Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » di jul 03, 2012 9:04 pm

Om mezelf nog een keer te herhalen, Ajax doet niet meer aan wedijveren met en opbieden tegen PSV en de rare bedragen die de clubs uit de subtop dan lekker incasseren en vervolgens ook weer aan onzin spenderen. Er zijn onderhands al afspraken gemaakt met "het kamp Narsingh".

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 03, 2012 9:30 pm

Wat is dit spel dan ? Een groot toneelstuk , alleen maar 8m Ajax wat centen te besparen ? Waarom werken Narsingh en Raiola daaraan mee? Speelt eenzelfde rond Maher of is dat niet aan de orde?

Ik word je graag 2 bier schuldig, maar ben meer dan benieuwd .
Face your fears and live your dreams, No Fear

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 03, 2012 9:35 pm

Heel soms lekken dingen bij Ajax niet uit No Fear! :smile-ajax.gif: Ik hoop in augustus bij Ajax-AZ of bij Ajax-NAC met de biertjes in mijn hand een verdere uitleg aan je te kunnen geven.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 03, 2012 9:40 pm

Ik help het je hopen, voor de 32e titel en wat gezelligheid heb ik graag een tientje over.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 03, 2012 10:02 pm

Hmm, een tientje? Blijkbaar had je dus een nogal goedkope fles Vodka in gedachten... Afbeelding

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 04, 2012 5:11 am

Cruijff schreef:Om mezelf nog een keer te herhalen, Ajax doet niet meer aan wedijveren met en opbieden tegen PSV en de rare bedragen die de clubs uit de subtop dan lekker incasseren en vervolgens ook weer aan onzin spenderen. Er zijn onderhands al afspraken gemaakt met "het kamp Narsingh".
Telesport, ze spelen het spel wel goed hoor :smallgrin.gif:
Ajax komt terug voor Narsingh

• Luciano Narsingh
Van onze Telesportredactie
AM­STER­DAM – Ajax heeft de hoop op Lu­ci­a­no Nar­singh (21) nog niet op­ge­ge­ven. „Op het bod van Ajax ligt nog steeds stof”, re­fe­reert tech­nisch di­rec­teur Johan Hans­ma van SC Hee­ren­veen aan zijn eer­de­re uit­spraak. „Maar de club heeft aan­ge­ge­ven nog steeds geïnt­er­ess­eerd te zijn en snel met een nieuw bod te ko­men. En met PSV zijn we in ge­sprek.”

De Am­ster­dam­mers de­den een eer­ste voor­stel van cir­ca drie mil­joen eu­ro, waar de Eind­ho­ve­na­ren af­ge­lo­pen week­ein­de iets over­heen gin­gen. Ook die som kon Hans­ma, die zelf niet op be­dra­gen wenst in te gaan, niet be­ko­ren. „Of we er met Ajax of PSV uit­ko­men, is ons in elk ge­val om het even”, al­dus de Fries. „En als we over­een­stem­ming met al­le­bei de clubs be­rei­ken, is de keu­ze aan Lu­ci­a­no.”

Vol­gens zijn zaak­waar­ne­mer Mi­no Rai­ola hoeft er op dit mo­ment nog niet te wor­den ge­ko­zen. „PSV heeft Nar­singh een heel warm ge­voel ge­ge­ven. Ajax heeft de on­der­han­de­lin­gen af­ge­bro­ken en is nog niet bij ons te­rug­ge­ko­men. Dat is mo­men­teel de sta­tus.”
Ajax zou toch alleen met Heerenveen verder onderhandelen, als ze weten dat Narsingh naar Ajax wil! :confused.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 7:35 am

Dat is een spel Ajaciedjuh, Heerenveen casht al genoeg dankzij het verkopen van hun volledige voorhoede. We hoeven ze niet onnodig rijk te maken. Ook Narsingh heeft de tegenwoordig slimmere insteek begrepen, na een gesprek met ons technisch hart.

Die jongen komt uit Amsterdam en woont er nog steeds. Waarom zou hij voetballen in de provincie bij een clubje dat slechts Europa League speelt en de uitstraling heeft van een zak nat papier verkiezen boven ons aller Ajax?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jul 04, 2012 8:20 am

Cruijff schreef:Dat is een spel Ajaciedjuh, Heerenveen casht al genoeg dankzij het verkopen van hun volledige voorhoede. We hoeven ze niet onnodig rijk te maken. Ook Narsingh heeft de tegenwoordig slimmere insteek begrepen, na een gesprek met ons technisch hart.

Die jongen komt uit Amsterdam en woont er nog steeds. Waarom zou hij voetballen in de provincie bij een clubje dat slechts Europa League speelt en de uitstraling heeft van een zak nat papier verkiezen boven ons aller Ajax?
Ik denk inderdaad dat Heerenveen Ajax wel een goedkoop dealtje gunt....... :confused.gif:
Whitey on the moon.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 8:29 am

Zomaar elkaar iets 'gunnen' doet men niet in dit vakgebied, Heerenveen gaat gewoon krijgen wat Narsingh op dit moment waard is. Die transferwaarde ligt ongeveer tussen de 4,1 en 5,2 miljoen.

