Luciano Narsingh
Moderator: mods
Re: Luciano Narsingh
Om mezelf nog een keer te herhalen, Ajax doet niet meer aan wedijveren met en opbieden tegen PSV en de rare bedragen die de clubs uit de subtop dan lekker incasseren en vervolgens ook weer aan onzin spenderen. Er zijn onderhands al afspraken gemaakt met "het kamp Narsingh".
Wat is dit spel dan ? Een groot toneelstuk , alleen maar 8m Ajax wat centen te besparen ? Waarom werken Narsingh en Raiola daaraan mee? Speelt eenzelfde rond Maher of is dat niet aan de orde?
Ik word je graag 2 bier schuldig, maar ben meer dan benieuwd .
Ik word je graag 2 bier schuldig, maar ben meer dan benieuwd .
Face your fears and live your dreams, No Fear
Heel soms lekken dingen bij Ajax niet uit No Fear!
Ik hoop in augustus bij Ajax-AZ of bij Ajax-NAC met de biertjes in mijn hand een verdere uitleg aan je te kunnen geven.

Ik help het je hopen, voor de 32e titel en wat gezelligheid heb ik graag een tientje over.
Hmm, een tientje? Blijkbaar had je dus een nogal goedkope fles Vodka in gedachten... 

- Ajaciedjuh
Telesport, ze spelen het spel wel goed hoorCruijff schreef:Om mezelf nog een keer te herhalen, Ajax doet niet meer aan wedijveren met en opbieden tegen PSV en de rare bedragen die de clubs uit de subtop dan lekker incasseren en vervolgens ook weer aan onzin spenderen. Er zijn onderhands al afspraken gemaakt met "het kamp Narsingh".

Ajax zou toch alleen met Heerenveen verder onderhandelen, als ze weten dat Narsingh naar Ajax wil!Ajax komt terug voor Narsingh
• Luciano Narsingh
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Ajax heeft de hoop op Luciano Narsingh (21) nog niet opgegeven. „Op het bod van Ajax ligt nog steeds stof”, refereert technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen aan zijn eerdere uitspraak. „Maar de club heeft aangegeven nog steeds geïnteresseerd te zijn en snel met een nieuw bod te komen. En met PSV zijn we in gesprek.”
De Amsterdammers deden een eerste voorstel van circa drie miljoen euro, waar de Eindhovenaren afgelopen weekeinde iets overheen gingen. Ook die som kon Hansma, die zelf niet op bedragen wenst in te gaan, niet bekoren. „Of we er met Ajax of PSV uitkomen, is ons in elk geval om het even”, aldus de Fries. „En als we overeenstemming met allebei de clubs bereiken, is de keuze aan Luciano.”
Volgens zijn zaakwaarnemer Mino Raiola hoeft er op dit moment nog niet te worden gekozen. „PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status.”

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is een spel Ajaciedjuh, Heerenveen casht al genoeg dankzij het verkopen van hun volledige voorhoede. We hoeven ze niet onnodig rijk te maken. Ook Narsingh heeft de tegenwoordig slimmere insteek begrepen, na een gesprek met ons technisch hart.
Die jongen komt uit Amsterdam en woont er nog steeds. Waarom zou hij voetballen in de provincie bij een clubje dat slechts Europa League speelt en de uitstraling heeft van een zak nat papier verkiezen boven ons aller Ajax?
Die jongen komt uit Amsterdam en woont er nog steeds. Waarom zou hij voetballen in de provincie bij een clubje dat slechts Europa League speelt en de uitstraling heeft van een zak nat papier verkiezen boven ons aller Ajax?
-
Ik denk inderdaad dat Heerenveen Ajax wel een goedkoop dealtje gunt.......Cruijff schreef:Dat is een spel Ajaciedjuh, Heerenveen casht al genoeg dankzij het verkopen van hun volledige voorhoede. We hoeven ze niet onnodig rijk te maken. Ook Narsingh heeft de tegenwoordig slimmere insteek begrepen, na een gesprek met ons technisch hart.

Whitey on the moon.
Zomaar elkaar iets 'gunnen' doet men niet in dit vakgebied, Heerenveen gaat gewoon krijgen wat Narsingh op dit moment waard is. Die transferwaarde ligt ongeveer tussen de 4,1 en 5,2 miljoen.
De tijd dat we ruim 16 miljoen wegsmeten voor een speler die een half jaartje gehyped werd is voorbij.
De tijd dat we ruim 16 miljoen wegsmeten voor een speler die een half jaartje gehyped werd is voorbij.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat mij betreft doen we geen enkele aanbieding aan spelers die toch liever naar PSV gaan of uberhaupt twijfelen tussen PSV en Ajax. Komop zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.
Twee halve liters was de dealio toch?Cruijff schreef:Hmm, een tientje? Blijkbaar had je dus een nogal goedkope fles Vodka in gedachten...

