MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: MLB

Bericht door Dubbel » ma jun 25, 2012 9:12 pm

InnerHarbour schreef:Misschien probeert Anaheim iets te fanatiek gezien te worden als een LA-team. Zie o.a. de laatste naamswijziging. Als iemand mij vraagt wel team speelt er in LA zeg ik automatisch, de Dodgers, zelfde heb ik met San Fran, daar spelen de Giants, niet de A’s. Dus ik kan me goed voorstellen dat de LA Times de Dodgers als het home-team ziet.

Of bedoelde je dit niet?
Zeker, OC is geen LA. Al speelden ze voordat ze naar de big-A verhuisden gewoon in LA. Ik denk vooral omdat de Dodgers een veel oudere club is. De meeste lat sport reporters zijn vrij oud, waren al Dodger fan toen de Angels net kwamen kijken. Vergelijk het maar met Lakers en Clippers (ouch!) of de Yanks en Mets.
Hoe dan ook, opbeurend stukje in de lat van vandaag. :elephantrose.gif:
The names on the rosters have changed, but the results haven't.

The Angels of Mike Trout and Albert Pujols are as dominant against the Dodgers as were the Angels of Vladimir Guerrero and Chone Figgins.

The annual interleague showdown between the Dodgers and Angels ended the way it usually does, with the Angels taking four of six games of their season series, the last of them a 5-3 victory at Angel Stadium on Sunday.
De auteur heeft een spaanse achternaam, zal dus wel van een nieuwe garde reporters zijn. :biggthumpup.gif:

PS: deze week O's vs Angels

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 11:18 pm

Disneyland is ook een allejezus eind rijden vanuit Downtown.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 29, 2012 11:43 am

Ben bang dat de vrije val is ingezet.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jun 29, 2012 12:01 pm

Hammel kan ik ook uit mijn fantasy knikkeren.

De Mets zitten op de wip. Gelukkig de afgelopen week na 4 losses twee maal winst, maar ik vrees dat ze ook gaan duikelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 29, 2012 2:25 pm

Huh? Een slechte wedstrijd en je wilt hem lozen? Jammer dat je hem niet in BPG hebt want ik zou hem zo oppikken. In a heartbeat.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jul 06, 2012 12:35 pm

Hammel deed het opnieuw niet best deze week. Hou hem nog even op de reservebank en anders keil ik hem eruit.

Dickey gisteravond weer een moeizame pot tegen de Phillies. Lijkt erop dat teams een antwoord beginnen te vinden op zijn knuckle.

Wel de winst uit het vuur gesleept (tegen Papelbon no less), waardoor de serie met 2-1 wordt gewonnen. Mets nu 8-4 tegen de Phillies dit seizoen.

Cubs next.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 06, 2012 12:58 pm

Zeux schreef:Hammel deed het opnieuw niet best deze week. Hou hem nog even op de reservebank en anders keil ik hem eruit.
Waar heb jij Hammel dan, zit ik ook in die league?
Zeux schreef:Cubs next.
Beetje rustig aan he, die sweep tegen de O’s was al erg genoeg maar als jullie nu ook nog tegen mijn NL team gaan beginnen.

Vannacht hebben de O’s weer van Dubbel zijn team verloren. Arrieta, teruggezet naar AAA.

Hieronder een citaat van een mede Oriolesfan wat mijn gemoedstoestand aardig verwoord.
60% of the opening day rotation is now at Norfolk (AAA). Not because of injury, but because they stink. It's a miracle they are over .500.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jul 06, 2012 2:25 pm

InnerHarbour schreef:
Zeux schreef:Hammel deed het opnieuw niet best deze week. Hou hem nog even op de reservebank en anders keil ik hem eruit.
Waar heb jij Hammel dan, zit ik ook in die league?
Nope, is een klein poultje binnen de honkbalvereniging van de zonen.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 06, 2012 3:19 pm

Best een leuke pot. Mike Trout is eigenlijk ongelofelijk dit seizoen. Maar er klopt wel meer bij de Angels momenteel. Wat mij betreft is dit ook het sterkste Angels team sinds ik ze volg (2005) dus ik ga er vanuit dat ze nog ver kunnen komen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 06, 2012 9:37 pm