De tijd dat we ruim 16 miljoen wegsmeten voor een speler die een half jaartje gehyped werd is voorbij.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo jul 04, 2012 9:03 am

Wat mij betreft doen we geen enkele aanbieding aan spelers die toch liever naar PSV gaan of uberhaupt twijfelen tussen PSV en Ajax. Komop zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 9:05 am

Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jul 04, 2012 9:46 am

Cruijff schreef:Hmm, een tientje? Blijkbaar had je dus een nogal goedkope fles Vodka in gedachten... Afbeelding
Twee halve liters was de dealio toch? :ajaxsmiley.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 10:08 am

Voor de komst van Maher + Narsingh, klopt.

Maar ik zet momentee; in op een selectie die bestaat uit Vertonghen + Anita + Maher + Narsingh... En die is op dit moment vrij reëel. Man man man stel je eens voor!

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 10:12 am

Ik wil die weddenschap wel aangaan hoor.
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Luciano Narsingh

Bericht door jabu » wo jul 04, 2012 10:30 am

Cruijff schreef:Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.
Je verhalen over de PSV-kliek bij Oranje en de gemene vd Wiel waren dus bullshit?

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 10:36 am

:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 10:52 am

Jabu schreef:
Cruijff schreef:Narsingh en Maher twijfelen ook niet Thijs.
Je verhalen over de PSV-kliek bij Oranje en de gemene vd Wiel waren dus bullshit?
Nee, dat was zeker geen bullshit. Narsingh vindt Greg een kwal en net als ik ziet hij hem het liefst vertrekken. Maargoed, ik ga daar niet over en Luciano ook niet.

Gelukkig klikt het met Frank de Boer en Wim Jonk wel en beseft Luciano dat Siem, Theo, Kenneth, Ricardo, Derk, Kolbein, Lorenzo en al die anderen top gozers zijn.
Rishi schreef:Ik wil die weddenschap wel aangaan hoor.
Ok, dan gaan we er één aan. Op welk scenario gok jij en wat zetten we erop?

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 10:58 am

Die spelers spelen niét allemaal tegelijkertijd bij Ajax. Nieuwe shirt?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 11:08 am

Alleen Narsingh en Maher moeten komen he, Jan en Vurnon moeten blijven.

Ok... bij alle 4 goed krijg ik van jou het nieuwe thuisshirt, bij 1 uit 4 jij van mij het nieuwe uitshirt, bij 2 uit 4 het uitshirt van seizoen 11/12... Wat doen we als ik 3 uit 4 scoor?

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 11:20 am

Je zei dat ze alle vier nog dit seizoen bij Ajax spelen. Dus de weddenschap is wel Kfc niét. Niét half of driekwart.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 11:31 am

Pfff goed lezen is niet helemaal jouw ding he.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 11:44 am

Jij zet in op een selectie met die vier. Ik zeg dat zoiets niét gaat gebeuren. Oftewel: wel of niét.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 04, 2012 11:48 am

Thijs schreef:Wat mij betreft doen we geen enkele aanbieding aan spelers die toch liever naar PSV gaan of uberhaupt twijfelen tussen PSV en Ajax. Komop zeg.
:biggthumpup.gif:

Vind hem zwaar overschat, een renpaard dat slecht is in de kleine ruimte met een redelijke voorzet en dan 5 miljoen vragen, voor die prijs, veel geluk daar in Eihoven.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 04, 2012 12:13 pm

Rishi schreef:Jij zet in op een selectie met die vier. Ik zeg dat zoiets niét gaat gebeuren. Oftewel: wel of niét.
Ik heb er ook bij gezegd dat Raiola nog trucs uit zijn mouw kan gaan schudden, dus dat het mogelijk is dat Narsingh naar Malaga of nog een exotischer oord verkast. Maar zo lang het tussen Ajax en PSV gaat heeft Ajax een streepje voor, bij Narsingh en bij Maher.

Jan lijkt er een jaartje aan vast te plakken, Vurnon mogen we niet verkopen. Mijn ambitie, wens maar ook zeker reëele hoop is dat deze 4 spelers per 1 september bij Ajax rondlopen.

Dus dit moet ook de ambitie van Ajax zijn. En goed, we zetten er een Ajax shirt op!

Yo

Bericht door Yo » wo jul 04, 2012 12:49 pm

Wow, het lijkt mij niet logisch. Ik denk dat Vertonghen nog wel vertrekt en dat Maher alleen in beeld komt bij vertrek van Anita, maar jij als insider zal het wel weten.

Ik wil de weddenschap ook wel aangaan, dan mag jij van mij ook 3 van de 4 goed hebben maar alleen als daar Narsingh en Maher bij zitten. Wat zullen we erop inzetten?

Plaats reactie