Tyton
Derijck-Zanka-....-Willems
Wijnaldum-Van Bommel-Strootman
Narsingh-Matavz-Mertens
En ze hebben vast nog wel meer gehaald

Moderator: mods
Het is vooral te jong (Ajax).Toppie schreef:Ik denk met van Bommel en Advocaat Pisvee de ongenaakbare kampioen van 2012/2013 gaat worden. Dit gaat Dickie heel snel goed neerzetten alle popetjes op de juiste plaats. Daarbij heeft hij genoeg ervaring en een mix van diversen spelers in de aanval. Ik vind dat Ajax alleen met jeugd de boel flink overschat en dat ga je een keer opbreken. Geld binnenhouden is leuk, maar het kapitaal op het veld is weer ver en heel ver weg.
Jij gaat er al vanuit dat Boilesen en Boerigter fit zijn/blijven. Ik heb daar sterke twijfels over.Ajaciedjuh schreef:Het is vooral te jong (Ajax).Toppie schreef:Ik denk met van Bommel en Advocaat Pisvee de ongenaakbare kampioen van 2012/2013 gaat worden. Dit gaat Dickie heel snel goed neerzetten alle popetjes op de juiste plaats. Daarbij heeft hij genoeg ervaring en een mix van diversen spelers in de aanval. Ik vind dat Ajax alleen met jeugd de boel flink overschat en dat ga je een keer opbreken. Geld binnenhouden is leuk, maar het kapitaal op het veld is weer ver en heel ver weg.
Dit zal de beoogde basis worden:
------------------- Vermeer
- Van Rhijn --- Toby --- Muniesa --- Boilesen
---------------------- Anita
- Siem -------------------------------- Eriksen
- Sulejmani/aankoop --- Kolbeinn - Boerrigter
Vooral achterin ontzettend onervaren. Met een bank Cillessen, Denswil/Veltman, Blind, Janssen, Enoh, Aras/Fischer/Lukoki & aankoop
Tja, blijkbaar zijn ze niet goed genoeg.Rishi schreef:En toch is Baseman denk ik wel in staat om een lulverhaal te houden over de nieuwe visie van PSV m.b.t. de jeugdopleiding die boven alles gaat.
Mooi he. Typisch PSV.Duke schreef:Ja hoor, nog maar een speler erbij. Hoeveel spelers zijn er inmiddels niet bijgekomen in 1,5 jaar, bijna een compleet elftal, volgens mij.generaal schreef:Zowel Strootman als Van Bommel heeft een behoorlijk goede pass in huis. En Als Toivonen vertrekt, gaat hier de vlag uit. Want dan is er ruimte voor Maher. Nu Narsingh binnen is, ben ik van mening dat een nieuwe rechtsback de hoogste prioriteit heeft.
Op welke positie speelt Bizar eigenlijk?Peter schreef: Tyton, Waterman, Sinouh, Derijck, WIllems, Zanka, Strootman, Van Bommel, Ibrahim, Wijnaldum, Vennegoor, Matavz, Mertens, Narsingh, Betancourt, Bizar.
Yep. Maar ondertussen moet je wel tandenknarsend aanzien hoe die kutclub - met hun ongelimiteerde geldbronnen - zichzelf een weg naar een mogelijk kampioenschap koopt. Die p$v-fan zal dat worst wezen. Die ziet alleen het eindresultaat. De weg erheen is onbelangrijk.Mr. Ajax schreef:Om te kotsen dat kutclub... En als Toivonen weg is halen ze Maher ook nog ff op. Hoe kun je daar fan van zijn?
Dat zegt ook wel wat over de spelers die PSV allemaal heeft gehad.'Logisch, hij is een van de grootste spelers uit de historie van PSV'
Maandag, 16 juli 2012 om 09:30
Mark van Bommel droeg zondag bij zijn rentree in het PSV-shirt, tegen RC Genk, na zeven jaar zoals verwacht direct de aanvoerdersband. De middenvelder is door Advocaat benoemd als captain. Kevin Strootman blijft de reserve-aanvoerder. Dat Ola Toivonen de band heeft moeten afstaan, leidde volgens Advocaat niet tot teleurstelling bij de Zweeds international.
"Misschien is dit zelfs beter voor hem", vertelt Advocaat maandag in gesprek met De Telegraaf. "Toivonen kan zich nu wat losser gaan voelen." De Zweed beaamt de woorden van zijn trainer. "Het is logisch dat een speler als Mark die krijgt", vertelt hij aan het Eindhovens Dagblad.
