dominee schreef:Waarom zou Ajax dat willen? Beetje een vreemde doelstelling.
Ik denk dat FdB met de vuist op tafel heeft geslagen. Hij heeft Moisander en Narsingh (de jongens die hij wilde hebben) niet gekregen door de zuinige koers van directie / RvC.

Dié waren - volgens de media - op de 'trip' van Barca-B. En daarvan is ook nog niemand gekomen.

Dus is FdB nu weer aan zet. Dus: spelers die de taal en de nederlandse voetbalcultuur kennen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 17, 2012 11:20 pm

wimpey schreef: Ook in de eredivisie een prima speler tussen al die prut van VVV.
Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 18, 2012 9:10 am

Baseman schreef: Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.
Dit komend van de man die Marcelo een uitstekende verdediger vindt. :hypocrite.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za aug 18, 2012 10:48 am

Ajaciedjuh schreef:Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.

Op de vleugels ligt toch de prioriteit helemaal niet? We hebben als de sodemieter 1 en liefst 2 CV's nodig en een (back up) spits. En misschien een middenvelder als, naast Vurnon, ook Theo vertrekt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za aug 18, 2012 10:58 am

Biglia van Anderlecht heb ik altijd wel een leuke speler gevonden!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 18, 2012 11:03 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Ajaciedjuh schreef:Ik hoop op een rechteraanvaller ipv een linker. Sana komt beter tot zijn recht op links.

Op de vleugels ligt toch de prioriteit helemaal niet? We hebben als de sodemieter 1 en liefst 2 CV's nodig en een (back up) spits. En misschien een middenvelder als, naast Vurnon, ook Theo vertrekt.
Nee natuurlijk niet. Prioriteit 1 is een verdediger, maar ook een nummer 6. Huren is wat mij betreft een optie als je geloofd in Denswil en Boccara.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman

Bericht door Baseman » za aug 18, 2012 11:52 am

wimpey schreef:
Baseman schreef: Werkelijk waar geen idee hoe je hierbij komt, onbegrijpelijk.
Dit komend van de man die Marcelo een uitstekende verdediger vindt. :hypocrite.gif:
Moet je voorstellen hoe slecht Yoshida dan wel niet is :icon_biggrin.gif:

Plaats reactie