@ Zeux, flapstaart met Tim, ik zag het voorbij komen.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jul 06, 2012 10:19 pm

Thanks! Hij zit nu in de lucht, als het goed is. Morgenochtend heul vroeg ophalen. Heeft een totaal gaaf jaar gehad, inclusief honkbal, graduation & prom.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 07, 2012 10:49 am

Je de experience of a lifetime, ikzelf had toen ik een jaar of 17 was de kans om drie maanden in Texas op een Ranch paarden te rijden, die zoon zou dan hier op die van ons rijden en al wat daar bij kwam kijken. Was net in de tijd dat ik die hele paardenzooi wel een beetje gezien had en ging liever met vrienden twee weken naar Benidorm en daarnaast op het strand van Scheveningen werken. Laat ik zeggen dat het niet de beste beslissing in mijn leven geweest is. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2012 1:23 pm

Keith Law Top 50 prospect list halverwege het seizoen.
2. Dylan Bundy, RHP, Baltimore Orioles (age 19)
Current level: High Class A (Frederick)

Preseason ranking: 11

Without his cutter, he is not quite the same animal he was in high school, although there is some logic in asking a pitching prospect to shelve his best off-speed pitch temporarily so he can develop his others -- a curveball and a changeup in this case, both projecting as grade 55 or 60 pitches -- and work on fastball command. Give Bundy back his primary out pitch and he could pitch in Double-A or higher right now.
3. Manny Machado, SS, Baltimore Orioles (age 20)
Current level: Double-A (Bowie)

Preseason ranking: 4

Fans disappointed in Machado's performance earlier this year weren't considering how young and inexperienced he was as an everyday player in Double-A. After an adjustment period when he was never struggling, just failing to meet expectations, he is having results more commensurate with his high ranking. He is not as close to ready as Profar is on offense or defense, although I think he'll stay at shortstop and has more potential power.
14. Zack Wheeler, RHP, New York Mets (age 22)
Current level: Double-A (Binghamton)

Preseason ranking: 27

He was touching 97-98 mph facing two batters at the Futures Game, although he won't pitch at that velocity as a starter. He still projects as a solid No. 2, top 30 or so in the league, with an outside chance of more.
30. Matt Harvey, RHP, New York Mets (age 23)
Current level: Triple-A (Buffalo)

Preseason ranking: 38

He has four average or better pitches, with velocity that will flash plus and a pretty good changeup but without the consistent breaking ball or command to make him a potential ace.
Sorry Dubbel maar geen spelers van Anaheim in de top 50.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 13, 2012 3:08 pm

Lange week geweest maar vanavond wordt er dan weer gespeeld. Ik heb de AS wedstrijd niet gezien. Had wel begrepen dat Weaver zou starten en baalde dus al toen we hoorden van zijn dramatische avond. Bleek achteraf echter dat het niet hij maar Verlander was die na 1 inning en 5 runs in z'n mik alweer kon moven. :smile-ajax.gif:
InnerHarbour schreef:Sorry Dubbel maar geen spelers van Anaheim in de top 50.
Geen enkel probleem mee, onze top prospects staan al in de majors (Trout, Trumbo) en ik denk dat we dit jaar nog verder zullen komen dan de meeste denken. Maar goed, 2e helft competitie en nu moet het maar gebeuren. Eerst maar es kijken hoe het gaat tegen de Yankees.

Afbeelding

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 10:37 am

Wedstrijd gezien? Eeuwig zonde. Die lul van een Tex had de wedstrijd van z'n leven... en kut Dodger Martin wint em met z'n eerste hit in 3 jaar tijd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 14, 2012 12:03 pm

Nee niet gezien, ik kijk zo min mogelijk naar de MFY en aan de pleurisaap van jouw team heb ik een bloedhekel.

Maar vertel eens noemde je hem ook zo toen hij in het 2008 postseason een .467 BA had? :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 1:17 pm

Die stomme aap ja, lmao :smile-ajax.gif: Vraag me af wie daar ooit mee begonnen is, die verdient de brandstapel.