"Hij is een van de grootste spelers uit de historie van PSV", claimt Toivonen, die overigens nog steeds met een vertrek uit Eindhoven in verband wordt gebracht.
Niet zo zorgvuldig. Ze zijn laatst weer in categorie 3 geplaatst.Zeux schreef:Yep. Maar ondertussen moet je wel tandenknarsend aanzien hoe die kutclub - met hun ongelimiteerde geldbronnen - zichzelf een weg naar een mogelijk kampioenschap koopt. Die p$v-fan zal dat worst wezen. Die ziet alleen het eindresultaat. De weg erheen is onbelangrijk.Mr. Ajax schreef:Om te kotsen dat kutclub... En als Toivonen weg is halen ze Maher ook nog ff op. Hoe kun je daar fan van zijn?
Hoe zorgvuldig kijkt de KNVB overigens naar de financiële 'huishouding' bij p$v?
(RTLZ)6 APR 2012( LAATSTE UPDATE: 06 APR 2012 )
PSV heeft de financiën weer op orde en is door de KNVB ingedeeld in de categorie van de meest gezonde voetbalclubs van Nederland, categorie 3.
Dat heeft de Eindhovense club bekendgemaakt.
"De huidige financiële balans en de goede vooruitzichten vormen weer een solide basis voor toekomstig sportief succes", aldus algemeen directeur Tiny Sanders. De club werd vorig jaar gered door de gemeente, die voor miljoenen grond kocht om de bvo overeind te houden.
De indeling van clubs is onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. Door middel van een puntensysteem wordt de financiële situatie van de clubs beoordeeld. De derde categorie is goed.
De clubs in categorie 2 krijgen een voldoende van de voetbalbond, categorie 1 is onvoldoende.
Dus dat Aegon 3 miljard (!) overheidssteun kreeg om overeind te blijven en vervolgens jullie hoofdsponsor werd voor een enorm jaarlijks bedrag is bijzaak? Evenals dat de overheid en de gemeente Amsterdam jullie stadion hebben gebouwd?Kowalczyk schreef:En ja, dat zou ik ook vinden (en zeggen) als dit bij Ajax gebeurde. Zou ik schandalig vinden, als de gemeente Amsterdam (míjn woonplaats, míjn lokale overheid) zich in zo'n kromme deal zou wringen om een blijkbaar onrendabele voetbalclub op de been te houden, waar jochies van 21 blijkbaar veel te veel verdienen om met een bedrijfsvoering te kunnen ophoesten.
Stille reserve... Ze hebben veel geld gekregen voor iets dat normaal nooit zoveel waard is. Daar is op zich natuurlijk wel iets mis mee. Dat is in principe het proces waardoor we nu in de kredietcrisis zitten. Geld uitgeven dat niet bestaat.Khraa schreef:Wat PSV gedaan heeft is een "stille reserve" cashen. Op zich is daar niets mis mee (ware het niet dat het door de gemeente is gedaan). Met die actie hebben ze een voordeel van een paar miljoen per jaar gekregen (doordat ze dure financiering konden aflossen).
Ik ben zeker benieuwd op welke wijze ze exploitatiebegroting op 0 uit gaan laten komen. Er moet toch worden afgeschreven op de aankopen, de loonkosten zijn niet enorm gedaald nog volgens mij en de inkomsten zullen na opnieuw missen van de CL (maar daar zouden ze niet meer op begroten) zullen niet veel gestegen zijn.
Doe mij een lol en leg nog eens uit hoeveel honderd miljoen PSV de gemeente Eindhoven per jaar oplevert aan exposure, toeristen enz.Baseman schreef:Dus dat Aegon 3 miljard (!) overheidssteun kreeg om overeind te blijven en vervolgens jullie hoofdsponsor werd voor een enorm jaarlijks bedrag is bijzaak? Evenals dat de overheid en de gemeente Amsterdam jullie stadion hebben gebouwd?Kowalczyk schreef:En ja, dat zou ik ook vinden (en zeggen) als dit bij Ajax gebeurde. Zou ik schandalig vinden, als de gemeente Amsterdam (míjn woonplaats, míjn lokale overheid) zich in zo'n kromme deal zou wringen om een blijkbaar onrendabele voetbalclub op de been te houden, waar jochies van 21 blijkbaar veel te veel verdienen om met een bedrijfsvoering te kunnen ophoesten.
Dat constant terugkerende gezeur...over de deal tussen PSV en de gemeente Eindhoven is al zoveel gezegd en geschreven, desondanks blijft men zich hier verbazen. Heel vreemd. Maar goed, de KNVB zal PSV wel voortrekken en er helemaal niets van begrijpen