Voor de komst van Maher + Narsingh, klopt.
Maar ik zet momentee; in op een selectie die bestaat uit Vertonghen + Anita + Maher + Narsingh... En die is op dit moment vrij reëel. Man man man stel je eens voor!
Maar ik zet momentee; in op een selectie die bestaat uit Vertonghen + Anita + Maher + Narsingh... En die is op dit moment vrij reëel. Man man man stel je eens voor!
Luciano Narsingh
Je verhalen over de PSV-kliek bij Oranje en de gemene vd Wiel waren dus bullshit?Cruijff schreef:Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.
Nee, dat was zeker geen bullshit. Narsingh vindt Greg een kwal en net als ik ziet hij hem het liefst vertrekken. Maargoed, ik ga daar niet over en Luciano ook niet.Jabu schreef:Je verhalen over de PSV-kliek bij Oranje en de gemene vd Wiel waren dus bullshit?Cruijff schreef:Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.
Gelukkig klikt het met Frank de Boer en Wim Jonk wel en beseft Luciano dat Siem, Theo, Kenneth, Ricardo, Derk, Kolbein, Lorenzo en al die anderen top gozers zijn.
Ok, dan gaan we er één aan. Op welk scenario gok jij en wat zetten we erop?Rishi schreef:Ik wil die weddenschap wel aangaan hoor.
Die spelers spelen niét allemaal tegelijkertijd bij Ajax. Nieuwe shirt?
IK GELOOF!!!!!!
Alleen Narsingh en Maher moeten komen he, Jan en Vurnon moeten blijven.
Ok... bij alle 4 goed krijg ik van jou het nieuwe thuisshirt, bij 1 uit 4 jij van mij het nieuwe uitshirt, bij 2 uit 4 het uitshirt van seizoen 11/12... Wat doen we als ik 3 uit 4 scoor?
Ok... bij alle 4 goed krijg ik van jou het nieuwe thuisshirt, bij 1 uit 4 jij van mij het nieuwe uitshirt, bij 2 uit 4 het uitshirt van seizoen 11/12... Wat doen we als ik 3 uit 4 scoor?
Je zei dat ze alle vier nog dit seizoen bij Ajax spelen. Dus de weddenschap is wel Kfc niét. Niét half of driekwart.
IK GELOOF!!!!!!
Pfff goed lezen is niet helemaal jouw ding he.
Jij zet in op een selectie met die vier. Ik zeg dat zoiets niét gaat gebeuren. Oftewel: wel of niét.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Thijs schreef:Wat mij betreft doen we geen enkele aanbieding aan spelers die toch liever naar PSV gaan of uberhaupt twijfelen tussen PSV en Ajax. Komop zeg.

Vind hem zwaar overschat, een renpaard dat slecht is in de kleine ruimte met een redelijke voorzet en dan 5 miljoen vragen, voor die prijs, veel geluk daar in Eihoven.
YNWA
Ik heb er ook bij gezegd dat Raiola nog trucs uit zijn mouw kan gaan schudden, dus dat het mogelijk is dat Narsingh naar Malaga of nog een exotischer oord verkast. Maar zo lang het tussen Ajax en PSV gaat heeft Ajax een streepje voor, bij Narsingh en bij Maher.Rishi schreef:Jij zet in op een selectie met die vier. Ik zeg dat zoiets niét gaat gebeuren. Oftewel: wel of niét.
Jan lijkt er een jaartje aan vast te plakken, Vurnon mogen we niet verkopen. Mijn ambitie, wens maar ook zeker reëele hoop is dat deze 4 spelers per 1 september bij Ajax rondlopen.
Dus dit moet ook de ambitie van Ajax zijn. En goed, we zetten er een Ajax shirt op!
Wow, het lijkt mij niet logisch. Ik denk dat Vertonghen nog wel vertrekt en dat Maher alleen in beeld komt bij vertrek van Anita, maar jij als insider zal het wel weten.
Ik wil de weddenschap ook wel aangaan, dan mag jij van mij ook 3 van de 4 goed hebben maar alleen als daar Narsingh en Maher bij zitten. Wat zullen we erop inzetten?
Ik wil de weddenschap ook wel aangaan, dan mag jij van mij ook 3 van de 4 goed hebben maar alleen als daar Narsingh en Maher bij zitten. Wat zullen we erop inzetten?