Maar Tex/Boras speelden een vies spelletje met z'n komst en vertrek 3 maanden later naar NY. In de ogen van een fan dan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 14, 2012 2:41 pm

The character debuted on June 6, 2000, when the Angels were trailing the San Francisco Giants 5–4 in the bottom of the ninth inning. Two video board operators, Dean Fraulino and Jaysen Humes, took a clip of a monkey jumping around from the 1994 Jim Carrey movie comedy Ace Ventura: Pet Detective, and superimposed the words "RALLY MONKEY!" on top of it.[1] The Angels scored two runs and won the game.[2]
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 14, 2012 2:44 pm

Dubbel schreef:Die stomme aap ja, lmao :smile-ajax.gif: Vraag me af wie daar ooit mee begonnen is, die verdient de brandstapel.
Boras heeft alles en iedereen gebruikt om de beste deal voor hem te krijgen bij de MFY, dat hij daarheen zou gaan stond vast, de vraag was voor hoeveel.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 2:47 pm

InnerHarbour schreef:
The character debuted on June 6, 2000, when the Angels were trailing the San Francisco Giants 5–4 in the bottom of the ninth inning. Two video board operators, Dean Fraulino and Jaysen Humes, took a clip of a monkey jumping around from the 1994 Jim Carrey movie comedy Ace Ventura: Pet Detective, and superimposed the words "RALLY MONKEY!" on top of it.[1] The Angels scored two runs and won the game.[2]
:biggthumpup.gif:

Edit, net 5-3, weer verloren en ze zijn ook gewoon sterker maar toch, en ik zal erover ophouden, leuk team dit jaar in Anaheim!

zeux

Bericht door zeux » za jul 14, 2012 9:44 pm

Stupid error Murphy (zijn 874.831ste), misjudgement Nieuwenhuis en de Braves hebben het momentum.

Dickey wordt meer en meer geraakt de laatste weken. Zijn sprookje dooft langzaam. Gaat zeker niet zo'n amazing helft draaien als het eerste deel van 2012.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 10:03 pm

Agefopen 2 jaar gooide Dickey ongeveer 3.00 era, stel dat hij dit seizoen rond 2.60 uitkomt(nu 2.00),.... Lijkt me geen slechte om er bij te hebben. Is ook een strike out pitcher, raken die niet gewoon wat vermoeid zo dieper in de competitie?

Zie net dat hij al wat hoger staat dan 2.00. maar toch, goeie pitcher met die knuckle van hem. :smile-ajax.gif:

zeux

Bericht door zeux » za jul 14, 2012 10:21 pm

Oh, Dickey was cruciaal om de Mets in de race te houden. Het was ook niet realistisch om een 0.56 ERA overeind te houden. :ajaxsmiley.gif:

Als RA de komende tijd zijn wedstrijden op 60/40 in W-L weet te houden, dan is dat prachtig voor de Mets.

Om echt in de race te blijven moeten echter drie problemen worden opgelost: het ridicule aantal veldfouten naar beneden brengen, de bullpen verbeteren (teveel wedstrijden letterlijk weggegooid in de laatste innings) en zorgen dat de starting pitching op peil blijft.

Dickey was een rock, maar blijft hij dat? Santana is so-so, Niese doet het ok, maar daarna wordt het lastig. Chris Young is bepaald niet solide en door de blessure van Gee - die gooit dit seizoen misschien niet meer - zijn ze nu aan het kijken naar de supertalenten Harvey en Wheeler. Er wordt overwogen Harvey te laten starten binnenkort. Heel trickey. Beter hem iets langzamer brengen. Het alternatief (Battista) is echter niet aanlokkelijk...

zeux

Bericht door zeux » za jul 14, 2012 10:28 pm

Wat vermoeidheid betreft, kost die knuckle natuurlijk niet ontzettend veel kracht (ook al gooit hij hem soms net boven de tachtig, wat wel hard is voor de knuckle, zijn fastball zit rond 85). Daarom heeft hij ook de ambitie om nog een behoorlijk aantal jaar te pitchen.

Ik zie overigens net een wat malotige sculptuur onthuld worden van Jim Palmer bij Camden Yards. :drecul.gif: Ongetwijfeld fantastische pitcher, maar je zal jezelf maar zo moeten zien.

zeux

Bericht door zeux » za jul 14, 2012 10:58 pm

Umps fuck up.

Duidelijk geval waarom ook baseball de 21ste eeuw in moet komen met video evidence. Twee runs door een ump error.

Plaats reactie